Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Тупые вопросы
На сторінку Попер.  1, 2, 3 ... 72, 73, 74 ... 95, 96, 97  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
Воvчик



Статус: Offline
Зареєстрований: 20.12.2015
Повідомлення: 45
Звідки: БЦ
Моє авто: zaz 968m

ПовідомленняДодано: 12 Червень 2016 16:38    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Wladimir_Donetsk спасибо, попробую.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Barbarossa
НашКузьмич


Статус: Offline
Зареєстрований: 23.01.2009
Повідомлення: 3156
Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна
Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 13 Червень 2016 21:44    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


ага, да, я-то свои манипуляции (высверливание) со снятой головой делал.
Так, как советует Володя из славного города Донецк можно на машине и в первую очередь пробовать.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Compa



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.06.2016
Повідомлення: 3
Звідки: Украина
Моє авто: ЗАЗ 968-М

ПовідомленняДодано: 16 Червень 2016 21:08    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Vov4ik Извините конечно, я тут новенький но все же когда перебирал свою сороковку сломал одну шпильку. Высверлил, нарезал М8, шпильку посадил на локтайт. Все отлично затянулось и держит. Может просто повезло с двигателем.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
AndreyZp



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.05.2016
Повідомлення: 7
Звідки: Запоріжжя
Моє авто: ЗАЗ 110307Si

ПовідомленняДодано: 19 Червень 2016 09:58    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


А підкажіть, виставив запалювання на 1 циліндрі іскра подається при рисці МЗ. Чітко от рукою прокручуєш на МЗ пробиває іскру. Далі так кручу перевіряю інші циліндри, так третій циліндр іскра іде раніше десь на 5 градусів від МЗ. Потім далі крутиш на першому циліндрі як і положено в момент МЗ. на третьому не доходить до МЗ пробиває
це нормальне явище?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4791
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 19 Червень 2016 10:19    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


На моєму 968М таке було на 4 циліндрі.
А яка в тебе мітка на шківу для 3 та 2 циліндрів?
Мітки("МЗ" та "ВМТ") є тільки для 1 та 4 циліндрів, може вже хто сам "набив" з похибкою.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
M.A.D.



Статус: Offline
Зареєстрований: 06.06.2016
Повідомлення: 445
Звідки: kr.ua

ПовідомленняДодано: 19 Червень 2016 19:19    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Vov4ik писав(ла):
M.A.D. писав(ла):
динамометрический ключ я взял самый дешевый за 240 грн - после небольшой доработки в виде флажка из изоленты на стрелке, чтобы на шкале четко видеть усилие, стал более чем юзабельным).

Хочу обратить ваше внимание на то, что гнущийся ключ чем больше усилие, тем больше он врёт и надо визуально контролировать усилие. Брать надо сразу щелчковый с выбитыми рисками и цифрами на ручке, которые нарисованые наклейки быстро стираются. Не надо экономить на инструменте, он тебе лучше жены помогает!

Думаю, дешевый гнущийся ключ таки лучше, чем дешевый щелчковый. И всяко лучше, чем обычный без динамометра. + я проверил его где-то на 4 кгм усилием (электронным безменом потянул) - достаточно точно показывает.

А нормальный - пока в планах...

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Компромисс



Статус: Offline
Зареєстрований: 21.04.2009
Повідомлення: 1669
Звідки: Днепропетровская обл.
Моє авто: ЗАЗ 968М, Sens 1.3

ПовідомленняДодано: 19 Червень 2016 23:13    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


M.A.D. писав(ла):

Думаю, дешевый гнущийся ключ таки лучше, чем дешевый щелчковый. И всяко лучше, чем обычный без динамометра. + я проверил его где-то на 4 кгм усилием (электронным безменом потянул) - достаточно точно показывает..

По-моему, это концептуально очевидно.


_________________
Если дела идут хорошо, значит вы чего-то не заметили...
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Chez



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.06.2014
Повідомлення: 27
Звідки: Киев
Моє авто: 968А (спи жена)

ПовідомленняДодано: 22 Червень 2016 08:38    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Столкнулся с проблемой: в поддоне двигателя, куда вкручивается винт для щупа, сорвана резьба походу. Есть какие-то решения проблемы, кроме замены самого поддона?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4791
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 22 Червень 2016 23:52    Заголовок повідомлення: поддержали 2 человек Відповісти з цитатою


Chez, вообще непонятно ничего.
Где резьба сорвана, в картере, куда вкручивается трубка для щупа, или в картере, куда прикручивается(много болтов) поддон.

Если крепление поддона, то обычно перерезается резьба на следующий размер(в поддоне отверстие для этого болта рассверливается).
Если резьба испорчена в картере, куда вкручивается трубка щупа, то, я бы сделал так:
Рассверлить отверстие в картере(на сколько позволяет тело) и нарезать резьбу, вкрутить в нее футорку(подобрать или выточить у токаря), если "мяса" мало, то обточить резьбовую часть трубки щупа и нарезать меньшую резьбу(чтобы хватало тела футорки), все посадить на локтайт.

Самый простой вариант(imho, временный), обезжирить, и вкрутить трубку щупа на "холодную сварку", может ходить без проблем и потеков, а может потечь после первой(третьей, двадцатой) проверки уровня масла, решать тебе.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Chez



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.06.2014
Повідомлення: 27
Звідки: Киев
Моє авто: 968А (спи жена)

ПовідомленняДодано: 23 Червень 2016 07:46    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Резьба испорчена в картере, куда вкручивается трубка щупа.
На холодную сварку и медную обмотку резьбы болта уже посадили.
Но еще не проверяли как и что.
Спасибо.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
AndreyZp



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.05.2016
Повідомлення: 7
Звідки: Запоріжжя
Моє авто: ЗАЗ 110307Si

ПовідомленняДодано: 26 Червень 2016 11:14    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Wladimir_Donetsk писав(ла):
На моєму 968М таке було на 4 циліндрі.
А яка в тебе мітка на шківу для 3 та 2 циліндрів?
Мітки("МЗ" та "ВМТ") є тільки для 1 та 4 циліндрів, може вже хто сам "набив" з похибкою.


А що значить яка мітка для 2 та 3 циліндрів?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4791
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 26 Червень 2016 23:02    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


На шківу дві мітки, перша "МЗ", друга "ВМТ"(з права на ліво), обидві мітки знаходяться зверху тільки в тому разі, якщо перший(1), або четвертий(4) циліндр, знаходиться в "МЗ"("ВМТ").
Коли другий(2) або третій(3) циліндр знаходиться в "МЗ"("ВМТ"), то мітки(на шківу) знаходяться з протилежного боку, тобто, шків розвернуто на 180°, якщо для 1 та 4 циліндрів, мітки були навпроти сапуна, то для 2 та 3 циліндрів, мітки будуть знаходитись навпроти сапуна, але на протилежному боці шкува, тобто знизу.
При "МЗ"("ВМТ") 1 або 4 циліндра, мітки можуть "дивитись" не на сапун, а на бензонасос.
Щоб пересвідчитись, по яким міткам на передній кришці двигуна, орієнтуватись, достатньо встромити в свічний отвір(1 або 4 циліндра) довгу викрутку, та провернути колінчатий вал до моменту, коли викрутка максимально вийде з циліндра(почне опускатись), ото і буде "ВМТ", куди буде зорієнтована мпітка на шківу, на сапун, чи на бензонасос, треба буде просто запам'ятати, і в подальшому орієнтуватись на сапун чи на бензонасос.

P.S. ти в курсі як працює чотиритактний двигун!?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
AndreyZp



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.05.2016
Повідомлення: 7
Звідки: Запоріжжя
Моє авто: ЗАЗ 110307Si

ПовідомленняДодано: 28 Червень 2016 22:12    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Wladimir_Donetsk
Друже ) Велике Дякую за допомогу.
Ми всетаки розібларися.
Вирішили кільця перевірити.
Старий павук при зйомі коцнувся і прокладки які стояли поміряли штанген-циркулем були 1,00 мм куплені нові на авторинку
прокладки старі рідні совдеп 2,0мм (на павук)
знайшли зі совдеп запасів 1,5 мм
поставили
працює казка
заводиться з пів товчка )
Тобто фактом був підсмокт повітря, банальна бідна суміш ))))
є свої н'юанси але у порівнянні з тим шо було - казка
ХХ працює стабільно
на педаль газа реагувати почала
Чесно, вже руки опустили
розібрали кільця перевірили все зробили.
а виявилося нові прокладки такі, павук не дотискався ще і коцнутий був.
відкрилося як друге дихання) Жужик співає ))))))))
у мене раніше на славуті ХХ і той плавав на солексі, а тут усі чотири циліндри, стабільно)
ось трошки на відео зняв)
https://www.youtube.com/watch?v=ZNPlipW687Q&feature=youtu.be

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4791
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 28 Червень 2016 23:09    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Вітаю з перемогою Smile
Я отой "новодєл"(прокладки) по дві штуки ставив, інакше ніяк.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Neorinn



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.07.2016
Повідомлення: 4
Звідки: Сумы

ПовідомленняДодано: 10 Липень 2016 20:40    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Добрый день зазоведы
Разобрал двигатель для замены толкателя штанги, но оказаолось что износ настолько велик что распредвал "слизал"!! дно толкателя и вытащить его немогу.
хочу найти решение потому как разбирать полностью двигатель негорю особым желанием ))
Пробывал зацепить крюком, на услие рук особого продвижения нет,
только что появилась идея открыть картер и попробывать протолкнуть его со дна.
но так же есть опасность поцарапать полировку стакана.
Подскажите может у кого есть еще гениальные идеи ?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
bara



Статус: Offline
Зареєстрований: 30.09.2013
Повідомлення: 153
Звідки: Кривой Рог
Моє авто: ЗАЗ968М

ПовідомленняДодано: 10 Липень 2016 21:22    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ну на счет наклепа на толкателе-это вряд ли.Так как толкатель каленный.Дно толкателя при износе выкрашевается но не зализывается.А вот нагар там всегда присутствует.Попробуй механически почистить или размягчить керосином.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4791
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 10 Липень 2016 22:31    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


Neorinn, забрызгай "WD-40" или "Унисма-1", и проворачивая толкатель потихоньку няни его вверх, bara правильно говорит, нагар там скорее всего.
Neorinn писав(ла):
... появилась идея открыть картер и попробывать протолкнуть его со дна. ...

Снизу, не вынимая распредвал, к нему не добраться.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Neorinn



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.07.2016
Повідомлення: 4
Звідки: Сумы

ПовідомленняДодано: 10 Липень 2016 23:29    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Wladimir_Donetsk Толкатель ходит в пределах своего рабочего хода, но вытащить немогу, в максимальной точке просто застряеет как будто его чтото держит, попробую завтра Ваш способ, если не получится запишу видео
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4791
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 10 Липень 2016 23:39    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Видео не надо, все через это прошли Smile , проворачивай толкатель и тяни вверх(разрабатывай вверх-вниз, и поливай ВэДэшкой), в одном из положений должен пойти легче, там нагар от говняного масла.
Если в самом низу, толкатель вращается вокруг своей оси, то ничего там не поплющено(толкатели "цементированы"), делай как описано выше.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Neorinn



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.07.2016
Повідомлення: 4
Звідки: Сумы

ПовідомленняДодано: 11 Липень 2016 20:18    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Wladimir_Donetsk Сегодня целый день крутил, вертил, тянул, толкал , заливал вЭдЭшкой,результата все нет,
https://www.youtube.com/watch?v=KaFoSIsfjbU

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку Попер.  1, 2, 3 ... 72, 73, 74 ... 95, 96, 97  Наст.
Сторінка 73 з 97

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
Flag Counter ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group