Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Herdsman
Статус: Offline Зареєстрований: 18.06.2013 Повідомлення: 504 Звідки: Винницкая обл. Моє авто: ЗАЗ-968М
|
Додано: 18 Липень 2016 09:55 Заголовок повідомлення: Одометр 18435 |
|
|
Сьогодні о 5й ранку повернувся з Запоріжжя з Мегазльоту.
Величезна подяка всім організаторам та учасникам цієї події. Все було просто СУПЕР.
На базі постояв біля пітерського красеня
Що маємо:
18435-16926=1509 км.
За всю дорогу доляв менше пів-літра моторної оливи, на Запоріжжя розхід склав 5,9 л/100 км при швидкості 50-60 км/год.
Назад до Кіровограда взяв з урахуванням руху в колонні взяв по 6,4 л/100 км, швидкість до 70. В неділю піджимав шарові, та трохи перетягнув підшипника в лівому передньому колесі, помітив та відпустив аж в Кіровограді.
Ще дорогою на Запоріжжя "помер" задній лівий амортизатор, тож додому їхав як на колисці, був би задній пасажир, попав би на хімчистку
В запоріжжі в колоні "кінчилася" корзина, вільний хід пропав, щеплення вело. Щоб не вело довелось ще накрутити шток на РЦС, тож вижимний постійно крутився , але поки живий...
Ось так вів себе двигун при +38 за бортом (якщо вірити електронним термометрам на трасі та мому в машині)
додому "долетів" за 15,5 годин, на Запоріжжя їхали на годину довше.[/url]
_________________ ЗАЗ-автомобиль с пугающей ремонторигодностью...и позитивный |
|
Повернутися до початку |
|
|
DaYa
Статус: Offline Зареєстрований: 10.08.2009 Повідомлення: 1520 Звідки: Днепропетровск Моє авто: ЗАЗ 968м, Kadett E, МЗМА 401
|
Додано: 18 Липень 2016 10:09 Заголовок повідомлення: |
|
|
Красивая машина!
У нас по возвращению тоже мелкие неприятности всплывали
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Herdsman
Статус: Offline Зареєстрований: 18.06.2013 Повідомлення: 504 Звідки: Винницкая обл. Моє авто: ЗАЗ-968М
|
Додано: 18 Липень 2016 10:16 Заголовок повідомлення: |
|
|
Мерси за комплиман, но машина скорее выжившая - три года простояла под брезентом в ожидании поварки, а в этом году за две недели собрана в связи с тем, сто на Младшем повырывал крепления задних рычагов - с завода рычаги прикручены были только гайкой - без гровера и шайбы и ко мне машина попала уже с трещинами, а я затупил - не подварил а просто поставил шайбы + этой весной машина вынужденно "летала" - результат на лицо
З.Ы.: Младший поставлен на прикол, а Беленький вернулся в строй
_________________ ЗАЗ-автомобиль с пугающей ремонторигодностью...и позитивный |
|
Повернутися до початку |
|
|
Herdsman
Статус: Offline Зареєстрований: 18.06.2013 Повідомлення: 504 Звідки: Винницкая обл. Моє авто: ЗАЗ-968М
|
Додано: 25 Липень 2016 16:15 Заголовок повідомлення: Знахідки та розчарування |
|
|
Ще по дорозі з Запоріжжя, десь перед Олександрією машина почала "тупити" при розгоні та в горку, ніби карбюратор лиє або запалення збите, свічки сказали що з сумішшю та з запаленням все нормально, та й розбиратись в дорозі бажання не було, а вчора з'явилось...
перевірку почав з простішого, воно і виявилось - накрився вакуув-коректор на трамбльорі - пропускає мембрана.
Поліз в багажник за запасним трамбльором, а там в інструментальному ящику на 2 см води (дощової). Щупи, нові поршньові кільця, передні ступічни підшипники поіржавіли конкретно...
Замінив вакуум-коректор і моторчик знову заспівав, ніяких провалів на перегазовці, . . . чого в дорозі не додумався
Ну і просто на згадку про розхід:
16926км заправка до повного
17147км 16,35л 221 км по 7,3 л/100км
Певно сюди зайшла година-дві роботи мотора в холосту
17621км 28,20л 474 км по 5,95л/100км(перед Запоріжжям)
18017км 25,40л 396 км по 6,41л/100км (в Кіровограді)
18497км 34,15л 480 км по 7,11л/100км
Всього після капремонту двигуна пробіг склав 1571 км, витрата 104,1 л: 6,62 л/100км - непогано як для обкатки, де майже 600 км без вакуум-коректора.
Карбюратор К-133 з рідними жикльорами та низом від К-127.
Запалення безконтактне на рідному трамбльорі з емулятором сигналу датчика Хола. Свічки Denso W20FP-U - гарячі для нашого мотора на літо - ловив калильне запалення, свічки з легким білим нальотом, як і має бути.
_________________ ЗАЗ-автомобиль с пугающей ремонторигодностью...и позитивный |
|
Повернутися до початку |
|
|
Herdsman
Статус: Offline Зареєстрований: 18.06.2013 Повідомлення: 504 Звідки: Винницкая обл. Моє авто: ЗАЗ-968М
|
Додано: 26 Вересень 2016 16:57 Заголовок повідомлення: |
|
|
Доїздили до пробігу 20464.
Заправка "до повного" на 20228 показала, що розхід 11,5 л/100км
Промив повітряного фільтра, понизив рівень в поплавковій камері (кидав сажею з вихлопної на перегазовці).
знов залив "до повного" (одометр 20373, 14,4 л.) на ОККО - через км 10 мотор став працювати м'якше. Поїздимо подивимося.
Головне. Взяв нові "тапки" всесезонку Бел-100, і підзбирую на зимову.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Herdsman
Статус: Offline Зареєстрований: 18.06.2013 Повідомлення: 504 Звідки: Винницкая обл. Моє авто: ЗАЗ-968М
|
Додано: 14 Листопад 2016 11:42 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Планові роботи:
Машинка бігає, прийшлося беребрати наконечника на поперечній тязі - заміна пальця, вкладишів та пильника.
Треба міняти вкладиші шарових пальців в поворотних кулаках - пропустив підтяжку... і розбило.
Замінено оливу в двигуні та КПП на пробігові 21840
Двигун Леол 10W-50
КПП Mobil 80W-90 GL-4
А так сьогодні приїхав на роботу
В суботу приїхав пізно і машину не помив, а в неділю падав сніг.
Ще й стартер сьогодні "вмер", втягуюче клацає, а стартер не крутить, перемикати не лазив - завівся з ручки...за третім разом
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Сотник Дванадцять стульчаків
Статус: Offline Зареєстрований: 12.06.2009 Повідомлення: 2202 Звідки: Київ Моє авто: 968м
|
Додано: 14 Листопад 2016 12:54 Заголовок повідомлення: |
|
|
Як ти взначив розбиті вклдиші? Я твльки бачу їх коли розбираю))
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Herdsman
Статус: Offline Зареєстрований: 18.06.2013 Повідомлення: 504 Звідки: Винницкая обл. Моє авто: ЗАЗ-968М
|
Додано: 14 Листопад 2016 13:05 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ну як? Знаю що в кулакові посадочне розбите, підтягнув вкладиш по книжці, все добре люфт пропав... кермом кілька раз туди-сюди від упора до упора і люфт з'явився знов - палець"провалився" крізь вкладиш...
А чого Сьомий вже на продажу?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Herdsman
Статус: Offline Зареєстрований: 18.06.2013 Повідомлення: 504 Звідки: Винницкая обл. Моє авто: ЗАЗ-968М
|
Додано: 05 Грудень 2016 17:48 Заголовок повідомлення: Просто так 22070 |
|
|
Просто на згадку про другий "сніговий" виїзд.
Вчора з вечора взяв мороз до -10 градусів, сніжок вкатали, можно легко "валити боком", але сьогодні над машиною трохи познущались в обідню перерву
Так вони і жили...
_________________ ЗАЗ-автомобиль с пугающей ремонторигодностью...и позитивный |
|
Повернутися до початку |
|
|
Herdsman
Статус: Offline Зареєстрований: 18.06.2013 Повідомлення: 504 Звідки: Винницкая обл. Моє авто: ЗАЗ-968М
|
Додано: 20 Грудень 2016 06:48 Заголовок повідомлення: 22200 |
|
|
В п'ятницю щеплення плчало буксувати при нацменшій підгазовці тому в неділю цілий день приділив машині.Скинув двигуна з коробкою, розстикував і що я бачу:
А так виглядав графіт зі зворотнього боку
Вижимний замінив.
Попутно замінив пильник повзуна КПП та ліву піввісь. Зробив профілактику втягуючому на стартері - прошліфував контактні болти та "п'ятак".
Ясне діло перед встановленгям на авто виставив вільний хід на робочому циліндрі щеплення...але після встановлення на авто та проливу щеплення буксує.
Добре, прокачую...в час ночі...було трохи повітря, все одно буксує. Циліндрик вибиоає вільнтй хід та не відпескає корзину. Шток можна повернути назад тільки відкрутивши штуцер прокачки. Збільшення вільного ходу не допомагає, так само притримує напіввижате щеплення.
Куди копати? Робочий та головний циліндри щеплення чи корзина?
P.S.: Корзину не знімав, але візуально все добре, підп'ятник стоїть рівно, лапки цілі, нажимні пружини теж. Підпятник відмаховика "по книжці".
_________________ ЗАЗ-автомобиль с пугающей ремонторигодностью...и позитивный |
|
Повернутися до початку |
|
|
ferenets ПетросянЪ
Статус: Offline Зареєстрований: 06.05.2010 Повідомлення: 463 Звідки: Киев
|
Додано: 20 Грудень 2016 11:50 Заголовок повідомлення: |
|
|
у меня была делема, - тоже не мог свободный ход выставить.
прокачивал - вроде норм, но педаль падала, - но все назад не возвращалось, либо шток до конца - рукой помогал, или зазор огромадный делал, за 2 качка уходил, и держал полувытатое состояние
педаль не падает у тебя?
у меня был загажен ГЦС( и рабочий попутно) забилось перепускное отв. в цилиндре.
после прочистки и продувки все стало на места.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Herdsman
Статус: Offline Зареєстрований: 18.06.2013 Повідомлення: 504 Звідки: Винницкая обл. Моє авто: ЗАЗ-968М
|
Додано: 21 Грудень 2016 01:27 Заголовок повідомлення: |
|
|
Дякую за відповідь. Педаль не падає. Зусилля на педалі відчувається. На першому разі навіть помітно вільний ход.
Приїду з відрядження- спробую промити циліндрики, бо вони в мене ще й змащені для захисту робочих поверхонь силіконовою змазкою (для прінтерів), добре якщо обійдеться без скидання.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Herdsman
Статус: Offline Зареєстрований: 18.06.2013 Повідомлення: 504 Звідки: Винницкая обл. Моє авто: ЗАЗ-968М
|
Додано: 24 Грудень 2016 19:22 Заголовок повідомлення: 22202 Снова на ходу |
|
|
Вместо предисловия:
Трудно быть по пояс деревянным,
а особо начиная с головы.
Выявил причину "головняка" со сцеплением - слегка разбухла манжета в рабочем цилиндре сцепления - заменил цилиндр в сборе. Главный цилиндр сцепления перебрал, промыл для самоуспокоения. Продул магистраль, перезаправил свежим DOT 4
P.S.: Как оказалось силиконовой смазке не место внутри гидравлики - пособиралась хлопьями на пружинах внутри цилиндров.
_________________ ЗАЗ-автомобиль с пугающей ремонторигодностью...и позитивный |
|
Повернутися до початку |
|
|
Herdsman
Статус: Offline Зареєстрований: 18.06.2013 Повідомлення: 504 Звідки: Винницкая обл. Моє авто: ЗАЗ-968М
|
Додано: 27 Січень 2017 02:00 Заголовок повідомлення: 23006 |
|
|
Доброй поры дня.
Зимой на Запорожце ездить весело, если б не прогревы при коротких перебежках; в зависимости от соотношения прогрев/поездка расход от 8 до 17 литров на 100 км ( правда печка всегда включена).
Приятно удивляет "всесезонка" БЕЛ-100, лезет везде, правда быстрее 50км/ч по укатанному снегу/льду иногда таскает.
На днях была курьёзнейшая поломка в дороге, уже вечером, на тёмную. Еду себе с Винницы, со светом, печка включена, а машина на пол-дороге домой начинает "чудить", на скорости менше 70 км/ч начинаются пропуски зажигания - давим тапку, едем 70-90... и тут стемнело и я понимаю что еду тупо на генераторе... ну зашибись новый аккумулятор. Дотянул где можна остановиться на обочине... по сбросу газа глохнет, гаснет свет. До дома более 20км.
Открываю багажник и прозреваю: картина маслом - оторвался кронштейн к которому прикручена масса (минусовой провод от аккумулятора) вырвало из передней панели прямо с точками сварки - неожиданно, но сам виноват - на кронштейн был прикручен звуковой сигнал (ну надоело мне их менять по два раза в год на штатном месте под бампером, вот и убрал в багажник).
З.Ы. Извините, фото пока нет
З.З.Ы. Что интересно на машине бесконтактное зажигание и коммутатор (ВТН) это издевательство с отключенным аккумулятором пережил. А масса временно прикручена под один из болтов крышки рулевого редуктора.
_________________ ЗАЗ-автомобиль с пугающей ремонторигодностью...и позитивный |
|
Повернутися до початку |
|
|
Herdsman
Статус: Offline Зареєстрований: 18.06.2013 Повідомлення: 504 Звідки: Винницкая обл. Моє авто: ЗАЗ-968М
|
Додано: 14 Вересень 2017 16:24 Заголовок повідомлення: |
|
|
Как говорится "Доездился до ручки" и в июле загнал машину подварить.
Было:
И стало:
Это промежуточные фото.
Забирал машину 19.08.2017, пока не покрасил, загрунтовал белой грунтовкой ГФ и откатал более 2000 км.
По машине заменил переднюю балку и поставил новые поворотные кулаки - задолбался поджимать шаровые пальцы первые 1200 км...
После стояния машины на боку карбюратор показал колоссальный апетит - разобрал, перемыл промывкой карбюратора Zollex . . . сколько там было всего в каналах Расход вроде уменьшился.
Пока ищется "поджопник", чтобы поставить машину на разборку и доделку.
_________________ ЗАЗ-автомобиль с пугающей ремонторигодностью...и позитивный |
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2967 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 16 Вересень 2017 11:48 Заголовок повідомлення: |
|
|
вітаю! це тяжкий момент в житті зазовода
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Herdsman
Статус: Offline Зареєстрований: 18.06.2013 Повідомлення: 504 Звідки: Винницкая обл. Моє авто: ЗАЗ-968М
|
Додано: 04 Жовтень 2017 11:37 Заголовок повідомлення: |
|
|
Позавчора (понеділок 02.10.2017) сталася позапланова заміна моторного мастила та піддона. На підйомі на водомоях не розминувся з камінцем - пізно побачив тай не було куди тікати.
Сумно... дорога в селі... глина з камінцями
_________________ ЗАЗ-автомобиль с пугающей ремонторигодностью...и позитивный |
|
Повернутися до початку |
|
|
Сотник Дванадцять стульчаків
Статус: Offline Зареєстрований: 12.06.2009 Повідомлення: 2202 Звідки: Київ Моє авто: 968м
|
Додано: 04 Жовтень 2017 14:16 Заголовок повідомлення: |
|
|
Прикольні в нас автобани. Зате олива новенька буде
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2967 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 05 Листопад 2017 21:58 Заголовок повідомлення: |
|
|
афігєть
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Александр Герасимов
Статус: Offline Зареєстрований: 02.01.2018 Повідомлення: 2 Звідки: Екатиренбург Моє авто: ЗАЗ 968м
|
Додано: 11 Січень 2018 23:57 Заголовок повідомлення: |
|
|
Herdsman писав(ла): |
Сергей Алексеевич, а можна с этого места поподробней - что "убивает" распредшестерню,
резкая перемена режима, например с 4й передачи на вторую для торможения двигателем или
"прогазовки" в холостую - руководство по эксплуатации пишет что так делать нельзя.
Поясните пожалуйста. Заранее благодарен |
Мне тоже этот момент интересен! Заранее спасибо за ответ!
_________________ Как отрегулировать карбюратор на ЗАЗ 968м читаем здесь. |
|
Повернутися до початку |
|
|
|