Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Ro968Ma
Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
|
Додано: 01 Квітень 2011 20:48 Заголовок повідомлення: Развёртка |
|
|
У звязку з перспективною заміною ричагів передньої підвіски, та капремонтом рульового редуктора вирішив прикупити собі регульовану розвертку. На базарі за регульовану лепесткову (пелюсткову - укр.) 21-23 мм. захотіли 90 грн., зі слів продавця - Харківська, на хвостовику три латинські букви, забув уже які. В автомгазині за таку Чернігівського виробництва захотіли приблизно 45 грн., але в наявності не було.
Звідси виникло пару питань:
- якого виробника брати розвертки і чи чогось вартують чернігівські?
- є надійний інтернет ресурс де їх можна замовити ?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
VORON Главный ЗАЗовод Орловщины
Статус: Offline Зареєстрований: 04.01.2008 Повідомлення: 2493 Звідки: Россия, Орловская область
|
Додано: 01 Квітень 2011 20:55 Заголовок повідомлення: |
|
|
а почему 23 мм? на балке рычаги 38мм вроде.
_________________ Искать и не сдаваться! |
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 01 Квітень 2011 21:35 Заголовок повідомлення: |
|
|
Я, вроде, харьковские брал. Вот только в моей был прикол: за 1 проход брала пару соток. Устранил подпилом начальной части - теперь до десятки.
Еще бывает косяк в конце присутствует небольшое (до 2х соток) увеличение диаметра. Решается аналогично.
Для того, чтоб ровно получались длинные отверстия, на развертку со стороны ручки лучше намотать изоленты по размеру (центровка при выходе)
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Ro968Ma
Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
|
Додано: 01 Квітень 2011 21:48 Заголовок повідомлення: |
|
|
А на Харківських є якесь маркування ?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 01 Квітень 2011 23:19 Заголовок повідомлення: |
|
|
Не видно
|
|
Повернутися до початку |
|
|
maxx Запцацковед
Статус: Offline Зареєстрований: 04.12.2003 Повідомлення: 4890 Звідки: г. Симферополь Моє авто: ЗАЗ968М, ЗАЗ968
|
Додано: 02 Квітень 2011 08:05 Заголовок повідомлення: |
|
|
VORON писав(ла): |
а почему 23 мм? на балке рычаги 38мм вроде. |
ДЛЯ КОЛОНКИ
ТАМ ВТУЛКИ ПОД 23 мм
|
|
Повернутися до початку |
|
|
VORON Главный ЗАЗовод Орловщины
Статус: Offline Зареєстрований: 04.01.2008 Повідомлення: 2493 Звідки: Россия, Орловская область
|
Додано: 02 Квітень 2011 09:55 Заголовок повідомлення: |
|
|
понял спасибо.
_________________ Искать и не сдаваться! |
|
Повернутися до початку |
|
|
Ro968Ma
Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
|
Додано: 04 Тра 2011 09:15 Заголовок повідомлення: |
|
|
Купив собі розвертку ручну регульовану лепесткову 21-23 мм. В самому кінці (десь 4-5 мм.) один із ножів відчутно зрізає більше ніж потрібно, хоча по ідеї там має бути зворотній конус. От думаю, що робити, підпиляти цей ніж надфилем ???
Крім того, ще одну купив собі 35-38 мм., так у них трохи різна конструкція, у більшій усі ножі одинакові і шайби що їх притискають по окружності конуса рівні. А у меншій (21-23 мм.) ножі різної довжини, відповідно шайби по окружності конуса різні, при регулюванні розвертки, вони перекошуються, таке враження що вони не всі ножі притискають, але пробував - ножі тримаються добре. От і виникло питання, це брак, чи нормальна розвертка.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|