Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Воvчик
Статус: Offline Зареєстрований: 20.12.2015 Повідомлення: 45 Звідки: БЦ Моє авто: zaz 968m
|
Додано: 12 Червень 2016 16:38 Заголовок повідомлення: |
|
|
Wladimir_Donetsk спасибо, попробую.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Barbarossa НашКузьмич
Статус: Offline Зареєстрований: 23.01.2009 Повідомлення: 3156 Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М
|
Додано: 13 Червень 2016 21:44 Заголовок повідомлення: |
|
|
ага, да, я-то свои манипуляции (высверливание) со снятой головой делал.
Так, как советует Володя из славного города Донецк можно на машине и в первую очередь пробовать.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Compa
Статус: Offline Зареєстрований: 08.06.2016 Повідомлення: 3 Звідки: Украина Моє авто: ЗАЗ 968-М
|
Додано: 16 Червень 2016 21:08 Заголовок повідомлення: |
|
|
Vov4ik Извините конечно, я тут новенький но все же когда перебирал свою сороковку сломал одну шпильку. Высверлил, нарезал М8, шпильку посадил на локтайт. Все отлично затянулось и держит. Может просто повезло с двигателем.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
AndreyZp
Статус: Offline Зареєстрований: 08.05.2016 Повідомлення: 7 Звідки: Запоріжжя Моє авто: ЗАЗ 110307Si
|
Додано: 19 Червень 2016 09:58 Заголовок повідомлення: |
|
|
А підкажіть, виставив запалювання на 1 циліндрі іскра подається при рисці МЗ. Чітко от рукою прокручуєш на МЗ пробиває іскру. Далі так кручу перевіряю інші циліндри, так третій циліндр іскра іде раніше десь на 5 градусів від МЗ. Потім далі крутиш на першому циліндрі як і положено в момент МЗ. на третьому не доходить до МЗ пробиває
це нормальне явище?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Wladimir_Donetsk
Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4791 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 19 Червень 2016 10:19 Заголовок повідомлення: |
|
|
На моєму 968М таке було на 4 циліндрі.
А яка в тебе мітка на шківу для 3 та 2 циліндрів?
Мітки("МЗ" та "ВМТ") є тільки для 1 та 4 циліндрів, може вже хто сам "набив" з похибкою.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
M.A.D.
Статус: Offline Зареєстрований: 06.06.2016 Повідомлення: 445 Звідки: kr.ua
|
Додано: 19 Червень 2016 19:19 Заголовок повідомлення: |
|
|
Vov4ik писав(ла): |
M.A.D. писав(ла): |
динамометрический ключ я взял самый дешевый за 240 грн - после небольшой доработки в виде флажка из изоленты на стрелке, чтобы на шкале четко видеть усилие, стал более чем юзабельным). |
Хочу обратить ваше внимание на то, что гнущийся ключ чем больше усилие, тем больше он врёт и надо визуально контролировать усилие. Брать надо сразу щелчковый с выбитыми рисками и цифрами на ручке, которые нарисованые наклейки быстро стираются. Не надо экономить на инструменте, он тебе лучше жены помогает! |
Думаю, дешевый гнущийся ключ таки лучше, чем дешевый щелчковый. И всяко лучше, чем обычный без динамометра. + я проверил его где-то на 4 кгм усилием (электронным безменом потянул) - достаточно точно показывает.
А нормальный - пока в планах...
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Компромисс
Статус: Offline Зареєстрований: 21.04.2009 Повідомлення: 1669 Звідки: Днепропетровская обл. Моє авто: ЗАЗ 968М, Sens 1.3
|
Додано: 19 Червень 2016 23:13 Заголовок повідомлення: |
|
|
M.A.D. писав(ла): |
Думаю, дешевый гнущийся ключ таки лучше, чем дешевый щелчковый. И всяко лучше, чем обычный без динамометра. + я проверил его где-то на 4 кгм усилием (электронным безменом потянул) - достаточно точно показывает.. |
По-моему, это концептуально очевидно.
_________________ Если дела идут хорошо, значит вы чего-то не заметили... |
|
Повернутися до початку |
|
|
Chez
Статус: Offline Зареєстрований: 13.06.2014 Повідомлення: 27 Звідки: Киев Моє авто: 968А (спи жена)
|
Додано: 22 Червень 2016 08:38 Заголовок повідомлення: |
|
|
Столкнулся с проблемой: в поддоне двигателя, куда вкручивается винт для щупа, сорвана резьба походу. Есть какие-то решения проблемы, кроме замены самого поддона?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Wladimir_Donetsk
Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4791 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 22 Червень 2016 23:52 Заголовок повідомлення: |
поддержали 2 человек |
|
Chez, вообще непонятно ничего.
Где резьба сорвана, в картере, куда вкручивается трубка для щупа, или в картере, куда прикручивается(много болтов) поддон.
Если крепление поддона, то обычно перерезается резьба на следующий размер(в поддоне отверстие для этого болта рассверливается).
Если резьба испорчена в картере, куда вкручивается трубка щупа, то, я бы сделал так:
Рассверлить отверстие в картере(на сколько позволяет тело) и нарезать резьбу, вкрутить в нее футорку(подобрать или выточить у токаря), если "мяса" мало, то обточить резьбовую часть трубки щупа и нарезать меньшую резьбу(чтобы хватало тела футорки), все посадить на локтайт.
Самый простой вариант(imho, временный), обезжирить, и вкрутить трубку щупа на "холодную сварку", может ходить без проблем и потеков, а может потечь после первой(третьей, двадцатой) проверки уровня масла, решать тебе.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Chez
Статус: Offline Зареєстрований: 13.06.2014 Повідомлення: 27 Звідки: Киев Моє авто: 968А (спи жена)
|
Додано: 23 Червень 2016 07:46 Заголовок повідомлення: |
|
|
Резьба испорчена в картере, куда вкручивается трубка щупа.
На холодную сварку и медную обмотку резьбы болта уже посадили.
Но еще не проверяли как и что.
Спасибо.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
AndreyZp
Статус: Offline Зареєстрований: 08.05.2016 Повідомлення: 7 Звідки: Запоріжжя Моє авто: ЗАЗ 110307Si
|
Додано: 26 Червень 2016 11:14 Заголовок повідомлення: |
|
|
Wladimir_Donetsk писав(ла): |
На моєму 968М таке було на 4 циліндрі.
А яка в тебе мітка на шківу для 3 та 2 циліндрів?
Мітки("МЗ" та "ВМТ") є тільки для 1 та 4 циліндрів, може вже хто сам "набив" з похибкою. |
А що значить яка мітка для 2 та 3 циліндрів?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Wladimir_Donetsk
Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4791 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 26 Червень 2016 23:02 Заголовок повідомлення: |
|
|
На шківу дві мітки, перша "МЗ", друга "ВМТ"(з права на ліво), обидві мітки знаходяться зверху тільки в тому разі, якщо перший(1), або четвертий(4) циліндр, знаходиться в "МЗ"("ВМТ").
Коли другий(2) або третій(3) циліндр знаходиться в "МЗ"("ВМТ"), то мітки(на шківу) знаходяться з протилежного боку, тобто, шків розвернуто на 180°, якщо для 1 та 4 циліндрів, мітки були навпроти сапуна, то для 2 та 3 циліндрів, мітки будуть знаходитись навпроти сапуна, але на протилежному боці шкува, тобто знизу.
При "МЗ"("ВМТ") 1 або 4 циліндра, мітки можуть "дивитись" не на сапун, а на бензонасос.
Щоб пересвідчитись, по яким міткам на передній кришці двигуна, орієнтуватись, достатньо встромити в свічний отвір(1 або 4 циліндра) довгу викрутку, та провернути колінчатий вал до моменту, коли викрутка максимально вийде з циліндра(почне опускатись), ото і буде "ВМТ", куди буде зорієнтована мпітка на шківу, на сапун, чи на бензонасос, треба буде просто запам'ятати, і в подальшому орієнтуватись на сапун чи на бензонасос.
P.S. ти в курсі як працює чотиритактний двигун!?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
AndreyZp
Статус: Offline Зареєстрований: 08.05.2016 Повідомлення: 7 Звідки: Запоріжжя Моє авто: ЗАЗ 110307Si
|
Додано: 28 Червень 2016 22:12 Заголовок повідомлення: |
|
|
Wladimir_Donetsk
Друже ) Велике Дякую за допомогу.
Ми всетаки розібларися.
Вирішили кільця перевірити.
Старий павук при зйомі коцнувся і прокладки які стояли поміряли штанген-циркулем були 1,00 мм куплені нові на авторинку
прокладки старі рідні совдеп 2,0мм (на павук)
знайшли зі совдеп запасів 1,5 мм
поставили
працює казка
заводиться з пів товчка )
Тобто фактом був підсмокт повітря, банальна бідна суміш ))))
є свої н'юанси але у порівнянні з тим шо було - казка
ХХ працює стабільно
на педаль газа реагувати почала
Чесно, вже руки опустили
розібрали кільця перевірили все зробили.
а виявилося нові прокладки такі, павук не дотискався ще і коцнутий був.
відкрилося як друге дихання) Жужик співає ))))))))
у мене раніше на славуті ХХ і той плавав на солексі, а тут усі чотири циліндри, стабільно)
ось трошки на відео зняв)
https://www.youtube.com/watch?v=ZNPlipW687Q&feature=youtu.be
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Wladimir_Donetsk
Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4791 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 28 Червень 2016 23:09 Заголовок повідомлення: |
|
|
Вітаю з перемогою
Я отой "новодєл"(прокладки) по дві штуки ставив, інакше ніяк.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Neorinn
Статус: Offline Зареєстрований: 10.07.2016 Повідомлення: 4 Звідки: Сумы
|
Додано: 10 Липень 2016 20:40 Заголовок повідомлення: |
|
|
Добрый день зазоведы
Разобрал двигатель для замены толкателя штанги, но оказаолось что износ настолько велик что распредвал "слизал"!! дно толкателя и вытащить его немогу.
хочу найти решение потому как разбирать полностью двигатель негорю особым желанием ))
Пробывал зацепить крюком, на услие рук особого продвижения нет,
только что появилась идея открыть картер и попробывать протолкнуть его со дна.
но так же есть опасность поцарапать полировку стакана.
Подскажите может у кого есть еще гениальные идеи ?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
bara
Статус: Offline Зареєстрований: 30.09.2013 Повідомлення: 153 Звідки: Кривой Рог Моє авто: ЗАЗ968М
|
Додано: 10 Липень 2016 21:22 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ну на счет наклепа на толкателе-это вряд ли.Так как толкатель каленный.Дно толкателя при износе выкрашевается но не зализывается.А вот нагар там всегда присутствует.Попробуй механически почистить или размягчить керосином.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Wladimir_Donetsk
Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4791 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 10 Липень 2016 22:31 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Neorinn, забрызгай "WD-40" или "Унисма-1", и проворачивая толкатель потихоньку няни его вверх, bara правильно говорит, нагар там скорее всего.
Neorinn писав(ла): |
... появилась идея открыть картер и попробывать протолкнуть его со дна. ... |
Снизу, не вынимая распредвал, к нему не добраться.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Neorinn
Статус: Offline Зареєстрований: 10.07.2016 Повідомлення: 4 Звідки: Сумы
|
Додано: 10 Липень 2016 23:29 Заголовок повідомлення: |
|
|
Wladimir_Donetsk Толкатель ходит в пределах своего рабочего хода, но вытащить немогу, в максимальной точке просто застряеет как будто его чтото держит, попробую завтра Ваш способ, если не получится запишу видео
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Wladimir_Donetsk
Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4791 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 10 Липень 2016 23:39 Заголовок повідомлення: |
|
|
Видео не надо, все через это прошли , проворачивай толкатель и тяни вверх(разрабатывай вверх-вниз, и поливай ВэДэшкой), в одном из положений должен пойти легче, там нагар от говняного масла.
Если в самом низу, толкатель вращается вокруг своей оси, то ничего там не поплющено(толкатели "цементированы"), делай как описано выше.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Neorinn
Статус: Offline Зареєстрований: 10.07.2016 Повідомлення: 4 Звідки: Сумы
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|