Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Valentin_ZP_UA
Статус: Offline Зареєстрований: 17.12.2006 Повідомлення: 1404 Звідки: Запоріжжя Моє авто: ЗАЗ 968м, Ford Fusion
|
Додано: 01 Листопад 2010 14:47 Заголовок повідомлення: |
|
|
evgeny1 писав(ла): |
... Мова поки що йде про ЕКСПЕРИМЕНТ, а не про подальше виготовлення... |
Что-то не понятна цель такого эксперемента...
maxx писав(ла): |
СЕРИЙНАЯ ТАВРИЙСКАЯ ПЯТИСТУПКА СТОИТ В РАЙОНЕ 5000 ГРН (625$)... |
Я бы взял за такую цену, но думаю таких найдется не много...
|
|
Повернутися до початку |
|
|
maxx Запцацковед
Статус: Offline Зареєстрований: 04.12.2003 Повідомлення: 4890 Звідки: г. Симферополь Моє авто: ЗАЗ968М, ЗАЗ968
|
Додано: 01 Листопад 2010 16:17 Заголовок повідомлення: |
|
|
evgeny1 писав(ла): |
Наша промоція та реклама для МеМЗ вартує набагато більше, аніж виготовлення коробки, а проектування нової коробки - взагалі не можна вимірювати грошима - це діло пристижу конструкторського бюро заводу. Мова поки що йде про ЕКСПЕРИМЕНТ, а не про подальше виготовлення. Можливо (навіть, скоріш за все), малі партії агрегатів коштуватимуть не дешево |
ЖЕНЯ
Я С ТОБОЙ СОГЛАСЕН
Я ОЗВУЧИЛ ЦЕНУ МЕМЗОВСКОЙ 5-ТИСТУПКИ ТАК СКАЗАТЬ ДЛЯ ШИРОКОГО КРУГА ФОРУМЧАН, ЧТОБЫ ЛЮДИ ПРИМЕРНО ЗНАЛИ НА ЧТО РАССЧИТЫВАТЬ И СТОИТ ЛИ ВООБЩЕ ЗАДУМЫВАТЬСЯ О ПОКУПКЕ НОВОЙ КПП.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
maxx Запцацковед
Статус: Offline Зареєстрований: 04.12.2003 Повідомлення: 4890 Звідки: г. Симферополь Моє авто: ЗАЗ968М, ЗАЗ968
|
Додано: 01 Листопад 2010 16:19 Заголовок повідомлення: |
|
|
Valentin_ZP_UA писав(ла): |
Я бы взял за такую цену, но думаю таких найдется не много... |
ЭТО ТОЧНО
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Evgeny Засновник ЗАЗ-Козак
Статус: Offline Зареєстрований: 04.11.2009 Повідомлення: 441 Звідки: lviv (Ukraine) Моє авто: zaz-965
|
Додано: 01 Листопад 2010 18:19 Заголовок повідомлення: |
|
|
Valentin_ZP_UA писав(ла): |
evgeny1 писав(ла): |
... Мова поки що йде про ЕКСПЕРИМЕНТ, а не про подальше виготовлення... |
Что-то не понятна цель такого эксперемента...
maxx писав(ла): |
СЕРИЙНАЯ ТАВРИЙСКАЯ ПЯТИСТУПКА СТОИТ В РАЙОНЕ 5000 ГРН (625$)... |
Я бы взял за такую цену, но думаю таких найдется не много... |
Ціль ЕКСПЕРИМЕНТУ доволі проста: спроектувати та РЕАЛЬНО виготовити 4-5 сучасних агрегатів (двигун-коробка) ВІТЧИЗНЯНОГО виробництва придатних для встановленя на ЗАЗ-965; опробувати роботоздатнісмть агрегатів АВТОПРОБІГОМ у 2000 кілометрів; в разі потреби внести корективи в розробку. ГОЛОВНА ЦІЛЬ довести, що в Україні є люди та можливості для втілення в життя (на перспективу) ПРОГРАМИ ВИГОТОВЛЕННЯ В МАЛИХ ПАРТІЯХ ЕКСКЛЮЗИВНОГО СТИЛЬНОГО ТА ПРЕСТИЖНОГО "NEW GORBATYY". Звісно "ТЕОРІЇ" більше аніж "практики". Але ніхто й не стверджував, що це дешеве й легке задоволення... Якщо не стаівити собі складних завдань, мабуть й не варто цим займатися. Одне приємно: ПРОЦЕС ПІШОВ!!!
|
|
Повернутися до початку |
|
|
SIMON
Статус: Offline Зареєстрований: 22.02.2004 Повідомлення: 4955 Звідки: Харьков
|
Додано: 01 Листопад 2010 18:53 Заголовок повідомлення: |
|
|
Побачив тему тiльки сьогоднi (деякий час не корстувався форумом). Дуже цiкаво буде взяти участь у експериментi. Маю дуже файний кузов "Горбi", робота з ним була призупинена саме по причинi вiдсутностi сучасного двигуна (хотiв iнжекторний вiд "Сенса", але не знайшов).
Якщо це дiйсно буде розроблено та виготовлено буду дуже зацiкавлен приэднатися до експерименту та придбати такий агрегат (двигун та коробку).
|
|
Повернутися до початку |
|
|
VORON Главный ЗАЗовод Орловщины
Статус: Offline Зареєстрований: 04.01.2008 Повідомлення: 2493 Звідки: Россия, Орловская область
|
Додано: 25 Листопад 2010 22:53 Заголовок повідомлення: |
|
|
что то тема заглохла
_________________ Искать и не сдаваться! |
|
Повернутися до початку |
|
|
napalm Главврач
Статус: Offline Зареєстрований: 11.04.2003 Повідомлення: 9913 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 25 Листопад 2010 23:51 Заголовок повідомлення: |
|
|
Коль, ты считаешь, если мы будем активно трепать языком в этой теме, то это ускорит как-то работы?
Ведь этим занимаются люди, которые на форуме никогда не были и даже не подозревают о его существовании.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
John Warner ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист
Статус: Offline Зареєстрований: 07.11.2009 Повідомлення: 5912
|
Додано: 26 Листопад 2010 06:30 Заголовок повідомлення: |
|
|
Джентльмены!
У меня есть вопрос:
А неужели решено совсем отказаться от воздушного охлаждения?
Фольксвагенские моторы и по сей день в строю - чем же мы хуже?
Жалко мне, что воздушника не будет...
Возможно ли самые лучшие из проверенных нами решений применить на практике, и вообще, как-то осовременить нашего движка?
(просто мысли вслух)
|
|
Повернутися до початку |
|
|
kobza Шаман Сосіской
Статус: Offline Зареєстрований: 09.11.2008 Повідомлення: 695 Звідки: Ів Франківськ
|
Додано: 26 Листопад 2010 10:00 Заголовок повідомлення: |
|
|
+1
А как же оригенальность авто,весь конек в воздушнике
_________________ А небо все точно такое же,
Как если бы ты не продался...
(Егор Летов) |
|
Повернутися до початку |
|
|
Evgeny Засновник ЗАЗ-Козак
Статус: Offline Зареєстрований: 04.11.2009 Повідомлення: 441 Звідки: lviv (Ukraine) Моє авто: zaz-965
|
Додано: 26 Листопад 2010 13:31 Заголовок повідомлення: |
|
|
Створення сучасного вітчизняного агрегату для класичного "Запорожця" - скоріше експеримент та намагання привернути увагу до створення в майбутньому експериментальної репліки "Ню-ЗАЗ-965". Практично це не змінить головної мети прихильників моделі. Пріоритет залишається не змінним - збереження автомобіля (в тому числі й двигуна) в ОРИГІНАЛЬНОМУ вигляді. А робота ведеться, не залежно від того, що робиться (точніше говориться) на Форумі.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
VORON Главный ЗАЗовод Орловщины
Статус: Offline Зареєстрований: 04.01.2008 Повідомлення: 2493 Звідки: Россия, Орловская область
|
Додано: 26 Листопад 2010 17:45 Заголовок повідомлення: |
|
|
всё понял, вопрос снимаю. Жду результат молча.
_________________ Искать и не сдаваться! |
|
Повернутися до початку |
|
|
X2-bec
Статус: Offline Зареєстрований: 09.12.2005 Повідомлення: 3206 Звідки: Харьков
|
Додано: 26 Листопад 2010 19:20 Заголовок повідомлення: |
|
|
"Ню заз-965" ??
А че, прикольно )) Эротический такой горбатый, сексапильненький
|
|
Повернутися до початку |
|
|
LEKS Авторитетище
Статус: Offline Зареєстрований: 15.04.2003 Повідомлення: 7163 Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)
|
Додано: 28 Листопад 2010 17:17 Заголовок повідомлення: |
|
|
John Warner писав(ла): |
Фольксвагенские моторы и по сей день в строю - чем же мы хуже? |
где они в строю? в смысле, выпускаются до сих пор?
_________________ 050-5254195 |
|
Повернутися до початку |
|
|
John Warner ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист
Статус: Offline Зареєстрований: 07.11.2009 Повідомлення: 5912
|
Додано: 28 Листопад 2010 20:02 Заголовок повідомлення: |
|
|
LEKS писав(ла): |
John Warner писав(ла): |
Фольксвагенские моторы и по сей день в строю - чем же мы хуже? |
где они в строю? в смысле, выпускаются до сих пор? |
Вот умеешь ты поддержать...
Да, фольксы в строю - ибо на них ещё выпускаются запчасти, и они поддерживаются на ходу и в добром здравии благодаря умелым, любящим рукам их фанатов.
Чем мы хуже?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
petertuning
Статус: Offline Зареєстрований: 17.06.2004 Повідомлення: 2557 Звідки: kiev
|
Додано: 28 Листопад 2010 20:46 Заголовок повідомлення: |
|
|
зная немного стурктуту автозаз и часть Автокапитала (кто не знает там очень вісший чиновник) то ЕКСПЕРИМЕНТ им до сраки....так потріндеть....и поверьте там на заводе єто делают патриоті заза нашего любимого, а не с целью коммерческого успеха...
наивно думать что при віпуске шевроле и сенса и таврии, и срівании бабла на ровном месте, они будут думать об вкладівании бабла в МИФИческий нью 965
_________________ тюнинг навсегда |
|
Повернутися до початку |
|
|
Evgeny Засновник ЗАЗ-Козак
Статус: Offline Зареєстрований: 04.11.2009 Повідомлення: 441 Звідки: lviv (Ukraine) Моє авто: zaz-965
|
Додано: 28 Листопад 2010 23:26 Заголовок повідомлення: |
|
|
petertuning писав(ла): |
зная немного стурктуту автозаз и часть Автокапитала (кто не знает там очень вісший чиновник) то ЕКСПЕРИМЕНТ им до сраки....так потріндеть....и поверьте там на заводе єто делают патриоті заза нашего любимого, а не с целью коммерческого успеха...
наивно думать что при віпуске шевроле и сенса и таврии, и срівании бабла на ровном месте, они будут думать об вкладівании бабла в МИФИческий нью 965 |
Звісно патріоти.
НА ВІДМІНУ від АвтоЗАЗу директор Мелітопольського моторного ДУЖЕ СЕРЙОЗНО ВІДНІССЯ до нашої пропозиції. (до речі, на заводі чудовоо збережений музей виробництва та є навіть свій ЗАЗ-965)
На сьогодні створено групу з ветеранів конструкторського бюро (більша частина яких вже на заслуженій пенсії, а частина ще працює на заводі. Інтузіастам виділено робочі місця й вони займаються на громадських засадах втіленням цієї програми.
Серед людей досить відомі та поважні в минулому конструктори МеМЗ: ХОРУЖИЙ Олександр Кузимич, ведучий інженер КБ ЕМЕЛЬЯНЦЕВ Сергій Михайлович, КУЛИК Олег Іванович, ЗАГОРКО Анатолій Георгієвич, ВАЩЯН Василь Павлович. В роботі допомагатиме нач конструкторського бюро заводу ГАДИЛЬШИН Рамиль Камілович.
Організаційно-узгоджувальні дії між МеМЗ та "Цветлітом" покладені на нашого представника в Мелітополі Анатолія Васильовича РОДЮКОВА.
Останнім часом свої послуги запропонував Павло Іванович СТОРОЖИК з Кременчука (колишній водій-випробувач ЗАЗ-965). Випускник ХАДІ, який працював в конструкторському бюро на КрАЗі Тепер пенсіонер, але, як бачите хоче допомогти...
|
|
Повернутися до початку |
|
|
petertuning
Статус: Offline Зареєстрований: 17.06.2004 Повідомлення: 2557 Звідки: kiev
|
Додано: 29 Листопад 2010 11:24 Заголовок повідомлення: |
|
|
Інтузіастам виділено робочі місця й вони займаються на громадських засадах втіленням цієї програми.
БЕЗ БАБЛА на голом энтузиазме они тока чертежи нарисуют...и все..никопейки заод не даст на отливку или тем более производство!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
проверено КМЗ....
_________________ тюнинг навсегда |
|
Повернутися до початку |
|
|
Evgeny Засновник ЗАЗ-Козак
Статус: Offline Зареєстрований: 04.11.2009 Повідомлення: 441 Звідки: lviv (Ukraine) Моє авто: zaz-965
|
Додано: 01 Грудень 2010 23:56 Заголовок повідомлення: |
|
|
Для роботи над проектом конструкторам МеМЗ потрібно декілька корпусів старих КПП 40-ої моделі "Запорожця". Внутріштості, звісно, можуть бути капітально поломані - все одно мінятимуться пари шестерень та вмонтовуватиметься оригінальний новий ведучий вал.
Вже розроблено (готуються виливати на "Цветліті") експериментальний кожух-перехідник - корзину щеплення) на "водяний" таврійський двигун.
Якщо знайдуться добровольці посприяти із Маріуполя чи Запоріжжя, просимо зголоситися. Зі Львова відправляти хлопотно й далеко...
P.S. Адаптацією (розрахунками передаточних пар: двигун-коробка) займається головний конструктор ТзОВ "Львівський завод гідравлічних коробок" Любомир Іванович ХОВАНЕЦЬ - спеціаліст із 30-річним стажем. Мабуть, найбільша проблема - відсутність спеціалізованих станків. Після зупинки випуску ЛуАЗів у Луцьку та розміщення там зборки автобусів "Богдан" - старі станки підрядники "порізали" на металолом. Будемо шукати спеціалістів та інші виробничі потужності
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Evgeny Засновник ЗАЗ-Козак
Статус: Offline Зареєстрований: 04.11.2009 Повідомлення: 441 Звідки: lviv (Ukraine) Моє авто: zaz-965
|
Додано: 02 Грудень 2010 00:01 Заголовок повідомлення: |
|
|
petertuning писав(ла): |
Інтузіастам виділено робочі місця й вони займаються на громадських засадах втіленням цієї програми.
БЕЗ БАБЛА на голом энтузиазме они тока чертежи нарисуют...и все..никопейки заод не даст на отливку или тем более производство!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
проверено КМЗ.... |
Коробку відливати не потрібно - використовується корпус 40-ки. Виливатимуть лише "перехідник". Вже ВІДЛИТО ПЕРШІ ПРОБНІ екземпляри (в ливарному цеху "Цветліта" - нижня площадка.) Робочі не взяли навіть пів-літра : )
|
|
Повернутися до початку |
|
|
LEKS Авторитетище
Статус: Offline Зареєстрований: 15.04.2003 Повідомлення: 7163 Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)
|
Додано: 02 Грудень 2010 00:17 Заголовок повідомлення: |
|
|
чего там экспериментировать? переходная плита давно доказала свою жизнеспособность. и в изготовлении технологична и малоотходна.
ну, видимо задача не так стоит. а заново велосипед строить...
_________________ 050-5254195 |
|
Повернутися до початку |
|
|
|