Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Разработка нового двигателя на Запорожець
На сторінку 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Клуб власників автомобілей «Запорожець»
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
Evgeny
Засновник ЗАЗ-Козак


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.11.2009
Повідомлення: 441
Звідки: lviv (Ukraine)
Моє авто: zaz-965

ПовідомленняДодано: 06 Вересень 2010 13:53    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Переговори авто-фан-клубу "ЗАЗ-КОЗАК" з МеМЗом дали перші позитивні результати. Конструкторське бюро Мелітопольського моторного заводу в співпраці з Мелітопольським ливарним "Автоцветлитом" погодилися в якості експерименту виготовити перших два пробних агрегати на основі водяного "таврійського" двигуна (1103) та п'ятиступінчатої коробки передач в корпусі "30-ки". Екпериментальні мотори будуть встановлені в корпуси "New Gorbaty" (надаються клубом) та разом з оригінальними ЗАЗ-965 пройдуть випробування автопробігом.

Представник нашого клубу в Мелітополі Анатолій Васильович Радюков (колишній працівник МеМЗ) розпочав перші практичні дії.

Автопробіг в разі спішного подальшого ходу роботи заплановано на початок травня 2011-го. За сприяння Міністерства Промислової політики України, ФАУ та Комітету з підготовки ЄВРО-2012 планується Міжнародний автопробіг власників ЗАЗ-965 (тюнінгових та оригінальних) який пройде через 8 міст-господарів ЄВРО-2012 в Україні та Польщі. В разі успіху, в перспективі плануємо більш серйозний автопробіг далеко на Схід до колег росіян...

Прохання від Львівського авто-фан-клубу "ЗАЗ-КОЗАК" до власників "Горбатих" з Києва, Донецька та Харкова особливо відповідально віднестися до цієї інформації. Можливо, працюючи із спонсорами нам вдасться залучити до експерименту більшу кількість автомобілів. На сьогоднішій день керівництво МеМЗ схиляється до думки, що нові агрегати бажано ставити а спеціально підготовлені ТЮНІНГОВІ екземпляри ЗАЗ-965. Вважають, що це краще сприятиме промоції акції...

Шукаємо власників ЗАЗ-965 охочих приєднатися до нашого експерименту й автопробігу. Промоційна ціна агрегату ще не встановлена. Думаю,наших можливостей достатньо, щоб його зміг придбати кожен охочий Smile

Вперше офіційно інформація буде озвучена для журналістів та автомобільних фахівців на Міжнародній спеціалізованій автомобільній виставці "АвтоТЕХ-2010" у Львові 24 вересня 2010-го. В цей день на виставці - ДЕНЬ ЗАЗ-965.

Дякуємо усім учасника Зльоту присв'яченого 50-річчю випуску Першого ЗАЗ-965. Можливо, акція допомогла активізувати переговори з мотористами. Сподіваємося нам усім разом вдасться відновити в Україні випуск прототипу "New ZAZ GORBATY" як це зробили німці, англійці, італійці чи япошки з своїми авто-легендами...

З повагою, Євгеній Кравс

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Олег
Бриллиантовая рука


Статус: Offline
Зареєстрований: 23.05.2003
Повідомлення: 3994
Звідки: Вышгород

ПовідомленняДодано: 06 Вересень 2010 14:15    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Евгеній! Є запитання. Чому 5-ступку в корпусі 30-ки, а не 40-ки? Для збереження автентичності? Двигун більш потужний, то і коробку треба потужнішу.

_________________
Я люблю Україну! Будь ласка, поважайте нас!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Evgeny
Засновник ЗАЗ-Козак


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.11.2009
Повідомлення: 441
Звідки: lviv (Ukraine)
Моє авто: zaz-965

ПовідомленняДодано: 06 Вересень 2010 15:28    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Олег писав(ла):
Евгеній! Є запитання. Чому 5-ступку в корпусі 30-ки, а не 40-ки? Для збереження автентичності? Двигун більш потужний, то і коробку треба потужнішу.


Думаю, це питання скоріше до конструкторів. Думаю, в перспективі знайдеться трохи охочих, щоб поставити такий агрегат на оригінальний корпус ЗАЗ-965 без особливих заморочок, пов'язаних з переробкою.

В мене, наприклад на одному з трьох моїх "Горбатих" стоїть "водяний" двигун фіатовський 900 кубиків (1986 року випуску). До рідної 30-ки кріпиться через перехідну плиту. Чесно кажучи, тридцятка "давить" мотор: обертові моменти коробки нижчі за моторовські. На моторі після "капіталки" наїздив лише 47 тисяч тисяч кілометрів. Якби сильно не перегрів минулого автопробігу до Санкт-Петербурга то їздив би й до нині. А то "повело" головку в Польщі. В Естонії поміняли на нову, але не шліфовану, в Фінляндії знову мав проблеми. А лише в Пітері місцеві хлопці допомогли відремонтувати. Рідний мотор набагато ремонтоздатніший в дорозі. До речі, з Запоріжжя з Хортиці ми поверталися до дому через Крим в неймовірну жару через гірські перевали на "рідних" двигунах. Всі автомобілі до Львова подолали 3333 кілометри власним ходом. Мали по дорозі проблеми з дрібним ремонтом, АЛЕ ВСЕ ВДАЛОСЯ ВІДРЕМОНТУВАТИ...

Якщо фахівці з Мелітополя кажуть, що все буде добре з коробкою (корпус від тридцятки, а в середині будуть чудити), доводиться вірити. А для того й випробування роблять, щоб переконатися на практиці...

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
X2-bec



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.12.2005
Повідомлення: 3206
Звідки: Харьков

ПовідомленняДодано: 06 Вересень 2010 15:30    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Согласен. Как то шаг назад получается. Корпус 40-овой коробки больше... Хотя мотористам-конструкторам виднее.


Останній раз редагувалося: X2-bec (27 Вересень 2011 10:55), всього редагувалося 1 раз
Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
napalm
Главврач
Главврач


Статус: Offline
Зареєстрований: 11.04.2003
Повідомлення: 9913
Звідки: Киев
Моє авто: ЗАЗ-965А

ПовідомленняДодано: 06 Вересень 2010 16:10    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Дууууже цiкава авантюра! Я готовий взяти участь Wink2
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Evgeny
Засновник ЗАЗ-Козак


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.11.2009
Повідомлення: 441
Звідки: lviv (Ukraine)
Моє авто: zaz-965

ПовідомленняДодано: 06 Вересень 2010 17:39    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


X2-bec писав(ла):
Согласен. Как то шаг назад получается. Корпус 4-овой коробки больше... Хотя мотористам-конструкторам виднее.


Можливо я не зовсім вірно зрозумів технічні умови про коробку. Говорилося, про узгодження обертових моментів двигуна та коробки. Причому, обов'язковою умовою є збереження корпусу 30-очної коробки. Змінюватиметься (точніше - припасовуватметься) внутршність коробки під мотор. Мабуть, для фахівців це особливої проблеми не створить... Суть в тому, щоб ставити агрегат на "Горбатий" без серйозної переробки. А для НЕГОРБАТИХ авто які їздять на 40-овках - тут взагалі не має жодних серйозних проблем - перехідна плита плюс правильно розміщений радіатор (а ще краще два).

Стосовно, песимізму, точніше висловленої нижче думки Napalma, що це авантюрний проект я з ним майже згоден. Але, коли ми починаємо щось новеньке - завжди скептиків набагато більше. Але, якщо нічого не робити, то й само ніколи не зробиться... Прес-служба АвтоЗАЗу скептично ставилося до нашої ідеї зібрати на 50-річчя в Запоріжжі 50-ть автомобілів "Запорожець" а коли приїхало більше ста, то сказали - це фантастика!
Привіт!

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Ramzes
духаст вичиславыч


Статус: Offline
Зареєстрований: 12.01.2009
Повідомлення: 3203
Звідки: г. Харьков 3 км. трасы Харьков-Симферополь
Моє авто: ЗАЗ 968М 1980 г.в., ЗАЗ 965 68 г.в. ИЖ 412,СЗД 1980 г.в кто тут инвалид?

ПовідомленняДодано: 06 Вересень 2010 18:11    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


evgeny1 писав(ла):
Переговори авто-фан-клубу "ЗАЗ-КОЗАК" з МеМЗом дали перші позитивні результати. Конструкторське бюро Мелітопольського моторного заводу в співпраці з Мелітопольським ливарним "Автоцветлитом" погодилися в якості експерименту виготовити перших два пробних агрегати на основі водяного "таврійського" двигуна (1103) та п'ятиступінчатої коробки передач в корпусі "30-ки". Екпериментальні мотори будуть встановлені в корпуси "New Gorbaty" (надаються клубом) та разом з оригінальними ЗАЗ-965 пройдуть випробування автопробігом.

Представник нашого клубу в Мелітополі Анатолій Васильович Радюков (колишній працівник МеМЗ) розпочав перші практичні дії.

Автопробіг в разі спішного подальшого ходу роботи заплановано на початок травня 2011-го. За сприяння Міністерства Промислової політики України, ФАУ та Комітету з підготовки ЄВРО-2012 планується Міжнародний автопробіг власників ЗАЗ-965 (тюнінгових та оригінальних) який пройде через 8 міст-господарів ЄВРО-2012 в Україні та Польщі. В разі успіху, в перспективі плануємо більш серйозний автопробіг далеко на Схід до колег росіян...

Прохання від Львівського авто-фан-клубу "ЗАЗ-КОЗАК" до власників "Горбатих" з Києва, Донецька та Харкова особливо відповідально віднестися до цієї інформації. Можливо, працюючи із спонсорами нам вдасться залучити до експерименту більшу кількість автомобілів. На сьогоднішій день керівництво МеМЗ схиляється до думки, що нові агрегати бажано ставити а спеціально підготовлені ТЮНІНГОВІ екземпляри ЗАЗ-965. Вважають, що це краще сприятиме промоції акції...

Шукаємо власників ЗАЗ-965 охочих приєднатися до нашого експерименту й автопробігу. Промоційна ціна агрегату ще не встановлена. Думаю,наших можливостей достатньо, щоб його зміг придбати кожен охочий Smile

Вперше офіційно інформація буде озвучена для журналістів та автомобільних фахівців на Міжнародній спеціалізованій автомобільній виставці "АвтоТЕХ-2010" у Львові 24 вересня 2010-го. В цей день на виставці - ДЕНЬ ЗАЗ-965.

Дякуємо усім учасника Зльоту присв'яченого 50-річчю випуску Першого ЗАЗ-965. Можливо, акція допомогла активізувати переговори з мотористами. Сподіваємося нам усім разом вдасться відновити в Україні випуск прототипу "New ZAZ GORBATY" як це зробили німці, англійці, італійці чи япошки з своїми авто-легендами...

З повагою, Євгеній Кравс


Ну что если уж на то пошло. Тогда приймите поздравления!! Хотелось бы чтоб такой проект увидел свет.


_________________
Номерок для связи 0636062051 Роман
Зазик это сила
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
thunderrr



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.11.2006
Повідомлення: 313
Звідки: Львов-Киев
Моє авто: ЗАЗ-968 76' 1.3, 70 h.p. water-cooled

ПовідомленняДодано: 07 Вересень 2010 02:45    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ramzes писав(ла):
Ну что если уж на то пошло. Тогда приймите поздравления!! Хотелось бы чтоб такой проект увидел свет.

+1 Жду с нетерпением пятой педерачи) На трассе она так нужна.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
SAHbKA



Статус: Offline
Зареєстрований: 30.12.2007
Повідомлення: 17
Звідки: Харьков

ПовідомленняДодано: 08 Вересень 2010 12:30    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Че-то я не увидел ни контактов, ничего. сам бы смог выделить своего Горбика под авантюру с именем New Gorbaty:)
Пишите в личку или аську 356592669


_________________
Такая вот телега...
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Evgeny
Засновник ЗАЗ-Козак


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.11.2009
Повідомлення: 441
Звідки: lviv (Ukraine)
Моє авто: zaz-965

ПовідомленняДодано: 08 Вересень 2010 13:11    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


SAHbKA писав(ла):
Че-то я не увидел ни контактов, ничего. сам бы смог выделить своего Горбика под авантюру с именем New Gorbaty:)
Пишите в личку или аську 356592669


"Не так скоро діло робиться, як слово мовиться" - відома приказка. Проектом у Мелітополі займається Анатолій Радюков (читай вище). Після того, як перші практичні дані будуть у проектантів на моторному заводі, тоді будемо реально підбирати ЗАЗи-965 (ЛИШЕ "ГОРБАТІ"). Нагадую, побажання заводу, щоб це були ТЮНІНГОВАНІ в гарному стані автомобілі, які не стидно буде показати широким масам!
У нас прямий зв'язок з Головним механіком МеМЗ та ливарного заводу (вони робили ливарні деталі для виробництва - дещо з устаткування залишилося), можливо вдасться щось "нарити" з дефіцитного литва...

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Evgeny
Засновник ЗАЗ-Козак


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.11.2009
Повідомлення: 441
Звідки: lviv (Ukraine)
Моє авто: zaz-965

ПовідомленняДодано: 29 Жовтень 2010 12:31    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


el_fuego писав(ла):
на самом деле, неплохая передача. А представленные герои отражают всю действительность по отношению к Запорожцам. ИМХО, журналисты ничего плохого не сделали

Кстати, ждем комментариев Евгения по поводу разработки нового двигателя для "горбатого" Запорожца


Переговори з керівництвом МеМЗ про створення сучасногоь агрегау (мотор плюс коробка) ми розпочали давно. Вперше на ЗАЗ-965 Оксана Денис й Григорій Кримеріцин відвідали завод ще 7 років тому.

НА ВІДМІНУ від АвтоЗАЗу директор Мелітопольського моторного ДУЖЕ СЕРЙОЗНО ВІДНІССЯ до нашої пропозиції. (до речі, на заводі чудовоо збережений музей виробництва та є навіть свій ЗАЗ-965)

На сьогодні створено групу з ветеранів конструкторського бюро (більша частина яких вже на заслуженій пенсії, а частина ще працює на заводі. Інтузіастам виділено робочі місця й вони займаються на громадських засадах втіленням цієї програми.

Серед людей досить відомі та поважні в минулому конструктори МеМЗ: ХОРУЖИЙ Олександр Кузимич, ведучий інженер КБ ЕМЕЛЬЯНЦЕВ Сергій Михайлович, КУЛИК Олег Іванович, ЗАГОРКО Анатолій Георгієвич, ВАЩЯН Василь Павлович. В роботі допомагатиме нач конструкторського бюро заводу ГАДЫЛЬШИН Рамиль Камілович.

Організаційно-узгоджувальні дії між МеМЗ та "Цветлітом" покладені на нашого представника в Мелітополі Анатолія Васильовича РОДЮКОВА.

Окрім того частина креслень знаходиться на Львівському експериментальному ДНІ гідрокоробок. Свого часу вони виготовляли коробки передач для ВОЛИНЯНКИ. Директор та головний конструктор інституту ЗАПЕВНИЛИ, що допоможуть в практичній наладці коробок в разі потреби: тут ще з радянських часів залишився станок який дає змогу наладити зазори в парі "хвостовик-планетарка" (на коробку 40-к.с), але можна приспособити й під тридцятку.

Практичну допомогу на кінцевій стадії готовий надати ВАТ Львівський НДІ "Автобуспром" (Голова правління Любомир КРАЙНИК). І, мабуть, найголовніше: В РАЗІ УСПІШНОГО ЗАВЕРШЕННЯ ЕКСПЕРИМЕНТУ ТА ДОРОЖНІХ ВИПРОБУВАНЬ матеріальну допомогу конструкторам-ветеранам готовий надати власник Львівського автобусного заводу Ігор ЧУРКІН.

Як бачите, є багато людей, які думають ТАК ЯК МИ й хочуть щось зробити...



Останній раз редагувалося: Evgeny (29 Жовтень 2010 17:08), всього редагувалося 1 раз
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
sanitar
лентяй


Статус: Offline
Зареєстрований: 29.11.2005
Повідомлення: 11631
Звідки: Киев
Моє авто: 968м

ПовідомленняДодано: 29 Жовтень 2010 12:41    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Євген,м'яко кажучи я у шоці від цієї новини.у приємному шоці.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Evgeny
Засновник ЗАЗ-Козак


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.11.2009
Повідомлення: 441
Звідки: lviv (Ukraine)
Моє авто: zaz-965

ПовідомленняДодано: 29 Жовтень 2010 13:03    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


sanitar писав(ла):
Євген,м'яко кажучи я у шоці від цієї новини.у приємному шоці.


Тільки що отримали інформацію із Мелітополя, що до експерименту в якості консультанта (за дорученням директора МеМЗ ГОРБАНЯ В.С.) долучили водія-випробувача перших "Запорожців" Івана Павловича КОШКІНА. Кошкін, правда, порадив замість експериментальної коробки поставити модернізовану від 40-ки.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
napalm
Главврач
Главврач


Статус: Offline
Зареєстрований: 11.04.2003
Повідомлення: 9913
Звідки: Киев
Моє авто: ЗАЗ-965А

ПовідомленняДодано: 29 Жовтень 2010 13:56    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Действительно классно, что работа движется.


Останній раз редагувалося: napalm (29 Жовтень 2010 14:32), всього редагувалося 1 раз
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 29 Жовтень 2010 14:18    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


а на якій стадії зараз проект?

админам: тема важная, отделите от передачи )

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
napalm
Главврач
Главврач


Статус: Offline
Зареєстрований: 11.04.2003
Повідомлення: 9913
Звідки: Киев
Моє авто: ЗАЗ-965А

ПовідомленняДодано: 29 Жовтень 2010 14:33    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Сообщения, относящиеся к теме нового двигателя, повыбирал из разных тем и собрал в одну.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Evgeny
Засновник ЗАЗ-Козак


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.11.2009
Повідомлення: 441
Звідки: lviv (Ukraine)
Моє авто: zaz-965

ПовідомленняДодано: 29 Жовтень 2010 17:14    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


el_fuego писав(ла):
а на якій стадії зараз проект?

админам: тема важная, отделите от передачи )


Люди працюють. На жаль, не так скоро діло робиться, як слово мовиться Sad

Сподіваємося обкатати перші експериментальні агрегати на автопробігу ЗАЗ-965 в травні 2011-го

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 29 Жовтень 2010 17:38    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


задача ставилася саме під горбаті запорожці чи всі? як буде з узгодженням щодо встановлення?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Hammer
Великий Комбинатор


Статус: Offline
Зареєстрований: 06.08.2008
Повідомлення: 2524
Звідки: г.Лиман, Донецкая обл, УКРАИНА!!!
Моє авто: ЗАЗ 965, 61г.в.- был :(

ПовідомленняДодано: 29 Жовтень 2010 21:08    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Как я не мог видить эту тему с сентября, мне стыдно Embarassed
Хотя форум постоянно открыт и читается Embarassed
Попал сюда с сования носом одноклубниками совсем с другой темы Embarassed
Честь и хвала людям учавствующим в реинкарнации нашего Феникса!!!
Готов учавствовать в эксперименте.


_________________
зовут меня- Веталь Wink2
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Lnalex



Статус: Offline
Зареєстрований: 21.04.2005
Повідомлення: 795
Звідки: Николаев
Моє авто: Camry SXV10

ПовідомленняДодано: 29 Жовтень 2010 22:16    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Надо фонд создать и союз объединения клубов для достижения великой цели максимально красиво креативно и доступно.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Клуб власників автомобілей «Запорожець» Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Наст.
Сторінка 1 з 9

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
Flag Counter ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group