Попередня тема :: Наступна тема |
Где у вас выхлопная труба? |
Слева |
|
38% |
[ 80 ] |
Справа |
|
8% |
[ 17 ] |
По обе стороны |
|
46% |
[ 96 ] |
Её вобще нет :) |
|
6% |
[ 14 ] |
|
Всього проголосувало : 207 |
|
Автор |
Повідомлення |
Romero
Статус: Offline Зареєстрований: 14.10.2011 Повідомлення: 46 Звідки: львів Моє авто: 968М, Вектра, ЗАЗоцикл, Дніпро.
|
Додано: 13 Жовтень 2013 10:44 Заголовок повідомлення: |
|
|
el_fuego, ось це правильна схема зєднання, а далі чи в 2 глушника чи в один не сильно важливо.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Romero
Статус: Offline Зареєстрований: 14.10.2011 Повідомлення: 46 Звідки: львів Моє авто: 968М, Вектра, ЗАЗоцикл, Дніпро.
|
Додано: 02 Лютий 2014 23:00 Заголовок повідомлення: |
|
|
Зварив собі новий випуск, глушник з "копійки", і звук став як в "копійки".
|
|
Повернутися до початку |
|
|
krasavjik2007
Статус: Offline Зареєстрований: 12.11.2009 Повідомлення: 514 Звідки: Kirovograd
|
Додано: 02 Лютий 2014 23:23 Заголовок повідомлення: |
|
|
[quote="Romero"]Зварив собі новий випуск, глушник з "копійки", і звук став як в "копійки". [/quote]
слов нет, замечательная работа, есть видео со звуком?
_________________ Лучше использовать 1% усилий от каждого из 100 человек, чем 100% от своих.
на любой вопрос найду любой ответ.
Изощренный садизм: кормить дятла сухариками с чугунной сковородки. |
|
Повернутися до початку |
|
|
Romero
Статус: Offline Зареєстрований: 14.10.2011 Повідомлення: 46 Звідки: львів Моє авто: 968М, Вектра, ЗАЗоцикл, Дніпро.
|
Додано: 02 Лютий 2014 23:58 Заголовок повідомлення: |
|
|
Відео нема, звук як в жигуля класики, рівномірний. В мене шків генератора малий, то тепер свист турбіни (на серезніх-високих) більше чути ніж вихлоп.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Тёма Инженер-рационализатор
Статус: Offline Зареєстрований: 22.09.2007 Повідомлення: 1447 Звідки: Светловодск Моє авто: Жужелёт
|
Додано: 03 Лютий 2014 00:36 Заголовок повідомлення: |
|
|
Красиво сделано! Молодец!
|
|
Повернутися до початку |
|
|
priedinieks
Статус: Offline Зареєстрований: 13.02.2009 Повідомлення: 746 Звідки: Latvia Моє авто: zaz 965a
|
Додано: 03 Лютий 2014 01:23 Заголовок повідомлення: |
|
|
SUPER!
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Компромисс
Статус: Offline Зареєстрований: 21.04.2009 Повідомлення: 1670 Звідки: Днепропетровская обл. Моє авто: ЗАЗ 968М, Sens 1.3
|
Додано: 04 Лютий 2014 00:25 Заголовок повідомлення: |
|
|
Загогулина со второго цилиндра - вроде бы можно догадаться, зачем, но с первого - просто и без затей... Это вынужденный компромисс или тонкий расчет? (Я не критикую - всё класс - но интересно)
_________________ Если дела идут хорошо, значит вы чего-то не заметили... |
|
Повернутися до початку |
|
|
DaYa
Статус: Offline Зареєстрований: 10.08.2009 Повідомлення: 1520 Звідки: Днепропетровск Моє авто: ЗАЗ 968м, Kadett E, МЗМА 401
|
Додано: 04 Лютий 2014 01:14 Заголовок повідомлення: |
|
|
попытаюсь повторить
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Romero
Статус: Offline Зареєстрований: 14.10.2011 Повідомлення: 46 Звідки: львів Моє авто: 968М, Вектра, ЗАЗоцикл, Дніпро.
|
Додано: 04 Лютий 2014 11:23 Заголовок повідомлення: |
|
|
Старався, щоб довжина труб до зєднання були хоч приблизно однакові.
Наступне буде впускний колектор.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
maks-mt
Статус: Offline Зареєстрований: 27.07.2010 Повідомлення: 511 Звідки: Харьков,коротыч Моє авто: ЗАЗ-965 Яшка,ЗАЗ-968А Ласточк
|
Додано: 04 Лютий 2014 23:35 Заголовок повідомлення: |
|
|
Romero какую трубу юзал?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Romero
Статус: Offline Зареєстрований: 14.10.2011 Повідомлення: 46 Звідки: львів Моє авто: 968М, Вектра, ЗАЗоцикл, Дніпро.
|
Додано: 05 Лютий 2014 11:06 Заголовок повідомлення: |
|
|
40мм, загруба для заза, але мав такий матеріал в запасі, от і зліпив з того що було.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Vadim_K
Статус: Offline Зареєстрований: 16.02.2008 Повідомлення: 1863 Звідки: Львів
|
Додано: 05 Лютий 2014 11:42 Заголовок повідомлення: |
|
|
Виспускна систма виглядає звісно супер, єдине що не зовсім сподобалося - це кількість поворотів...
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Romero
Статус: Offline Зареєстрований: 14.10.2011 Повідомлення: 46 Звідки: львів Моє авто: 968М, Вектра, ЗАЗоцикл, Дніпро.
|
Додано: 05 Лютий 2014 19:11 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Не бачу в поворотах проблеми, от заводські труби "кулемети" - взагалі не грамотно зроблені, ці що на одну сторону виведені, з Т-подібними зєднаннями - також далекі від ідеалу.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
drex
Статус: Offline Зареєстрований: 11.12.2010 Повідомлення: 283 Звідки: Макеевка. Моє авто: ЗАЗ 968м. 1981 г.
|
Додано: 05 Лютий 2014 22:31 Заголовок повідомлення: |
|
|
Romero писав(ла): |
Не бачу в поворотах проблеми, от заводські труби "кулемети" - взагалі не грамотно зроблені, ці що на одну сторону виведені, з Т-подібними зєднаннями - також далекі від ідеалу. |
можешь видео работающего двигателя с такой выхлопной системой сделать??
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Romero
Статус: Offline Зареєстрований: 14.10.2011 Повідомлення: 46 Звідки: львів Моє авто: 968М, Вектра, ЗАЗоцикл, Дніпро.
|
Додано: 05 Лютий 2014 23:35 Заголовок повідомлення: |
|
|
drex писав(ла): |
можешь видео работающего двигателя с такой выхлопной системой сделать?? |
там нема нічого особливого, схоже на жигуль, + свист турбіни.
Пізніше зніму відео.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Katya шаловливые ручки
Статус: Offline Зареєстрований: 04.07.2009 Повідомлення: 2176 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ 968А-78г. ЗАЗ 965-62г.
|
Додано: 06 Лютий 2014 21:42 Заголовок повідомлення: |
|
|
Romero на скільки реально ще таку ж зробити?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Romero
Статус: Offline Зареєстрований: 14.10.2011 Повідомлення: 46 Звідки: львів Моє авто: 968М, Вектра, ЗАЗоцикл, Дніпро.
|
Додано: 07 Лютий 2014 11:08 Заголовок повідомлення: |
|
|
Katya писав(ла): |
Romero на скільки реально ще таку ж зробити? |
Вибачте, я пас)
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|