Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 27 Липень 2015 17:02 Заголовок повідомлення: |
|
|
Підкажіть, чи реально зараз знайти обшивку салону ЗАЗ-966 або де купити червоний дермантин під оригінал?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 27 Липень 2015 20:32 Заголовок повідомлення: |
поддержали 2 человек |
|
Ще гарне фото
Якщо є бажання, можу викласти сюди фотоісторію реставрації та детальні фото наявного стану
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Lanc Дохтор Снежок
Статус: Offline Зареєстрований: 24.07.2006 Повідомлення: 10316 Звідки: КИЕВ Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965
|
Додано: 27 Липень 2015 20:38 Заголовок повідомлення: |
поддержали 2 человек |
|
Дуже велике бажання!
_________________ Пъянство - причина многих интересных и увлекательных приключений!!! |
|
Повернутися до початку |
|
|
Дядька Камазовод
Статус: Offline Зареєстрований: 07.06.2007 Повідомлення: 2422 Звідки: г. Горловка. ТД4 Никитовка(Микитiвка) Фосфорное гетто. Моє авто: ВАЗ 2107
|
Додано: 31 Липень 2015 11:15 Заголовок повідомлення: |
|
|
поддержу Ланца. фотоисторию восстановления очень хотелось бы увидеть.
_________________ Поезд Японский занесенный порошею. Красив. Обтекаем. Доставляет по адресу. Но мы выбираем сто раз разъебошенный . Старый . Советский ВЛ8М. |
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 03 Серпень 2015 11:00 Заголовок повідомлення: |
|
|
Подробиці попізже.
Привіт, sanitar
|
|
Повернутися до початку |
|
|
XpoH
Статус: Offline Зареєстрований: 08.10.2012 Повідомлення: 490 Звідки: Житомир, Київ Моє авто: ЗАЗ 968М (Морська Хвилька)
|
Додано: 03 Серпень 2015 12:35 Заголовок повідомлення: |
|
|
буде два?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 31 Серпень 2015 12:05 Заголовок повідомлення: |
|
|
На даний момент повністю виварено задні арки, замінені полички та задня панель
Було прийнято рішення повністю міняти передні арки.
Наразі, на 80% приварені арки, замінено водостоки та передню панель
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 31 Серпень 2015 13:12 Заголовок повідомлення: |
поддержали 2 человек |
|
Спробую зробити невеличку розповідь про відновлення автомобіля.
Автомобіль був куплений у далекому 2006 році. Перше фарбування, поварка, друге. Неначе, все добре, але хотілося вигляду, що максимально відповідав оригіналу.
У 2013 році розпочав пошук кузова на заміну. Знайти щось пристойне було дуже важко, а тут пише знайомий: "не хочеш купити мого?"
Попереписувались, подивився фото і зрозумів, що варіант добрий. Приїхав у запорізьку область та побачив воочію. Через кілька годин його вже було знято з обліку та виписано довідку-рахунок і я задоволений поїхав на авто додому.
Послідував повний огляд. Не обійшлось без дірок та іржі, однак стан кузова - дуже гарний на свої роки, його доглядали.
Роботи почались з повної розборки кузова
Перші зварювальні роботи
Кузов було відправлено на повний піскоструй днища, салону, моторного відсіку та багажника
З усіх кожухів, також, знімалась фарба
[/img]
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 31 Серпень 2015 13:31 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Після невеликого простою під дощиком під час перегону, пішла поверхнева іржа, що була прибрана перетворювачем
Піскоструй виявив ще деякі недоліки кузова
Автомобіль був перевернутий на бік для поварки
Варити довелось небагато, що не могло не радувати
Днище, арки та моторний відсік було скрито травлячим грунтом
Далі - шари стійкого епоксидного та акрилового грунту
В салоні використовувався більш дешевий травлячий грунт. Аналогічно, був перекритий вже акриловим
Підійшла пора шпаклювання. Намагався наносити якомога менше шпаклівки, але передня панель та кришки підвели
Для скриття подряпин, на увесь кузов нанесено перший шар акрилового грунту
Грунтовка була перетерта. Салон пофарбовано білою акриловою фарбою
Зварювальні шви та стики панелей замазувались еластичним герметиком
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 31 Серпень 2015 13:50 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Увесь грунт був перетертий та промитий антісиліконом. Настав час наносити базову фарбу, а, згодом і лак
На днище та арки був нанесений розчинений гравітекс - дуже стійка і маюча гарний зовнішній вигляд рідина
Салон був віброізольований
Усі кожухи скривались травлячим, акриловим грунтами та чорною фарбою
Товариш подарував червоний салон
Нарешті зборка. Абсолютно усі деталі перебирались або замінювались на нові та фарбувались
Попутно шукались рідні запчастини у належному стані
Диски прокатані, відпіскоструєні та пофарбовані акриловою фарбою. Встановлено сучасну гуму для вихідних поїздок
Рідна проводка має один недолік - втрачається 1-2 В при під’єднанні головного світла. Безпека - попре все, тому було вирішено зробити модифікацію, встановивши реле передніх фар.
Зборка тривала довго - автомобіль вже почав припадати пилом)
Ставало холодніше і на допомогу прийшла стара електрична піч
Зборка, зборка, зборка..
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 31 Серпень 2015 13:56 Заголовок повідомлення: |
|
|
Автомобіль був готовий
Перший виїзд - море емоцій!
Далі - одразу ж поїздка на зліт у Вінницю та на західну Україну
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 31 Серпень 2015 13:58 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Наразі, автомобіль має такий вигляд
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Cepera-exp
Статус: Offline Зареєстрований: 26.07.2010 Повідомлення: 840 Звідки: Запорожье
|
Додано: 31 Серпень 2015 14:46 Заголовок повідомлення: |
|
|
_________________ Руки не для скуки |
|
Повернутися до початку |
|
|
madmobile
Статус: Offline Зареєстрований: 08.09.2007 Повідомлення: 4179 Звідки: UA.Kiev,Vishorod Моє авто: 968М red; 965A 1966
|
Додано: 31 Серпень 2015 19:06 Заголовок повідомлення: |
|
|
нереально круто. Молодець.
PS. По зварці попереднього кузова є косяки - отбортовки треба варити через точки, а не поверху отбортовки і на червоному щось не те зі зварними швами, таке враження що варилося без газу.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
валдик968
Статус: Offline Зареєстрований: 26.11.2007 Повідомлення: 1554 Звідки: ХАРЬКОВ, ХТЗ Моє авто: ЗАЗ 968М
|
Додано: 01 Вересень 2015 13:53 Заголовок повідомлення: |
|
|
Красиво
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
DaYa
Статус: Offline Зареєстрований: 10.08.2009 Повідомлення: 1520 Звідки: Днепропетровск Моє авто: ЗАЗ 968м, Kadett E, МЗМА 401
|
Додано: 25 Лютий 2016 10:33 Заголовок повідомлення: |
|
|
Хорошая идея про кастом. но я так вижу, у нас кастом не популярен.
Понтовый город, и страна!
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 15 Березень 2016 14:05 Заголовок повідомлення: |
|
|
Розібрав свій 1.4
До зняття з авто (роки 3 тому) був дивний звук - думав, що детонація. Насправді ж, вилетіло чи тріснуло стопорне кільце і палець пробурив стінку циліндра
Масло з картеру поступало у циліндр та просочувалось через різьбу свічки
Однак, це тільки одне з. Цікавим було вимірювання деталей (нагадаю, двигун пройшов 7-10 тис на синтетичному мастилі у режимі обкатки). Нагадаю, що зазори за збирання були встановлені на рівні середніх або мінімальних по мануалу, а деталі були відновлені або нові
Виробітка:
- Клапани 0.01 (польські ВАЗ класика з термообробленою ніжкою)
- Напрямні клапанів 0.02 (рідні металокерамічні)
- Циліндри 0.06 (з заготовок під рідні циліндри)
- Штовхачі 0.10..0.15 (рідні)
- Втулки під штовхачі - ще не вимірював, але відчувається пальцем, то ж орієнтуюсь на 0.10+ (відновлені дюралю Д16Т)
Висновки з цього:
1. Клапани та напрямні відносно у нормі як для повітряно охолоджуваного двигуна
2. Циліндри занадто м’які. У наступній версії буду використовувати гільзи під 82мм з напресовуванням рідних циліндрів.
На стінках циліндрів були наявні бороздки, що свідчить про перегрів, то бажано робити додаткове охолодження циліндрів або збільшувати тепловий зазоз з 0.06 до 0.08
3. Штовхачі занадто навантажені у площині обертання колінвалу або натрапив на брак.
Кілька штовхачів мали вибоїни зі сторони розподвалу
Кілька штовхачів мали вибоїни зі сторони розподвалу
Тепер питання:
1. Яку гільзу циліндра краще використати під 82мм: Москвич, ВАЗ або щось від іншомарок?
2. Чи у всіх така велика виробітка штовхачів або їх втулок?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Дядька Камазовод
Статус: Offline Зареєстрований: 07.06.2007 Повідомлення: 2422 Звідки: г. Горловка. ТД4 Никитовка(Микитiвка) Фосфорное гетто. Моє авто: ВАЗ 2107
|
Додано: 15 Березень 2016 19:44 Заголовок повідомлення: |
|
|
с моим месячным пробегом. сей мотор отходил бы менее года. обидно. столько труда.
_________________ Поезд Японский занесенный порошею. Красив. Обтекаем. Доставляет по адресу. Но мы выбираем сто раз разъебошенный . Старый . Советский ВЛ8М. |
|
Повернутися до початку |
|
|
965mmx
Статус: Offline Зареєстрований: 28.05.2006 Повідомлення: 2499 Звідки: г. Сочи
|
Додано: 15 Березень 2016 20:02 Заголовок повідомлення: |
|
|
Да уж, качество... На тазомоторе не так интересно. 250 000 без вскрытия прошёл, я открыл,на цилиндрах хон остался даже, поршня 1-й ремонт. Колено не трогал, направляйки и клапана новые подкинул. И так ещё на 200 000 точно хватит. Я на этом моторе прошёл 40 до капиталки, и уже 14 после. Масло и бензин, две масляные пробки и ремень ГРМ для профилактики. Но скучаю по 40-ке )
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|