Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Помогите опознать электродвигатель

 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Майстерня
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
Ro968Ma



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.07.2009
Повідомлення: 191
Звідки: Чортків, Тернопільська обл.

ПовідомленняДодано: 26 Лютий 2011 22:47    Заголовок повідомлення: Помогите опознать электродвигатель Відповісти з цитатою



Поможіть опізнати елетродвигун, цікавить тільки потужність і обороти. стояв на пральній машинці виробництва СССР, можливо "Рига", з підключенням і типом мотора розібрався.
Давно уже збираю компресор на базі ЗІЛовського. Просто все уже є, лишилась токарка, крутити думаю до максималки 2000-2100 обертів за хвилину, щоб продуктивність була максимальна (приблизно 210 л/хв на виході). Тому цей двигун по ідеї має крутити маслонасос від ТАЗ класики, який буде подавати масло на змащування компресора. Ясно що сам компресор буде крутити моторчик в 2,2 кВт.
Надіюсь потужності хватить.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
John Warner
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист


Статус: Offline
Зареєстрований: 07.11.2009
Повідомлення: 5912


ПовідомленняДодано: 26 Лютий 2011 22:59    Заголовок повідомлення: Re: Помогите опознать электродвигатель Відповісти з цитатою


Друг Ro968Ma, ты хочешь сделать то, чего там не надо...
У меня на старой работе компрессор от ЗИЛа работал со смазкой из баночки. То есть, со дна сделан шланг, и он направлен обратно в баночку. Вот и вся недолга.
Ну а смазывать его принудительно от маслонасоса ВАЗ - нету никакого изюма.
Тот компрессор жив по сей момент, и работает едва ли не круглосуточно, лет уж 15...20.
На нынешней работе по такому же принципу компрессор работал до того момента как у него блок-картер не лопнул. Потому купили "заводской", комплектный, со всеми кишками.

А мотор от стиралки - всего 300 ватт, и около 1500 оборотов.
Вроде такие у него данные. Но 300 ватт - точно.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
OgeN13
лентяй


Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2008
Повідомлення: 1482
Звідки: Харьков б.Даниловка

ПовідомленняДодано: 26 Лютий 2011 23:07    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


таки да, тоже хотел лепить насос для смазки, перелапатив кучу инфы понял то он там попросту не нужен. Хотя отверстия для смазки в шатунах я все таки просверлил.

На данный момент ищу себе еще один зил компрессор, хочу одним движком сразу 2 крутить Twisted Evil

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 27 Лютий 2011 00:29    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


ты что? зачем такой огромный мотор для масляного насоса? Я от механизма дворников беру.

Кстати, если насос не будет погружен, то будут проблемы с герметизацией: маловато в корпусе мяса для установки сальника (он становится, но будет выступать за корпус)

Чуть позже выложу или в гараже, или в теме по направлению изготовленный недавно корпус

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Ro968Ma



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.07.2009
Повідомлення: 191
Звідки: Чортків, Тернопільська обл.

ПовідомленняДодано: 27 Лютий 2011 19:32    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Із наритого по нету це скоріше всього ДБСМ або АД-180-4/71С - однофазные с пусковой обмоткой повышенного сопротивления. Потужність на виході - стандарт 180 Вт. Обороти - 1500, може бути 1420, 1350.
Мотор дістався на халяву, є ще один (тобто пралка взборі - але поки що недоступна).
Чому такий мотор - хочу зробити усе по феншую.
Далі усе що памятаю так як рив в неті. Зіловський компресор крутять в основному до 1500 об/хв. Але 210 л/хв на виході при 8 атмосферах він дає при оборотах 2000 об/хв. При цьому він потребує майже 2,2 кВт. потужності. Однофазні конденсаторні (та інші) електромотори в основному мають потужність до 2,2 кВт. Отже одним мотором усе не покрутиш. При меншому тиску на виході продуктивність ще більша. 210 л/хв. за умови запасу в ресівері можна використовувати для покраски, маленької піскоструйки (є приклади), ну і шліфмашинки.
По теперішньому плану насос качає масло яке іде на змащення і одночасно через головку компресора на охолодження, детально ще не продумав.
Маслонасос буде мати свій корпус. Є окремі креслення в автокаді. Ще потрібно тільки піти до токаря порадитись.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Майстерня Часовий пояс: GMT + 3
Сторінка 1 з 1

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
Flag Counter ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group