Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Wladimir_Donetsk
Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4791 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 22 Листопад 2015 12:21 Заголовок повідомлення: |
|
|
sanitar, а "подкову" проверял?!
|
|
Повернутися до початку |
|
|
sanitar лентяй
Статус: Offline Зареєстрований: 29.11.2005 Повідомлення: 11631 Звідки: Киев Моє авто: 968м
|
Додано: 22 Листопад 2015 14:17 Заголовок повідомлення: |
|
|
говорю-же,переставлял всё,включая её.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Wladimir_Donetsk
Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4791 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 22 Листопад 2015 15:03 Заголовок повідомлення: |
|
|
Однозначно пороблено, нуна обмыть самогоном "святой водой
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Zazik_91 ПаЯльНег/неКроФилЬнег
Статус: Offline Зареєстрований: 18.12.2009 Повідомлення: 3081 Звідки: Украина, Киев, Соломенка. Моє авто: ЗАЗ 965 1961г. ЗАЗ 965 196?г. Wartburg 1.3 turist
|
Додано: 23 Листопад 2015 13:37 Заголовок повідомлення: |
|
|
Та у него там машина стала на 7 лет, там же и чупакабри водятся. Вот теперь мистика с геной. *говорю же. место проклятое, а ты руки из жопы*
|
|
Повернутися до початку |
|
|
sanitar лентяй
Статус: Offline Зареєстрований: 29.11.2005 Повідомлення: 11631 Звідки: Киев Моє авто: 968м
|
Додано: 23 Листопад 2015 14:53 Заголовок повідомлення: |
|
|
смешно?не думаю...
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ratgo Клубный Карлсон
Статус: Offline Зареєстрований: 06.08.2007 Повідомлення: 732 Звідки: Киев Моє авто: 968М
|
Додано: 23 Листопад 2015 17:07 Заголовок повідомлення: |
|
|
создайте в техничке ветку МЫСТЫКА и там офтопьте
|
|
Повернутися до початку |
|
|
shurik144
Статус: Offline Зареєстрований: 01.11.2015 Повідомлення: 81 Звідки: томск
|
Додано: 27 Листопад 2015 10:24 Заголовок повідомлення: |
|
|
подскажите для чего плюсовой провод с генератора кидают напрямую на стартер?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
GRDEY
Статус: Offline Зареєстрований: 11.12.2008 Повідомлення: 361 Звідки: Вінниця Моє авто: ГАЗ-21Р 1970
|
Додано: 27 Листопад 2015 11:35 Заголовок повідомлення: |
|
|
Потому что стартер подключен жирным проводом к аккумулятору.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
bara
Статус: Offline Зареєстрований: 30.09.2013 Повідомлення: 153 Звідки: Кривой Рог Моє авто: ЗАЗ968М
|
Додано: 27 Листопад 2015 13:05 Заголовок повідомлення: |
|
|
Что бы не тянуть еще один провод.На клемме стартера сидит провод гениратора и аккумуляторной батареи.Можно в принципе и от гениратора прямо на аккумулятор отдельно но учитывая потери в проводнике провод прийдется пускать в половину тоньше чем от аккумулятора к стартеру.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
shurik144
Статус: Offline Зареєстрований: 01.11.2015 Повідомлення: 81 Звідки: томск
|
Додано: 30 Листопад 2015 13:35 Заголовок повідомлення: |
|
|
подскажите на клеме Ш какое должно быть напряжение при включеном зажигани? у меня 0,8 вольт. наверно релюхе капец?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Vadim_K
Статус: Offline Зареєстрований: 16.02.2008 Повідомлення: 1863 Звідки: Львів
|
Додано: 30 Листопад 2015 13:54 Заголовок повідомлення: |
|
|
Мої вітання форумчанам. Не знаю чи саме в цій темі має бути мій пост, але стосується моє дурне питання до електрики. Купив мій знайомий Т3 транспортера з мотором 1Y (1.9 дизель), і жаліється, що сідає АКБ. сам АКБ після повної зарядки і простою ночі у стані спокою видає 12.7. НА заведеному моторі міряю напругу на АКБ 13.8В пофік від обертів - споживачі усі вимкнені. Думаю круто...РР працює норма. Вмикаю фари, вентилятор пічки, мафон і аварійку і я прозріваю 12.2В НЕ ЗАЛЕЖНО ВІД ОБЕРТІВ !!!. Думаю або РР таке або гена. Зняв генератор, розібрав, діоди перевірив - усі цілі, обмотки наче теж... хіба міжвиткове ... Зібрав гену, поставив...думаю, підключу рр від жигуля ( у тому генераторі роздільно стоїть рр і щітковий вузол, але схема генератора ось така - аналогічно все як у 2108). Підключив - завів, прогрів - 13.6 на ХХ, газку даю 14.2-14.5 і відсікає...думаю вуаля, але куй там...включаю споживачі ті самі і знову срака 12.4В...менше ніж сам АКБ має ...як з таким їздити Карл ???... Роблю далі експеримент, оскільки мені вдалося на повністю зарядженому АКБ у 75А відкатати 1 день і вечором під домом я вже не завівся... Вилка навантаження показала 7В, що свідчить про повний розряд. Ніякого КЗ у машині немає, це я теж перевірив. Перечитав велику кількість літератури і вияснив що свічі накалу споживають 10-12А кожна, перевірив дослідним шляхом, всі свічі робочі і струм споживають 48А. Тепер як там працює реле ввімкнення і як відбувається розпал: включаю запалення і автоматично вмикаються свічі і тягнуть 48А. При тому світиться лампочка на панелі приладів ... так вона світиться 16-17 секунд і гасне, але при цьому свічі не вимикаються а ще гріють 6-7 секунд і аж потім реле вимикає їх ( це так має бути як по практиці так і по теорії), далі я заводжу машину і свічі знову вмикаються і ще підігрівають протягом 2.5-3 хв (цей час з падінням температури на вулиці буде рости, оскільки реле відмикає свічі враховуючи опір датчика температури на ГБЦ, тобто чим довше гріється тосол тим довше гріються свічки. Так от за ці 3 хв прогріву напруга на АКБ 11.8 - 12.2В, що свідчить про розряд АКБ тобто не спроможність генератора задовольняти потреби ... І тепер ми отримуємо так, що АКБ не новий і має зі своїх 75Аh реально певне 60Ah і при першому пуску ми садимо АКБ десь на 15-20%, + якщо при русі з ввімкненим світлом фар, пічкою і мафоном (це ще не вмикались карлсон радіатора,двірники і додаткова помпа) ми отримуємо глобальний розряд.
Тепер по факту, мені треба визначитись, чи - це проблема в генераторі (поломка) яку я не зміг визначити, чи це сам генератор херовий і тре ставити туди на 65-90А, чи я щось неправильно там в тій схемі і роботі зрозумів. Схиляюсь звісно до того, що генератор слабенький, правда не зміг його ідентифікувати, але його мініатюрні розміри про те теж свідчать. Тому викладаю фотки генератора, може хтось скаже, що то за звір і хочу вислухати ваші думки стосовно моєї проблеми.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
GRDEY
Статус: Offline Зареєстрований: 11.12.2008 Повідомлення: 361 Звідки: Вінниця Моє авто: ГАЗ-21Р 1970
|
Додано: 30 Листопад 2015 14:13 Заголовок повідомлення: |
|
|
Буває лажа з клемою генератора. Роз'єм розбитий, поганий контакт, чи надламані дроти, через генератор не може нічого дати на аккумулятор. Потрібно почистити і піджати клеми та перевірити проводку.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Vadim_K
Статус: Offline Зареєстрований: 16.02.2008 Повідомлення: 1863 Звідки: Львів
|
Додано: 30 Листопад 2015 15:16 Заголовок повідомлення: |
|
|
там з контактом все гуд...ті варіанти відпадають... усе перевірено, зачищено і піджато + якби була лажа на вихідних контактах, то при таких струмах ті дроти і розєми грілись би так шо піпєц...((((
|
|
Повернутися до початку |
|
|
bara
Статус: Offline Зареєстрований: 30.09.2013 Повідомлення: 153 Звідки: Кривой Рог Моє авто: ЗАЗ968М
|
Додано: 30 Листопад 2015 15:45 Заголовок повідомлення: |
|
|
Если плюсовой провод не греется значит у него достаточное сечение.Скорее всего мощность гениратора не соответствует потребителям.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
GRDEY
Статус: Offline Зареєстрований: 11.12.2008 Повідомлення: 361 Звідки: Вінниця Моє авто: ГАЗ-21Р 1970
|
Додано: 01 Грудень 2015 19:15 Заголовок повідомлення: |
|
|
Була така історія з таким генератором: все нормально, все працює, даєш навантаження - зникає зарядка. Виявилось що клеми розбиті, при навантаженні підгорав контакт і пропадала зарядка, при чому нічого не грілось.
Перевір генератор, постав на машину, підключи лише вузеньку клему (3-х контактний роз'єм), а до широких, силових підключи навантаження, наприклад фари. Буде типу стенд.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
bara
Статус: Offline Зареєстрований: 30.09.2013 Повідомлення: 153 Звідки: Кривой Рог Моє авто: ЗАЗ968М
|
Додано: 01 Грудень 2015 20:28 Заголовок повідомлення: |
|
|
Сегодня сам занимался ремонтом гениратора.Два дня подряд не смог утром завести машину.По вольтметру 13.7-13.8.Утром вольтметр показывает 12.4.Разобрал гениратор- оказалось отпаялся провод обмотки от диода.Получается что одна обмотка не работала и как следствие падение мощности гениратора на треть.Будь амперметр он показал бы сразу.После ремонта вольтаж поднялся 14.2-14.5.Думаю для зимы в самый раз.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 01 Грудень 2015 21:09 Заголовок повідомлення: |
|
|
14,2-14,5 - це без навантаження на обертах?
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
|
bara
Статус: Offline Зареєстрований: 30.09.2013 Повідомлення: 153 Звідки: Кривой Рог Моє авто: ЗАЗ968М
|
Додано: 01 Грудень 2015 21:39 Заголовок повідомлення: |
|
|
С нагрузкой порядка 14.2-14.3.Дальний+противотуманки ну и габариты.Гениратор 42А.При включении печки просадка до 13.2-13.4.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 01 Грудень 2015 22:05 Заголовок повідомлення: |
|
|
аа, якщо це не сток гена - то нема питань!
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
|
bara
Статус: Offline Зареєстрований: 30.09.2013 Повідомлення: 153 Звідки: Кривой Рог Моє авто: ЗАЗ968М
|
Додано: 01 Грудень 2015 22:29 Заголовок повідомлення: |
|
|
Не не сток.Родная как аварийная.Автомагнитола,противотуманки,навигатор,регистратор,подогрев и обдув заднего стекла,подогрев зеркал,два поджопника электрического подогрева на передних сидушках.Сток не тянет.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|