Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
nylon Кот Леопольд
Статус: Offline Зареєстрований: 16.05.2007 Повідомлення: 4473 Звідки: Гостомель-сity Моє авто: Zaz 968 m low
|
Додано: 05 Грудень 2013 12:29 Заголовок повідомлення: |
|
|
купите балончиков....
_________________ Мы здесь ненадолго, но это очень хорошее время (c)Colin Steele McRae. |
|
Повернутися до початку |
|
|
oleg81
Статус: Offline Зареєстрований: 07.11.2013 Повідомлення: 35 Звідки: Киев
Забанен Причина? |
Додано: 05 Грудень 2013 18:06 Заголовок повідомлення: |
|
|
Gravel писав(ла): |
Я спросил, вы ответили. А юмор ни кто не отменял! |
специфическое у вас чувство юмора. вот честно)
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Lanc Дохтор Снежок
Статус: Offline Зареєстрований: 24.07.2006 Повідомлення: 10316 Звідки: КИЕВ Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965
|
Додано: 05 Грудень 2013 18:15 Заголовок повідомлення: |
|
|
oleg81, заканчивай флудить, набивать посты! Первое и последнее предупреждение!
_________________ Пъянство - причина многих интересных и увлекательных приключений!!! |
|
Повернутися до початку |
|
|
Pashaflash
Статус: Offline Зареєстрований: 12.01.2012 Повідомлення: 77 Звідки: Севастополь Моє авто: ЗАЗ-968А 1976, Москвич 407, Москвич 408, Subaru Legacy
|
Додано: 07 Вересень 2014 21:23 Заголовок повідомлення: |
|
|
Всем привет. Подскажите вот надумал покрасить жужик акрилом 2х компонентным. Сейчас в родной краске. Нужно заматовать его потом 2к грунт и 2к акрил и все? Нужен ли какой то еще есть грунт изолятор на старую советскую заводскую краску??? Где то читал что без него может поднять обычный 2к грунт...
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 07 Вересень 2014 21:57 Заголовок повідомлення: |
|
|
Якщо не підфарбовувався невідомо чим, то акрилового грунта вистачає завжди.
Так, по шарах - лише грунт і на нього фарба
Ще у тебе будуть усілякі сколи фарби, подряпини, зім’тість.
Велике (більше 3 мм) треба рихтувати і шпаклювати.
Маленькі цяточки, сколоті до метала, гарно було б пройти наждачкою, а потім зашпаклювати фінішною шпаклівкою.
Корозію по типу "жучки" та іржу вичищати до металу, оброблювати перетворювачем іржі, стирати всі сліди перетворювача (якщо проступила іржа - ще раз ним) і грунтувати, шпаклювати
Шпатель краще металевий
Коли шпаклівки вже багато чи відчуваєш, що усе велике зашпакльовано, то грунтуй. Коли перетреш грунт, побачиш вже менші нерівності
Перед фарбуванням остаточний шар грунту перетерти 320 наждачкою
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|