Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Ro968Ma
Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
|
Додано: 26 Лютий 2011 22:47 Заголовок повідомлення: Помогите опознать электродвигатель |
|
|
Поможіть опізнати елетродвигун, цікавить тільки потужність і обороти. стояв на пральній машинці виробництва СССР, можливо "Рига", з підключенням і типом мотора розібрався.
Давно уже збираю компресор на базі ЗІЛовського. Просто все уже є, лишилась токарка, крутити думаю до максималки 2000-2100 обертів за хвилину, щоб продуктивність була максимальна (приблизно 210 л/хв на виході). Тому цей двигун по ідеї має крутити маслонасос від ТАЗ класики, який буде подавати масло на змащування компресора. Ясно що сам компресор буде крутити моторчик в 2,2 кВт.
Надіюсь потужності хватить.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
John Warner ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист
Статус: Offline Зареєстрований: 07.11.2009 Повідомлення: 5912
|
Додано: 26 Лютий 2011 22:59 Заголовок повідомлення: Re: Помогите опознать электродвигатель |
|
|
Друг Ro968Ma, ты хочешь сделать то, чего там не надо...
У меня на старой работе компрессор от ЗИЛа работал со смазкой из баночки. То есть, со дна сделан шланг, и он направлен обратно в баночку. Вот и вся недолга.
Ну а смазывать его принудительно от маслонасоса ВАЗ - нету никакого изюма.
Тот компрессор жив по сей момент, и работает едва ли не круглосуточно, лет уж 15...20.
На нынешней работе по такому же принципу компрессор работал до того момента как у него блок-картер не лопнул. Потому купили "заводской", комплектный, со всеми кишками.
А мотор от стиралки - всего 300 ватт, и около 1500 оборотов.
Вроде такие у него данные. Но 300 ватт - точно.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
OgeN13 лентяй
Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2008 Повідомлення: 1482 Звідки: Харьков б.Даниловка
|
Додано: 26 Лютий 2011 23:07 Заголовок повідомлення: |
|
|
таки да, тоже хотел лепить насос для смазки, перелапатив кучу инфы понял то он там попросту не нужен. Хотя отверстия для смазки в шатунах я все таки просверлил.
На данный момент ищу себе еще один зил компрессор, хочу одним движком сразу 2 крутить
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 27 Лютий 2011 00:29 Заголовок повідомлення: |
|
|
ты что? зачем такой огромный мотор для масляного насоса? Я от механизма дворников беру.
Кстати, если насос не будет погружен, то будут проблемы с герметизацией: маловато в корпусе мяса для установки сальника (он становится, но будет выступать за корпус)
Чуть позже выложу или в гараже, или в теме по направлению изготовленный недавно корпус
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Ro968Ma
Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
|
Додано: 27 Лютий 2011 19:32 Заголовок повідомлення: |
|
|
Із наритого по нету це скоріше всього ДБСМ або АД-180-4/71С - однофазные с пусковой обмоткой повышенного сопротивления. Потужність на виході - стандарт 180 Вт. Обороти - 1500, може бути 1420, 1350.
Мотор дістався на халяву, є ще один (тобто пралка взборі - але поки що недоступна).
Чому такий мотор - хочу зробити усе по феншую.
Далі усе що памятаю так як рив в неті. Зіловський компресор крутять в основному до 1500 об/хв. Але 210 л/хв на виході при 8 атмосферах він дає при оборотах 2000 об/хв. При цьому він потребує майже 2,2 кВт. потужності. Однофазні конденсаторні (та інші) електромотори в основному мають потужність до 2,2 кВт. Отже одним мотором усе не покрутиш. При меншому тиску на виході продуктивність ще більша. 210 л/хв. за умови запасу в ресівері можна використовувати для покраски, маленької піскоструйки (є приклади), ну і шліфмашинки.
По теперішньому плану насос качає масло яке іде на змащення і одночасно через головку компресора на охолодження, детально ще не продумав.
Маслонасос буде мати свій корпус. Є окремі креслення в автокаді. Ще потрібно тільки піти до токаря порадитись.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|