Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Олег Бриллиантовая рука
Статус: Offline Зареєстрований: 23.05.2003 Повідомлення: 3994 Звідки: Вышгород
|
|
Повернутися до початку |
|
|
_Slepa_
Статус: Offline Зареєстрований: 21.05.2007 Повідомлення: 901 Звідки: Харків Моє авто: ЗАЗ 968 1979г.в
|
Додано: 04 Квітень 2015 12:00 Заголовок повідомлення: |
|
|
Вроде не было
_________________ Хочеш ехать, ехай
0939676082 |
|
Повернутися до початку |
|
|
Олег Бриллиантовая рука
Статус: Offline Зареєстрований: 23.05.2003 Повідомлення: 3994 Звідки: Вышгород
|
Додано: 04 Квітень 2015 21:38 Заголовок повідомлення: |
|
|
Позитивненько!
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Jefferson
Статус: Offline Зареєстрований: 29.12.2014 Повідомлення: 178 Звідки: Київ Моє авто: 968МБ
|
Додано: 05 Квітень 2015 13:13 Заголовок повідомлення: |
|
|
Оу, вирізали найцікавіше! Куди можна відправляти замовлення?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Roskо Львівський Маньяк
Статус: Offline Зареєстрований: 07.12.2009 Повідомлення: 3182 Звідки: Львів Моє авто: ЗАЗ 968м
|
Додано: 05 Квітень 2015 19:33 Заголовок повідомлення: |
|
|
еее який адрес? загорніть мені от того темно синього! Беру!
|
|
Повернутися до початку |
|
|
vanyap2000
Статус: Offline Зареєстрований: 12.08.2014 Повідомлення: 141 Звідки: Чернівці Моє авто: 968а 77
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Roskо Львівський Маньяк
Статус: Offline Зареєстрований: 07.12.2009 Повідомлення: 3182 Звідки: Львів Моє авто: ЗАЗ 968м
|
Додано: 05 Квітень 2015 20:50 Заголовок повідомлення: |
|
|
Є от така фотка і по ній чітко видно шо це ранні 966, є тільки одне АЛЕ, чого в них білі козирки приборок? хто таке бачив?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Jefferson
Статус: Offline Зареєстрований: 29.12.2014 Повідомлення: 178 Звідки: Київ Моє авто: 968МБ
|
Додано: 06 Квітень 2015 00:47 Заголовок повідомлення: |
|
|
Roskо, може то чохли, які не дають приборці псуватись? Он в жужика зправа зверху вона трошки з'їхала.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Roskо Львівський Маньяк
Статус: Offline Зареєстрований: 07.12.2009 Повідомлення: 3182 Звідки: Львів Моє авто: ЗАЗ 968м
|
Додано: 06 Квітень 2015 01:04 Заголовок повідомлення: |
|
|
теоретично так, вона шей так посуті не виступає... може той документи якісь, але щось би точніше взнати.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
TehRuk
Статус: Offline Зареєстрований: 15.01.2005 Повідомлення: 598 Звідки: Україна
|
Додано: 07 Квітень 2015 21:08 Заголовок повідомлення: |
|
|
Малоизвестная инфа.
Когда создавался ЗАЗ, в выдаче техзаданий участвовали и военные (так было принято и по ЗАЗ особенно сильно). ЗАЗ предполагался, как машина двойного назначения. Поэтому, в частности трансмиссия ЗАЗ рассчитывалась под диаметры покрышек 60-65см (65см - тогда были покрышки 6.40-13. Я кстати с них начинал подъем ЗАЗа и они открыто рекомендовались официально для 966 в качестве задних).
А колесные ниши рассчитывались под ширины покрышек 205-215мм и диаметром до 70см и больше. Я не знаю конкретных старых отечественных покрышек с такими ширинами и диаметром, но в начале 2000 годов еще существовали иностранные покрышки типа 205/(90-100)R13 и 215/(90-100)R13. Понятно, что покрышки большого диаметра и ширины существенно увеличивают проходимость. Существовали и дифференциалы с примерно на 10% увеличением передаточного числа. Корпуса ЗАЗ не все соответствовали требованиям на двойное назначение и никак не маркировались. Отличить корпуса разных ЗАЗ можно только детально сравнив ниши колес.
Скажем корпус 965 (1965 год) у меня на кривых задних рычагах способен был нести покрышки шириной 205мм и с натягом 215мм. А года 4 назад приобрел по случаю 966 (в качестве донора) с задними колесными нишами, в которые размещаются покрышки 225/75R15, и с натягом 235/75R15. А вот про наличие корпусов 968 с большими колесными нишами уже ничего не известно, хотя доработок ниш под большие колеса весьма немного. Но как учил меня сильно раньше один старый спец из Молдавии - этих разновидностей корпусов 968 - ну очень много.
П.С.: Вся инфа была получена в начале 2000 года от спецов, которые ранее курировали создание ЗАЗ. А потом постепенно проверена, в т.ч. различными косвенными экспериментами.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Jefferson
Статус: Offline Зареєстрований: 29.12.2014 Повідомлення: 178 Звідки: Київ Моє авто: 968МБ
|
Додано: 08 Квітень 2015 01:50 Заголовок повідомлення: |
|
|
TehRuk може якось пофоткай хоч два різні типи ніш? Бо якось це підозріло.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
TehRuk
Статус: Offline Зареєстрований: 15.01.2005 Повідомлення: 598 Звідки: Україна
|
Додано: 08 Квітень 2015 21:46 Заголовок повідомлення: |
|
|
Сейчас обе машины (965 и 968) на крупной модернизации. В 968 как раз ниши модифицирую под 966, а в 965 вся задняя подвеска новая и ниши в том числе. Сделаю - обязательно пофоткую. Если бог даст, то 968 должна быть готова к лету.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Sashasalo
Статус: Offline Зареєстрований: 19.01.2010 Повідомлення: 712 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 968АЭ
|
Додано: 08 Квітень 2015 22:48 Заголовок повідомлення: |
|
|
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Serg.zp
Статус: Offline Зареєстрований: 16.09.2007 Повідомлення: 644 Звідки: Запорожье Моє авто: ЗАЗ-965А, 1964
|
Додано: 09 Квітень 2015 01:42 Заголовок повідомлення: |
|
|
Интересная паркетная парковка машин!
В каком порядке их разгонять? Двери перекрываются.
Да и ставить?
_________________ Водителю автомобиля запрещается соскакивать с него до полной остановки машины.
(Параграф 12 "Основные правила езды" СССР, 1931 г) |
|
Повернутися до початку |
|
|
Jefferson
Статус: Offline Зареєстрований: 29.12.2014 Повідомлення: 178 Звідки: Київ Моє авто: 968МБ
|
Додано: 09 Квітень 2015 13:51 Заголовок повідомлення: |
|
|
починати з крайніх верхніх і по трошечки просуватись в центр і вниз.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Serg.zp
Статус: Offline Зареєстрований: 16.09.2007 Повідомлення: 644 Звідки: Запорожье Моє авто: ЗАЗ-965А, 1964
|
Додано: 09 Квітень 2015 18:47 Заголовок повідомлення: |
|
|
Разгонять надо рядами.
Только так дверь левую можно открыть.
Правый ряд сверху вниз, потом следующий ряд снизу вверх ...
Но так ставить - это ж сколько мороки и задним ходом нужно парковать.
Поэтому 966 уже парковали рядами (фото выше).
_________________ Водителю автомобиля запрещается соскакивать с него до полной остановки машины.
(Параграф 12 "Основные правила езды" СССР, 1931 г) |
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 09 Квітень 2015 22:53 Заголовок повідомлення: |
|
|
і так, продовжу про 966 Л:
"Що Вам розказати, проаналізувавши з Іваном двигун, ми прийшли до висновку, що індекс"Л" означає -лодочний.
На чому грунтуються наші думки:
1. Та приблуда з важілем, яка доєднана до двигуна — редуктор що змінює 1:1 напрям обертання валу, Важіль- ручне фіксоване вимкнення щеплення.
2. Після зняття цього редуктора виявилось, що маховик двигуна товстіший на 2 см. штатного маховика. Тобто двигун розрахований на постійні оберти.
3. Про постійні оберти говорить і трамблер на якому відсутній вакуум-прискорювач.
4. Наявність ще одного піддону, що кріпиться безпосередньо до олійного піддону і має великий вхідний і вихідний отвори для води.
5. Зрозумілою стає потреба у двохструменевому шківі центрифуги. Мабуть другим ременем здійснювався привід помпи, для прокачки забортної води і охолодження олійного піддону.
6. Для кріплення помпи був призначений мабуть цей кронштейн.
7. Сам олійний піддон має збільшений обєм і зливний отвір ззаду.
На ньому також відлиті місця кріплення двигуна до рами чи підрамника."
стаття з Драйв2, якогось дядька з ЗАЗ-Козака.
вирішив скопіювати текст, щоб зручніше читати було)
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
|
RomanF
Статус: Offline Зареєстрований: 28.02.2013 Повідомлення: 151 Звідки: Lviv Моє авто: ZAZ965
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Олег Бриллиантовая рука
Статус: Offline Зареєстрований: 23.05.2003 Повідомлення: 3994 Звідки: Вышгород
|
Додано: 24 Липень 2015 13:55 Заголовок повідомлення: |
|
|
RomanF писав(ла): |
І знову "горбатий" |
Х--ня, до того ж без варінтів на життя!
_________________ Я люблю Україну! Будь ласка, поважайте нас! |
|
Повернутися до початку |
|
|
Cepera-exp
Статус: Offline Зареєстрований: 26.07.2010 Повідомлення: 840 Звідки: Запорожье
|
Додано: 26 Липень 2015 01:10 Заголовок повідомлення: |
|
|
Вот такой девайс вставлялся в экспортных 968(А) в приборную панель слева, вместо замка зажигания старого типа для монтажа кнопки аварийки. Т.е. опора вала стала уже как на 968М, с замком и блокиратором.
_________________ Руки не для скуки |
|
Повернутися до початку |
|
|
|