Список форумов ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Посвящённый автомобилям Запорожець
 
    ПоискПоиск   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения РегистрацияРегистрация
    ПрофильПрофиль   ВходВход 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус перевод
Книжная полка
 
Ушастик ЗАЗ 968 Seven-Guitar від Nikolya_22
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов ЗАЗ Форум -> Гараж
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
nylon
Кот Леопольд
Кот Леопольд


Статус: Offline
Зарегистрирован: 16.05.2007
Сообщения: 4406
Откуда: Гостомель-сity
Моя машина: Zaz 968 m low

СообщениеДобавлено: 04 Июнь 2017 14:38    Заголовок сообщения: поддержали 1 человек Ответить с цитатой


Резина водить. Перед вже на розварках був, зад сток.
Я поки доїхав пару км додому з гаража друга - думав що задом в когось заїду. Вже коли поставив все по кругу однакове - круть стало.
Рідна резина тільки для музеїв годиться, не для їзди

Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Garage Отправить личное сообщение Отправить e-mail ICQ Number
Nikolya_22



Статус: Offline
Зарегистрирован: 10.10.2011
Сообщения: 581
Откуда: Київ
Моя машина: ЗАЗ 968

СообщениеДобавлено: 05 Июнь 2017 10:37    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


nylon

дякую, зрозумів, треба збирати на нову гуму

Вернуться к началу
Посмотреть профиль Garage Отправить личное сообщение
Nikolya_22



Статус: Offline
Зарегистрирован: 10.10.2011
Сообщения: 581
Откуда: Київ
Моя машина: ЗАЗ 968

СообщениеДобавлено: 10 Июнь 2017 14:21    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


Отже, вчора всіма силами, правдами та неправдами Жужик був переоформлений на мене! Подробиці відпишу пізніше як буде час!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Garage Отправить личное сообщение
Proffesor



Статус: Offline
Зарегистрирован: 03.10.2010
Сообщения: 2612
Откуда: Житомир
Моя машина: ЗАЗ 968м Бєжик

СообщениеДобавлено: 10 Июнь 2017 20:49    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


красавчик!!
масло 15в50 маннол я юзав весь минулий сезон. тільки на зиму заливав 10в40.
веде себе прекрасно, мотор не засирає, давку держить. тільки у мене узам...
в мемзі буде трохи підгорати....
про те що машину водить - гума 99%!!
мені он довелось зараз взути на задок СССР гуму - після 100км/год машину на дорозі втримати тяжко...

а так - красавчик! старайся!)


_________________
097 222 44 90
093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Garage Отправить личное сообщение Отправить e-mail ICQ Number
Nikolya_22



Статус: Offline
Зарегистрирован: 10.10.2011
Сообщения: 581
Откуда: Київ
Моя машина: ЗАЗ 968

СообщениеДобавлено: 11 Июнь 2017 00:21    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


дякую, до феста Wink2
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Garage Отправить личное сообщение
Nikolya_22



Статус: Offline
Зарегистрирован: 10.10.2011
Сообщения: 581
Откуда: Київ
Моя машина: ЗАЗ 968

СообщениеДобавлено: 13 Июль 2017 13:53    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


Нажаль, ніяк не розберусь із заливанням фото в інет, щоб тут їх було видно, раніше робив через вк, а тепер... короче треба розібратись

І так, з'їздив на ЖитомирАлкоФест!
Щодо фесту, то все буле мегакруто, подяка всім, особливо хлопцям із Житомира

Була проблема перегріву мотора, їхав по трасі 60...70, температура 105...110, це просто капець.
Як виявилось це все не рідний "трамблер"!
У мене безонтактне запалення і "трамблер" мабуть із москвича і його фази не співпадають із нашим мотором, я хз як їздив до цього, вона грілась але не так сильно.

Поміняли ми його на рідний, але перероблений під безконтактне запалення!
Я його не перероблював і що там до чого не знаю, знаю внутрянка перероблена і він працює. Так от, тепер по місту при такій спеці більше 85 не має! а за містом якщо валити 100 то і температура 95-100, наче так і має бути!

Щодо мастила про яке писав раніше, Манол 15в50 напівсинтетика
Я приємно здивований, у порівнянні із самим дешевим що я лив минулого літа, мінеральна 15в40 укр виробництва, то лампа тиску при 100 на хх вже горіла, тобто мастило ставало рідким і як повинно вже не відпрацьовувало!
При дорозі да Житомира нове мастило 15в50, лише при 110 на хх злегка підморгувала лампочка тиску, отже його робочий діапазон кращий, якщо не гріти вище 100 то мабуть і робота мастила буде як і має бути)
Отже рекомендую, не дешеве і не дороге, на мій погляд компроміс, знаючи про специфіку нашого мотору, а саме як він любить іноді те мастило висрати...
Щодо іншого, то за покатуху в Житомир все було норм)

Готуюсь далі до Мегазльоту в Харькові!
всі роботи що роблю опишу трохи пізніше


_________________
No job, no money, no car, but i'm in a band!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Garage Отправить личное сообщение
Nikolya_22



Статус: Offline
Зарегистрирован: 10.10.2011
Сообщения: 581
Откуда: Київ
Моя машина: ЗАЗ 968

СообщениеДобавлено: 16 Июль 2017 10:23    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


Стуканув мотор...(((
Розібрали, люфт в трьох верхніх втулках шатунів та люфт на першому циліндрі вкладиши шатуна, такі справи

Вернуться к началу
Посмотреть профиль Garage Отправить личное сообщение
sanitar
лентяй


Статус: Offline
Зарегистрирован: 29.11.2005
Сообщения: 11012
Откуда: Киев
Моя машина: 968м

СообщениеДобавлено: 16 Июль 2017 13:32    Заголовок сообщения: поддержали 2 человек Ответить с цитатой


тю,всё по графику.времени до выезда вагон.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Garage Отправить личное сообщение
Likvid



Статус: Offline
Зарегистрирован: 06.09.2015
Сообщения: 507
Откуда: Киев
Моя машина: 968М

СообщениеДобавлено: 16 Июль 2017 13:40    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


Nikolya_22 ну, уже даже разобрали) дело за малым. Все заменить, и собрать мотор. Только подожди до дня выезда) так интересней)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Garage Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Nikolya_22



Статус: Offline
Зарегистрирован: 10.10.2011
Сообщения: 581
Откуда: Київ
Моя машина: ЗАЗ 968

СообщениеДобавлено: 17 Июль 2017 01:30    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


Жарти то добре, але нерви не металеві)
Розбирання двигуна показало:
- люфт трьох верхнх виулок шатунів (зі стуком при роботі)
- люфт вкладишів шатуна першого циліндра
- зрізано 5-6 зубів текстолітки (хз як він працював)
- тріщини двох кріплень першої опори колінвала

При ремонті був убитий колінвал, завтра ставимо інший блок з коліном (зібраний) і навішуємо перебрані зі всіх кутів шатуни та стару поршневу (поршнева норм)

Вернуться к началу
Посмотреть профиль Garage Отправить личное сообщение
sanitar
лентяй


Статус: Offline
Зарегистрирован: 29.11.2005
Сообщения: 11012
Откуда: Киев
Моя машина: 968м

СообщениеДобавлено: 17 Июль 2017 01:45    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


пффф
вообще по-мажору.
у меня:движок в состоянии "картер и колено",коробка ссыт,кузов висит в воздухе,и его ещё надо подваривать,тормоза ещё надо делать.
и я не отчаиваюсь

Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Garage Отправить личное сообщение
Nikolya_22



Статус: Offline
Зарегистрирован: 10.10.2011
Сообщения: 581
Откуда: Київ
Моя машина: ЗАЗ 968

СообщениеДобавлено: 17 Июль 2017 09:33    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


Мемчик в тему)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Garage Отправить личное сообщение
Nikolya_22



Статус: Offline
Зарегистрирован: 10.10.2011
Сообщения: 581
Откуда: Київ
Моя машина: ЗАЗ 968

СообщениеДобавлено: 26 Июль 2017 18:12    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


З"їздив на Мегазліт!!!

Збирання двигуна та налагодження його роботи велась до останнього, до самого виїзду)

Пробний заїзд показав, що зібраний двигун має вібрації та перегрів, динаміка погана.
Перевірили запалення та зазор в клапанах - була помилка при налаштуванні - виправили - мотор став робити рівніше, але все одно із вібрацією.
Пропав холостий, але він наче пропав ще на старому моторі, продули та помили карб (майже новий солекс) - крутили довго, але так і не зрозуміли в чому проблема появи та відсутності ХХ, подумали на соринку, що бовтається десь в каналах карба.
Накрутили ХХ щоб якось їхати, але маючи на увазі що необхідно до карбюраторщика!
Оливу залили нову, все ту ж Манол 15в50 напівсинтетику.

По дорозі з гаража до дому 17км при 80км/год нагрів майже до 105(((
Якась фігня, попередній мотор на такому самому нависному та кожухах, оливі - грівся менше - подумали на стару/нову поршневу, якій треба все таки притертись (зі старого мотора лише навісне та головки).

Зібрались, помились і в дорогу, на страх та ризик... негоже так їздити...

Перші 100км заспокоїли - при швидкості 85 температура 100...105, олива на місці, ніде не тече, карб працює норм, хоч із накрученим ХХ.

Їхати було до Харкова трохи більше 500км, все було добре)
По дорозі у Роми дідка здохли щітки вентилятора, довго ми намагались зрозуміти чого він крутиться від того, що по ньому стучати треба.

В"їхали в Харків, і тут настала загадка для мене, як відомо в пробці МЕМЗ не гріється, а я його перегрів, температура пішла за 120, пропала тяга, почав стріляти карб, вирвало фланець і звук став значно гучніший...

З чого по дорозі температура була в допуску, а в місті пішла вверх?

Приїхали на базу, а там все як має бути)))

На наступний день колона до Харкова.
Заводжу, глушник, точніше з під фланця реве, з карба стріляє, налаштовувати немає часу.
Поїхали на площу і на заправці стався такий випадок!
Стою біля машини, відчуваю дим, давай вимикати масу (вона у мене в бардачку у вигляді крутилки) а крутилка залипла, тобто коротить потужно! відкрутив
Відкриваю багажник - горить АКБ, паніка, тушим рюкзаком, видихаємо...

Коротило із-за шпильки яка має стягувати планку що тримає АКБ!
Так як я не знайшов планку, а шпильки залишив, клеми на АКБ у мене швидкоз"ємні, короче від тряски сумка придавила шпильку на клему "+" і нагріта та підварена шпилька притулена до корпусу АКБ запалила його!!!
Добре, що я був біля машини!!!

Як не дивно, але відсутність добрячого шматка стінки АКБ не завадило його обмотати пакетами та скотчем, все працює)) До Києва вистачило, а так зальот на новий АКБ(((

По поверненню у лагер та зранку була дискусія що із мотором, казали що прогорів клапан і їхати то є не дуже, я прийняв рішення їхати скільки їде...
По дорозі додому при швидкості 85 температура була 105, вирваний фланенць із головки своїм шмумом майже виніс мозок, карб стріляв при скиданні обертів на ХХ.

Якось так, відпочину від поїздки, розгребу роботку і в гараж на вскриттяWink2

І трохи додам щодо моторної оливи Манол 15в50 напівсинтетика, при температурі 110+ лампа тиску оливи на ХХ навіть не моргнула, щоб було 100% при використанні дешевої мінералки 15в40!


_________________
No job, no money, no car, but i'm in a band!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Garage Отправить личное сообщение
Сотник
Дванадцять стульчаків


Статус: Offline
Зарегистрирован: 12.06.2009
Сообщения: 2113
Откуда: Київ
Моя машина: 968м

СообщениеДобавлено: 04 Август 2017 13:48    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


Nikolya_22 писал(а):

І трохи додам щодо моторної оливи Манол 15в50 напівсинтетика, при температурі 110+ лампа тиску оливи на ХХ навіть не моргнула, щоб було 100% при використанні дешевої мінералки 15в40!


датчик справний? 110+ це серйозно


_________________
Green Seven ➆ repair shop
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Garage Отправить личное сообщение ICQ Number
Nikolya_22



Статус: Offline
Зарегистрирован: 10.10.2011
Сообщения: 581
Откуда: Київ
Моя машина: ЗАЗ 968

СообщениеДобавлено: 04 Август 2017 14:44    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


датчик працює, перевіряв

110+ то справді не здорово, але ж у мене розмічено до 110, а в милках як не помиляюсь до 120

Вернуться к началу
Посмотреть профиль Garage Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   

Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов ЗАЗ Форум -> Гараж Часовой пояс: GMT + 3
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Страница 9 из 9

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах

Найти сообщения с вашего последнего посещения
Flag Counter ЗАЗ Форум  


Rambler's Top100
Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group