Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Беленький 968М ранее МД и Младший by Herdsman
На сторінку Попер.  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Гараж
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
Herdsman



Статус: Offline
Зареєстрований: 18.06.2013
Повідомлення: 504
Звідки: Винницкая обл.
Моє авто: ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 18 Липень 2016 09:55    Заголовок повідомлення: Одометр 18435 Відповісти з цитатою


Сьогодні о 5й ранку повернувся з Запоріжжя з Мегазльоту.
Величезна подяка всім організаторам та учасникам цієї події. Все було просто СУПЕР.

На базі постояв біля пітерського красеня

Що маємо:
18435-16926=1509 км.
За всю дорогу доляв менше пів-літра моторної оливи, на Запоріжжя розхід склав 5,9 л/100 км при швидкості 50-60 км/год.
Назад до Кіровограда взяв з урахуванням руху в колонні взяв по 6,4 л/100 км, швидкість до 70. В неділю піджимав шарові, та трохи перетягнув підшипника в лівому передньому колесі, помітив та відпустив аж в Кіровограді.

Ще дорогою на Запоріжжя "помер" задній лівий амортизатор, тож додому їхав як на колисці, був би задній пасажир, попав би на хімчистку Laughing
В запоріжжі в колоні "кінчилася" корзина, вільний хід пропав, щеплення вело. Щоб не вело довелось ще накрутити шток на РЦС, тож вижимний постійно крутився Evil or Very Mad , але поки живий...

Ось так вів себе двигун при +38 за бортом (якщо вірити електронним термометрам на трасі та мому в машині)


додому "долетів" за 15,5 годин, на Запоріжжя їхали на годину довше.[/url]


_________________
ЗАЗ-автомобиль с пугающей ремонторигодностью...и позитивный
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
DaYa



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.08.2009
Повідомлення: 1520
Звідки: Днепропетровск
Моє авто: ЗАЗ 968м, Kadett E, МЗМА 401

ПовідомленняДодано: 18 Липень 2016 10:09    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Красивая машина!
У нас по возвращению тоже мелкие неприятности всплывали

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Herdsman



Статус: Offline
Зареєстрований: 18.06.2013
Повідомлення: 504
Звідки: Винницкая обл.
Моє авто: ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 18 Липень 2016 10:16    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Laughing Мерси за комплиман, но машина скорее выжившая - три года простояла под брезентом в ожидании поварки, а в этом году за две недели собрана в связи с тем, сто на Младшем повырывал крепления задних рычагов - с завода рычаги прикручены были только гайкой - без гровера и шайбы и ко мне машина попала уже с трещинами, а я затупил - не подварил а просто поставил шайбы + этой весной машина вынужденно "летала" - результат на лицо Embarassed

З.Ы.: Младший поставлен на прикол, а Беленький вернулся в строй


_________________
ЗАЗ-автомобиль с пугающей ремонторигодностью...и позитивный
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Herdsman



Статус: Offline
Зареєстрований: 18.06.2013
Повідомлення: 504
Звідки: Винницкая обл.
Моє авто: ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 25 Липень 2016 16:15    Заголовок повідомлення: Знахідки та розчарування Відповісти з цитатою


Ще по дорозі з Запоріжжя, десь перед Олександрією машина почала "тупити" при розгоні та в горку, ніби карбюратор лиє або запалення збите, свічки сказали що з сумішшю та з запаленням все нормально, та й розбиратись в дорозі бажання не було, а вчора з'явилось...

перевірку почав з простішого, воно і виявилось - накрився вакуув-коректор на трамбльорі - пропускає мембрана.
Поліз в багажник за запасним трамбльором, а там Shocked Evil or Very Mad в інструментальному ящику на 2 см води (дощової). Щупи, нові поршньові кільця, передні ступічни підшипники поіржавіли конкретно...

Замінив вакуум-коректор і моторчик знову заспівав, ніяких провалів на перегазовці, . . . чого в дорозі не додумався Question

Ну і просто на згадку про розхід:
16926км заправка до повного

17147км 16,35л 221 км по 7,3 л/100км
Певно сюди зайшла година-дві роботи мотора в холосту

17621км 28,20л 474 км по 5,95л/100км(перед Запоріжжям)

18017км 25,40л 396 км по 6,41л/100км (в Кіровограді)

18497км 34,15л 480 км по 7,11л/100км

Всього після капремонту двигуна пробіг склав 1571 км, витрата 104,1 л: 6,62 л/100км - непогано як для обкатки, де майже 600 км без вакуум-коректора.
Карбюратор К-133 з рідними жикльорами та низом від К-127.
Запалення безконтактне на рідному трамбльорі з емулятором сигналу датчика Хола. Свічки Denso W20FP-U - гарячі для нашого мотора на літо - ловив калильне запалення, свічки з легким білим нальотом, як і має бути.


_________________
ЗАЗ-автомобиль с пугающей ремонторигодностью...и позитивный
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Herdsman



Статус: Offline
Зареєстрований: 18.06.2013
Повідомлення: 504
Звідки: Винницкая обл.
Моє авто: ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 26 Вересень 2016 16:57    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Доїздили до пробігу 20464.
Заправка "до повного" на 20228 показала, що розхід 11,5 л/100км
Промив повітряного фільтра, понизив рівень в поплавковій камері (кидав сажею з вихлопної на перегазовці).
знов залив "до повного" (одометр 20373, 14,4 л.) на ОККО - через км 10 мотор став працювати м'якше. Поїздимо подивимося.

Головне. Взяв нові "тапки" всесезонку Бел-100, і підзбирую на зимову.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Herdsman



Статус: Offline
Зареєстрований: 18.06.2013
Повідомлення: 504
Звідки: Винницкая обл.
Моє авто: ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 14 Листопад 2016 11:42    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


Планові роботи:
Машинка бігає, прийшлося беребрати наконечника на поперечній тязі - заміна пальця, вкладишів та пильника.
Треба міняти вкладиші шарових пальців в поворотних кулаках - пропустив підтяжку... і розбило.
Замінено оливу в двигуні та КПП на пробігові 21840
Двигун Леол 10W-50
КПП Mobil 80W-90 GL-4

А так сьогодні приїхав на роботу

В суботу приїхав пізно і машину не помив, а в неділю падав сніг.
Ще й стартер сьогодні "вмер", втягуюче клацає, а стартер не крутить, перемикати не лазив - завівся з ручки...за третім разом Very Happy

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Сотник
Дванадцять стульчаків


Статус: Offline
Зареєстрований: 12.06.2009
Повідомлення: 2202
Звідки: Київ
Моє авто: 968м

ПовідомленняДодано: 14 Листопад 2016 12:54    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Як ти взначив розбиті вклдиші? Я твльки бачу їх коли розбираю))
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Herdsman



Статус: Offline
Зареєстрований: 18.06.2013
Повідомлення: 504
Звідки: Винницкая обл.
Моє авто: ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 14 Листопад 2016 13:05    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ну як? Знаю що в кулакові посадочне розбите, підтягнув вкладиш по книжці, все добре люфт пропав... кермом кілька раз туди-сюди від упора до упора і люфт з'явився знов - палець"провалився" крізь вкладиш...
А чого Сьомий вже на продажу?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Herdsman



Статус: Offline
Зареєстрований: 18.06.2013
Повідомлення: 504
Звідки: Винницкая обл.
Моє авто: ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 05 Грудень 2016 17:48    Заголовок повідомлення: Просто так 22070 Відповісти з цитатою


Просто на згадку про другий "сніговий" виїзд.
Вчора з вечора взяв мороз до -10 градусів, сніжок вкатали, можно легко "валити боком", але сьогодні над машиною трохи познущались в обідню перерву



Так вони і жили...


_________________
ЗАЗ-автомобиль с пугающей ремонторигодностью...и позитивный
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Herdsman



Статус: Offline
Зареєстрований: 18.06.2013
Повідомлення: 504
Звідки: Винницкая обл.
Моє авто: ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 20 Грудень 2016 06:48    Заголовок повідомлення: 22200 Відповісти з цитатою


В п'ятницю щеплення плчало буксувати при нацменшій підгазовці тому в неділю цілий день приділив машині.Скинув двигуна з коробкою, розстикував і що я бачу:
А так виглядав графіт зі зворотнього боку

Вижимний замінив.
Попутно замінив пильник повзуна КПП та ліву піввісь. Зробив профілактику втягуючому на стартері - прошліфував контактні болти та "п'ятак".
Ясне діло перед встановленгям на авто виставив вільний хід на робочому циліндрі щеплення...але після встановлення на авто та проливу щеплення буксує.
Добре, прокачую...в час ночі...було трохи повітря, все одно буксує. Циліндрик вибиоає вільнтй хід та не відпескає корзину. Шток можна повернути назад тільки відкрутивши штуцер прокачки. Збільшення вільного ходу не допомагає, так само притримує напіввижате щеплення.
Куди копати? Робочий та головний циліндри щеплення чи корзина?
P.S.: Корзину не знімав, але візуально все добре, підп'ятник стоїть рівно, лапки цілі, нажимні пружини теж. Підпятник відмаховика "по книжці".


_________________
ЗАЗ-автомобиль с пугающей ремонторигодностью...и позитивный
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
ferenets
ПетросянЪ


Статус: Offline
Зареєстрований: 06.05.2010
Повідомлення: 463
Звідки: Киев

ПовідомленняДодано: 20 Грудень 2016 11:50    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


у меня была делема, - тоже не мог свободный ход выставить.
прокачивал - вроде норм, но педаль падала, - но все назад не возвращалось, либо шток до конца - рукой помогал, или зазор огромадный делал, за 2 качка уходил, и держал полувытатое состояние


педаль не падает у тебя?

у меня был загажен ГЦС( и рабочий попутно) забилось перепускное отв. в цилиндре.
после прочистки и продувки все стало на места.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Herdsman



Статус: Offline
Зареєстрований: 18.06.2013
Повідомлення: 504
Звідки: Винницкая обл.
Моє авто: ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 21 Грудень 2016 01:27    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Дякую за відповідь. Педаль не падає. Зусилля на педалі відчувається. На першому разі навіть помітно вільний ход.
Приїду з відрядження- спробую промити циліндрики, бо вони в мене ще й змащені для захисту робочих поверхонь силіконовою змазкою (для прінтерів), добре якщо обійдеться без скидання.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Herdsman



Статус: Offline
Зареєстрований: 18.06.2013
Повідомлення: 504
Звідки: Винницкая обл.
Моє авто: ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 24 Грудень 2016 19:22    Заголовок повідомлення: 22202 Снова на ходу Відповісти з цитатою


Вместо предисловия:
Трудно быть по пояс деревянным,
а особо начиная с головы.

Выявил причину "головняка" со сцеплением - слегка разбухла манжета в рабочем цилиндре сцепления - заменил цилиндр в сборе. Главный цилиндр сцепления перебрал, промыл для самоуспокоения. Продул магистраль, перезаправил свежим DOT 4

P.S.: Как оказалось силиконовой смазке не место внутри гидравлики - пособиралась хлопьями на пружинах внутри цилиндров.


_________________
ЗАЗ-автомобиль с пугающей ремонторигодностью...и позитивный
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Herdsman



Статус: Offline
Зареєстрований: 18.06.2013
Повідомлення: 504
Звідки: Винницкая обл.
Моє авто: ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 27 Січень 2017 02:00    Заголовок повідомлення: 23006 Відповісти з цитатою


Доброй поры дня.

Зимой на Запорожце ездить весело, если б не прогревы при коротких перебежках; в зависимости от соотношения прогрев/поездка расход от 8 до 17 литров на 100 км ( правда печка всегда включена).

Приятно удивляет "всесезонка" БЕЛ-100, лезет везде, правда быстрее 50км/ч по укатанному снегу/льду иногда таскает.

На днях была курьёзнейшая поломка в дороге, уже вечером, на тёмную. Еду себе с Винницы, со светом, печка включена, а машина на пол-дороге домой начинает "чудить", на скорости менше 70 км/ч начинаются пропуски зажигания - давим тапку, едем 70-90... и тут стемнело и я понимаю Shocked что еду тупо на генераторе... ну зашибись новый аккумулятор. Дотянул где можна остановиться на обочине... по сбросу газа глохнет, гаснет свет. До дома более 20км.
Открываю багажник и прозреваю: картина маслом - оторвался кронштейн к которому прикручена масса (минусовой провод от аккумулятора) вырвало из передней панели прямо с точками сварки - неожиданно, но сам виноват - на кронштейн был прикручен звуковой сигнал (ну надоело мне их менять по два раза в год на штатном месте под бампером, вот и убрал в багажник).

З.Ы. Извините, фото пока нет
З.З.Ы. Что интересно на машине бесконтактное зажигание и коммутатор (ВТН) это издевательство с отключенным аккумулятором пережил. А масса временно прикручена под один из болтов крышки рулевого редуктора.


_________________
ЗАЗ-автомобиль с пугающей ремонторигодностью...и позитивный
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Herdsman



Статус: Offline
Зареєстрований: 18.06.2013
Повідомлення: 504
Звідки: Винницкая обл.
Моє авто: ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 14 Вересень 2017 16:24    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Как говорится "Доездился до ручки" и в июле загнал машину подварить.

Было:



И стало:


Это промежуточные фото.
Забирал машину 19.08.2017, пока не покрасил, загрунтовал белой грунтовкой ГФ и откатал более 2000 км.
По машине заменил переднюю балку и поставил новые поворотные кулаки - задолбался поджимать шаровые пальцы первые 1200 км...
После стояния машины на боку карбюратор показал колоссальный апетит - разобрал, перемыл промывкой карбюратора Zollex . . . сколько там было всего в каналах Shocked Расход вроде уменьшился.
Пока ищется "поджопник", чтобы поставить машину на разборку и доделку.


_________________
ЗАЗ-автомобиль с пугающей ремонторигодностью...и позитивный
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Proffesor



Статус: Offline
Зареєстрований: 03.10.2010
Повідомлення: 2967
Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ)
Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик

ПовідомленняДодано: 16 Вересень 2017 11:48    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


вітаю! це тяжкий момент в житті зазовода
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Herdsman



Статус: Offline
Зареєстрований: 18.06.2013
Повідомлення: 504
Звідки: Винницкая обл.
Моє авто: ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 04 Жовтень 2017 11:37    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Позавчора (понеділок 02.10.2017) сталася позапланова заміна моторного мастила та піддона. На підйомі на водомоях не розминувся з камінцем - пізно побачив тай не було куди тікати.
Сумно... дорога в селі... глина з камінцями


_________________
ЗАЗ-автомобиль с пугающей ремонторигодностью...и позитивный
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Сотник
Дванадцять стульчаків


Статус: Offline
Зареєстрований: 12.06.2009
Повідомлення: 2202
Звідки: Київ
Моє авто: 968м

ПовідомленняДодано: 04 Жовтень 2017 14:16    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Прикольні в нас автобани. Зате олива новенька буде Smile
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Proffesor



Статус: Offline
Зареєстрований: 03.10.2010
Повідомлення: 2967
Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ)
Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик

ПовідомленняДодано: 05 Листопад 2017 21:58    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


афігєть
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Александр Герасимов



Статус: Offline
Зареєстрований: 02.01.2018
Повідомлення: 2
Звідки: Екатиренбург
Моє авто: ЗАЗ 968м

ПовідомленняДодано: 11 Січень 2018 23:57    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Herdsman писав(ла):
Сергей Алексеевич, а можна с этого места поподробней - что "убивает" распредшестерню,
резкая перемена режима, например с 4й передачи на вторую для торможения двигателем или
"прогазовки" в холостую - руководство по эксплуатации пишет что так делать нельзя.

Поясните пожалуйста. Заранее благодарен


Мне тоже этот момент интересен! Заранее спасибо за ответ!


_________________
Как отрегулировать карбюратор на ЗАЗ 968м читаем здесь.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Гараж Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку Попер.  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Наст.
Сторінка 10 з 11

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
Flag Counter ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group