Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Corename Капитан Улитка
Статус: Offline Зареєстрований: 02.06.2008 Повідомлення: 2090 Звідки: Киев Моє авто: Белый Челленджер 968М 1993, Geely MK 2013
|
Додано: 09 Грудень 2013 17:02 Заголовок повідомлення: |
|
|
Дисковые тормоза
_________________ Самое опасное на дороге - это полная уверенность в себе и в машине. |
|
Повернутися до початку |
|
|
Nikolya_22
Статус: Offline Зареєстрований: 10.10.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 968
|
Додано: 09 Грудень 2013 17:23 Заголовок повідомлення: |
|
|
Corename писав(ла): |
Дисковые тормоза |
нет)))
1) все новые аморы
2) полностью новые тормоза, но не дисковые и не родные! (опишу подробно с фотками)
3) полное восстановление передней балки, может перепресовка сайлентблоков задних рычагов
4) подшипники, диски, резина, может вайтволы, если денег хватит)
5) гуки
короче, разберу всю ходовку и заменю узлы и детали исходя из их состояния...
_________________ No job, no money, no car, but i'm in a band! |
|
Повернутися до початку |
|
|
Nikolya_22
Статус: Offline Зареєстрований: 10.10.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 968
|
Додано: 15 Січень 2014 23:47 Заголовок повідомлення: |
|
|
...зимую
а это так, поржать
_________________ No job, no money, no car, but i'm in a band! |
|
Повернутися до початку |
|
|
Corename Капитан Улитка
Статус: Offline Зареєстрований: 02.06.2008 Повідомлення: 2090 Звідки: Киев Моє авто: Белый Челленджер 968М 1993, Geely MK 2013
|
Додано: 16 Січень 2014 12:52 Заголовок повідомлення: |
|
|
а теперь поподробнее, пжлст
_________________ Самое опасное на дороге - это полная уверенность в себе и в машине. |
|
Повернутися до початку |
|
|
Nikolya_22
Статус: Offline Зареєстрований: 10.10.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 968
|
Додано: 16 Січень 2014 15:32 Заголовок повідомлення: |
|
|
Corename писав(ла): |
а теперь поподробнее, пжлст |
это еще летом за месяц до Львова, купили Роме (didok) не дорого двигатель с коробкой. Двигатель нужно было проверить из-за этого не разбирали, а проверить у Техникса и везти не на чем, Ромын жуж у Техника разобран, да все равно в салон в таком виде не влазил...
вот нашли решение
_________________ No job, no money, no car, but i'm in a band! |
|
Повернутися до початку |
|
|
Nikolya_22
Статус: Offline Зареєстрований: 10.10.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 968
|
Додано: 18 Березень 2014 00:27 Заголовок повідомлення: |
|
|
На вихідних відкрив сезон) Але новини не найкращі, За 5км температура масла 100, лампа не горить і при такій температурі пропадає холостий...
здається прихватує поршнева(
А я думав що зробив норм... проїхала вона всього 5-7тис.км.
Буду розбирати там і подивимось...
Із приємного, то по трохи збираю запчастини для відновлення передньої балки)
Сподіваюсь встигну до поїздки в Беларусь)
_________________ No job, no money, no car, but i'm in a band! |
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 18 Березень 2014 23:32 Заголовок повідомлення: |
|
|
воу....покатайся ще може трохи..
а яка поршньова?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Nikolya_22
Статус: Offline Зареєстрований: 10.10.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 968
|
Додано: 18 Березень 2014 23:46 Заголовок повідомлення: |
|
|
Це та що нова, прикинь... типу вирішив встановити того літа класну поршневу, нагадую -- ваз 79 з якимось там покриттям, пальці та кільця, стопори, + нові алюміневі циліндри -- все це у токаря проточено і підігнано.
голови я не міняв і не дороблював, втулки клапанів у них вже підгуляні.
Літом все було норм, а зараз після зими така лажа...(
буду скривати, може не так там і страшно, але я боюсь що задири на циліндрах з усім витікаючим...
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 18 Березень 2014 23:51 Заголовок повідомлення: |
|
|
мдаа....співчуваю..
|
|
Повернутися до початку |
|
|
madmobile
Статус: Offline Зареєстрований: 08.09.2007 Повідомлення: 4179 Звідки: UA.Kiev,Vishorod Моє авто: 968М red; 965A 1966
|
Додано: 19 Березень 2014 01:42 Заголовок повідомлення: |
|
|
це все через те що треба було не у токаря точити поршневу, а розточувати ъъ у розточника!
Шутка!
Тяга падаэ чи тыльки холостий пропадаэ?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Nikolya_22
Статус: Offline Зареєстрований: 10.10.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 968
|
Додано: 19 Березень 2014 01:56 Заголовок повідомлення: |
|
|
здається тільки холостий
тяги і так особливо небагато із-за інших проблем, але відносно старих відчуттів наче не пропадає. і глохне так не відразу, а як заглох, то відразу заводиться без проблем
у мене все одно з головами проблема, буду їх знімати і заодно на поршневу гляну
|
|
Повернутися до початку |
|
|
madmobile
Статус: Offline Зареєстрований: 08.09.2007 Повідомлення: 4179 Звідки: UA.Kiev,Vishorod Моє авто: 968М red; 965A 1966
|
Додано: 19 Березень 2014 02:01 Заголовок повідомлення: |
|
|
я думаю що з поршневою все в норми
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Sekator ЗамКлубногоКассира
Статус: Offline Зареєстрований: 28.04.2010 Повідомлення: 653 Звідки: Киев, Драбов Моє авто: ЗАЗ-968АЭ
|
Додано: 20 Березень 2014 12:08 Заголовок повідомлення: |
|
|
Та я тоже думаю, що з поршньовою все норм! Дотреться якщо що!
Регулюй його нормально! Температура у мене на новому теж спочатку скакала шо дурна!
Яке масло?! Пысля обкатки міняв!?
Жень, не пори гарячку!
При заводці на стартері як веде себе машина на холодну і на гарячу!?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
XpoH
Статус: Offline Зареєстрований: 08.10.2012 Повідомлення: 490 Звідки: Житомир, Київ Моє авто: ЗАЗ 968М (Морська Хвилька)
|
Додано: 20 Березень 2014 14:43 Заголовок повідомлення: |
|
|
тяга пропадала при нагріві, літом. грівся добряче, треба було ставати стигнути, бо їхати не хотів. але тоді жара була.
на рахунок холостого ходу, буває коли не прогрітий, заливає трохи свічки і він починає помаленько скидувати обороти, на газ реагує слабо, на підсос взагалі не реагує, після цього заводиться більш менш, треба трохи прогазувати, просреться і тоді лишити щоб далі нагрівся, коли прогріється все стабілізується. - як варіант, покрутити карб.
тяга ще може впасти через запалення, як варіант. може шось десь збилось.
а шо з головами? може десь сіфонить з під них, тоді ні холостого ні тяги не буде..
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Nikolya_22
Статус: Offline Зареєстрований: 10.10.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 968
|
Додано: 20 Березень 2014 15:24 Заголовок повідомлення: |
|
|
У мене 100% запалення не правильне, ми з Корнеймом виставляли стробоскопом і в ідеал вийти не вийшло, занадто раннє, треба інший переривач-розподільник (трамплер).
зараз встановлено безконтактне з москвічовським трамплером
Може після зими сильніше збилось, але чому на гарячу глохне?
Картерні є, але не такі щоб глохнути да і погода зовсім не та
Він у мене із-за запалення постійно грівся, не критично, але занадто багато.
При тому потужність стабільна але мені здається у порівнянні з іншими менша за можливу. Розход нормальний, траса 6, місто 8.
Щодо голів, то там масло через клапана іде в циліндри + ще зпід кришок і під пару шпильок.
ВВ та свічки нові.
Масло міняв після 400км і після 1500км, зараз знову поміняю на весну.
Голови у будь-якому випадку скину, бо треба щось робити щоб масло не витікало та й попередити виривання інших шпильок.
Якщо з поршневою все норм, то першочергова задача перевтулити напрявляючі клапанів, по можливості інші голови і клапана, інший трамплер.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Corename Капитан Улитка
Статус: Offline Зареєстрований: 02.06.2008 Повідомлення: 2090 Звідки: Киев Моє авто: Белый Челленджер 968М 1993, Geely MK 2013
|
Додано: 20 Березень 2014 15:28 Заголовок повідомлення: |
|
|
Не так. Позднее оно. Даже когда делаешь начальный угол намного раньше чем нужно (чуть ли не до 25 градусов против 5), детонации нет.
надо еще вакуумник у тебя проверить
|
|
Повернутися до початку |
|
|
madmobile
Статус: Offline Зареєстрований: 08.09.2007 Повідомлення: 4179 Звідки: UA.Kiev,Vishorod Моє авто: 968М red; 965A 1966
|
Додано: 20 Березень 2014 19:39 Заголовок повідомлення: |
|
|
ну так на расточеном моторе и не будет совпадать метка с заводской.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Herdsman
Статус: Offline Зареєстрований: 18.06.2013 Повідомлення: 504 Звідки: Винницкая обл. Моє авто: ЗАЗ-968М
|
Додано: 20 Березень 2014 21:49 Заголовок повідомлення: |
|
|
madmobile писав(ла): |
ну так на расточеном моторе и не будет совпадать метка с заводской. |
_________________ ЗАЗ-автомобиль с пугающей ремонторигодностью...и позитивный |
|
Повернутися до початку |
|
|
Corename Капитан Улитка
Статус: Offline Зареєстрований: 02.06.2008 Повідомлення: 2090 Звідки: Киев Моє авто: Белый Челленджер 968М 1993, Geely MK 2013
|
Додано: 20 Березень 2014 22:22 Заголовок повідомлення: |
|
|
madmobile писав(ла): |
ну так на расточеном моторе и не будет совпадать метка с заводской. |
катался на расточеном моторе не один год - все там совпадает. При чем тут одно к другому?
_________________ Самое опасное на дороге - это полная уверенность в себе и в машине. |
|
Повернутися до початку |
|
|
Nikolya_22
Статус: Offline Зареєстрований: 10.10.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 968
|
Додано: 21 Березень 2014 00:19 Заголовок повідомлення: |
|
|
теж не дуже розумію...
-хід поршня не міняється
-фази розподілення впуску та випуску також старі
-тільки діаметр ціліндра
можливо горіння проходить трохи по іншому
_________________ No job, no money, no car, but i'm in a band! |
|
Повернутися до початку |
|
|
|