Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
AndreyZp
Статус: Offline Зареєстрований: 08.05.2016 Повідомлення: 7 Звідки: Запоріжжя Моє авто: ЗАЗ 110307Si
|
Додано: 08 Червень 2016 17:02 Заголовок повідомлення: |
|
|
Доброго дня.
Проконсультуйте наступним питанням.
Купили на 40ку б/у двигун.
Міняли усі прокладки, коли знімали верхні голови то по на першому циліндрі на клапанах, стінках був сильний нагар - як циліндр просто не працював.
Зібрали двигун. Якщо двигун з хвилину попрацював, то усі три циліндра гріються нормально, гарячі, а цей перший циліндр ледве теплий.
Поміняли бронедроти, свічки. Перевіряли іскра нормальна. Клапана відрегулювалися, зазори нормально накрутилися. А по нагріву явно цей перший циліндр виділяється...
Може якісь будуть рекомендації?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Vov4ik
Статус: Offline Зареєстрований: 05.04.2010 Повідомлення: 534 Звідки: Свердловская обл. г. Нижний Тагил Моє авто: ЗАЗ-968М
|
Додано: 08 Червень 2016 17:32 Заголовок повідомлення: |
|
|
А компрессию по цилиндрам меряли?
_________________ МАСТЕР |
|
Повернутися до початку |
|
|
Wladimir_Donetsk
Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4791 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 08 Червень 2016 17:49 Заголовок повідомлення: |
|
|
Викрути свічку з проблемного циліндра, встав корок з паперу в отвір для свічки і прокрути КВ рукояткою, корок повинен вискочити як з пляшки з шампанським, якщо вискоче, перевіряй тиск компресометром, якщо ні, то корай далі.
Кільця на поршні цілі!? Впускний коллектор не забитий, може затягло ганчірку в канал(в мене так раз було, центральний отвір павука був заткнутий ганчіркою, і я крутнув стартером )!?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Vov4ik
Статус: Offline Зареєстрований: 05.04.2010 Повідомлення: 534 Звідки: Свердловская обл. г. Нижний Тагил Моє авто: ЗАЗ-968М
|
Додано: 08 Червень 2016 20:37 Заголовок повідомлення: |
|
|
Может и тряпочку забыли во впуске.
_________________ МАСТЕР |
|
Повернутися до початку |
|
|
AndreyZp
Статус: Offline Зареєстрований: 08.05.2016 Повідомлення: 7 Звідки: Запоріжжя Моє авто: ЗАЗ 110307Si
|
Додано: 09 Червень 2016 13:51 Заголовок повідомлення: |
|
|
Компресію сьогодні поміряю, відпишуся.
Тряпочку.. да навряд.. Ну на всяк випадок перевірю.
Ще проблема не вдається тримати двигун на низьких обертах
Пробували два карбюратора, К-133 і Солекс.
Якщо підсос закритий, то двигун працює на високих обертах. Як підсос убрати, то працюватиме тільки якщо газ майже до упора на високих обертах. Якщо газ почати убирати двигун глохне... Я спочатку думав може суміш бідна і там і там, а на солексі коли на першій камері підгазовуєш прискорбвальний то вприскує (причому струйка відрегульована, чітко летить), а реакції нуль... На високих обертах коли дросель порядка 75 процентів, даєш газу до упора реагує на газ моментально... Може дійсно вбитий двигун, компресію сьогодні поміряю ...
|
|
Повернутися до початку |
|
|
AndreyZp
Статус: Offline Зареєстрований: 08.05.2016 Повідомлення: 7 Звідки: Запоріжжя Моє авто: ЗАЗ 110307Si
|
Додано: 09 Червень 2016 20:05 Заголовок повідомлення: |
|
|
Компресію вдалося якось недостовірно поміряти.
Компресіометр показував в усіх циліндрах 6,5 атм, масло доливав в циліндр картина не мінялася. А сам прилад перший раз використовується, він у когось лежав і ним ніхто не користувався, за достовірність роботи нажаль інформації немає (
Перевірив ще раз по тактам шоб на кожному такті відповідні клапани були закриті, свічка давала іскру.
З горем навпіл на підсосі прогрів норм двигун, перший циліндр набагато холодніший ніж інші. З горем навпіл двигун реагує якщо газом вприснути палива насосом прискорювальним. Тобто таке відчуття що двигуну потрібна сильно багата суміш.
Відкрутив паук, перевірив - клапан першого циліндра працює нормально, штовхається активно.
Думку гадаю може раз суміш карбюратором дуже багату треба робити, може десь підсмокчує на вході..
Взагалом прийнято рішення по дві прокладки поставити під паук, перевірити ще раз прокладки під карбюратором і скоріш за все кільця замінити.
Може будуть якісь рекомендації?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 09 Червень 2016 20:44 Заголовок повідомлення: |
|
|
купи герметик ще хороший і збирай прокладки на ньому
і знайди нормальний компресометр
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Sar
Статус: Offline Зареєстрований: 02.07.2014 Повідомлення: 17 Звідки: Rus
|
Додано: 10 Червень 2016 12:57 Заголовок повідомлення: |
|
|
Метки на масляной центрифуге ВМТ и МЗ
У меня на блине в несокльких местах написано ВМТ, в одном месте МЗ, а на торце этого "шкива" высечены еще две метки, без надписей, но над одной из ВМТ. Чему верить?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 10 Червень 2016 14:24 Заголовок повідомлення: |
|
|
зніми клапанні кришки, і кришку бєгунка.
і вистав по тому, а тоді глянеш які мітки співпали на шківу КВ. їх собі і запам'ятаєш, або лишні затреш
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
|
Wladimir_Donetsk
Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4791 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 10 Червень 2016 22:56 Заголовок повідомлення: |
|
|
Sar, выкрути свечу с 1 или 4 цилиндра, вставь длинную отвертку в свечное отверстие, чтобы доставала до поршня, и медленно вращай, заводной рукояткой, коленвал, поправляя отвертку, когда поршень окажется в ВМТ, отвертка начнет опускаться(надо немного вернуть КВ обратно, до ВМТ), отметь на шкиве центрифуги метку(вторая прорезь на шкиве), куда она "смотрит", на сапун, или на бензонасос. От этого и "танцуй".
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Воvчик
Статус: Offline Зареєстрований: 20.12.2015 Повідомлення: 45 Звідки: БЦ Моє авто: zaz 968m
|
Додано: 11 Червень 2016 18:17 Заголовок повідомлення: |
|
|
сломал шпильки крепления глушителя к двигателю, что теперь делать, можно востановить?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Vov4ik
Статус: Offline Зареєстрований: 05.04.2010 Повідомлення: 534 Звідки: Свердловская обл. г. Нижний Тагил Моє авто: ЗАЗ-968М
|
Додано: 11 Червень 2016 19:57 Заголовок повідомлення: |
|
|
Это очень плохие новости, купи сразу новые головы.
_________________ МАСТЕР |
|
Повернутися до початку |
|
|
Воvчик
Статус: Offline Зареєстрований: 20.12.2015 Повідомлення: 45 Звідки: БЦ Моє авто: zaz 968m
|
Додано: 11 Червень 2016 21:35 Заголовок повідомлення: |
|
|
Vov4ik что без вариантов?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Wladimir_Donetsk
Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4791 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 11 Червень 2016 22:22 Заголовок повідомлення: |
|
|
Можешь высверлить. Но для этого головку надо снимать, иначе можно повредить резьбу.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
M.A.D.
Статус: Offline Зареєстрований: 06.06.2016 Повідомлення: 445 Звідки: kr.ua
|
Додано: 12 Червень 2016 00:15 Заголовок повідомлення: |
|
|
AndreyZp писав(ла): |
Компресіометр показував в усіх циліндрах 6,5 атм, масло доливав в циліндр картина не мінялася. |
Либо компрессометр врет, либо клапаны шлифовать пора... хотя 6.5 атм при изношенных клапанах не было бы..
Головы керосином/бензином проливали? Желательно - перед проливкой поковырять нагар вокруг клапанов.
AndreyZp писав(ла): |
А сам прилад перший раз використовується, він у когось лежав і ним ніхто не користувався, за достовірність роботи нажаль інформації немає ( |
Дешевый компрессометр около 300 грн стоит, если планируете заниматься сами двигателем неоднократно - стоит купить. Как и динамометрический ключ (если нет в наличии ессно; я взял самый дешевый за 240 грн - после небольшой доработки в виде флажка из изоленты на стрелке, чтобы на шкале четко видеть усилие, стал более чем юзабельным).
AndreyZp писав(ла): |
З горем навпіл на підсосі прогрів норм двигун, перший циліндр набагато холодніший ніж інші. З горем навпіл двигун реагує якщо газом вприснути палива насосом прискорювальним. Тобто таке відчуття що двигуну потрібна сильно багата суміш.
|
Карбюраторы на живом двигателе проверялись/отстраивались? Если на оборотах резко педаль бросить - глохнет сразу же, или медленно? Из сапуна сильно дымит?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Vov4ik
Статус: Offline Зареєстрований: 05.04.2010 Повідомлення: 534 Звідки: Свердловская обл. г. Нижний Тагил Моє авто: ЗАЗ-968М
|
Додано: 12 Червень 2016 08:25 Заголовок повідомлення: |
|
|
Wladimir_Donetsk писав(ла): |
Можешь высверлить. Но можно повредить резьбу. |
Обязательно повредит, шпильки на лак посажены и поэтому остатки железной резьбы отрывают алюминиевую. Но ты можешь конечно для собственного развития навыков потренироваться, нарезать новую резьбу под ремонтную шпильку. Проблема в отсутствии "мяса" вокруг шпильки, почему-то именно здесь конструкторы наэкономили сто грамм алюминия, хотя подозреваю, что это результат "рацухи" определённого руководителя.
_________________ МАСТЕР |
|
Повернутися до початку |
|
|
Vov4ik
Статус: Offline Зареєстрований: 05.04.2010 Повідомлення: 534 Звідки: Свердловская обл. г. Нижний Тагил Моє авто: ЗАЗ-968М
|
Додано: 12 Червень 2016 08:33 Заголовок повідомлення: |
|
|
M.A.D. писав(ла): |
динамометрический ключ я взял самый дешевый за 240 грн - после небольшой доработки в виде флажка из изоленты на стрелке, чтобы на шкале четко видеть усилие, стал более чем юзабельным). |
Хочу обратить ваше внимание на то, что гнущийся ключ чем больше усилие, тем больше он врёт и надо визуально контролировать усилие. Брать надо сразу щелчковый с выбитыми рисками и цифрами на ручке, которые нарисованые наклейки быстро стираются. Не надо экономить на инструменте, он тебе лучше жены помогает!
_________________ МАСТЕР |
|
Повернутися до початку |
|
|
Barbarossa НашКузьмич
Статус: Offline Зареєстрований: 23.01.2009 Повідомлення: 3156 Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М
|
Додано: 12 Червень 2016 12:14 Заголовок повідомлення: |
|
|
Воvчик писав(ла): |
сломал шпильки крепления глушителя к двигателю, что теперь делать, можно востановить? |
я высверливал, но надо очень аккуратно, стараться по центру и без перекосов, чтобы сверло не ушло в более мягкую бочину. Нарезаешь резьбу под ремонт и всё.
на 30-ке торчала половина шпильки, наваривал полуавтоматом и обтачивал. Оставлял чуть в плюсе наваренный участок для надежности, а отверстие в выхлопном патрубке слегка рассверливал Ходило не хуже цельной.
А вообще чтобы не ломать шпильки в головках пользуйся цветными гайками, они не прикипают так как черные.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Воvчик
Статус: Offline Зареєстрований: 20.12.2015 Повідомлення: 45 Звідки: БЦ Моє авто: zaz 968m
|
Додано: 12 Червень 2016 15:03 Заголовок повідомлення: |
|
|
короче все не так уж и плохо, с одной стороны выкрутил шпильку, а с другой шпилька что в голову вкручена сломана и торчит гдето 4-5 мм, а на другой шпильке нет резьбы... думаю может ее срезать, просверлить и стянуть болтом.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Wladimir_Donetsk
Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4791 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 12 Червень 2016 16:30 Заголовок повідомлення: |
|
|
Можешь попробовать так: привари гайку или пруток(поперёк) к огрызку шпильки, нагрей головку в духовке до максимума(больше 200°С вряд ли нагреешь) и выкручивай на горячую. Правда головку надо будет разобрать(снять клапаны). если до 150°С, то разбирать не обязательно, она в штате до такой температуры нагревается, надо будет только отмыть от масла, чтобы не воняло горелым маслом.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|