Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Evgeny Засновник ЗАЗ-Козак
Статус: Offline Зареєстрований: 04.11.2009 Повідомлення: 441 Звідки: lviv (Ukraine) Моє авто: zaz-965
|
Додано: 06 Вересень 2010 13:53 Заголовок повідомлення: |
|
|
Переговори авто-фан-клубу "ЗАЗ-КОЗАК" з МеМЗом дали перші позитивні результати. Конструкторське бюро Мелітопольського моторного заводу в співпраці з Мелітопольським ливарним "Автоцветлитом" погодилися в якості експерименту виготовити перших два пробних агрегати на основі водяного "таврійського" двигуна (1103) та п'ятиступінчатої коробки передач в корпусі "30-ки". Екпериментальні мотори будуть встановлені в корпуси "New Gorbaty" (надаються клубом) та разом з оригінальними ЗАЗ-965 пройдуть випробування автопробігом.
Представник нашого клубу в Мелітополі Анатолій Васильович Радюков (колишній працівник МеМЗ) розпочав перші практичні дії.
Автопробіг в разі спішного подальшого ходу роботи заплановано на початок травня 2011-го. За сприяння Міністерства Промислової політики України, ФАУ та Комітету з підготовки ЄВРО-2012 планується Міжнародний автопробіг власників ЗАЗ-965 (тюнінгових та оригінальних) який пройде через 8 міст-господарів ЄВРО-2012 в Україні та Польщі. В разі успіху, в перспективі плануємо більш серйозний автопробіг далеко на Схід до колег росіян...
Прохання від Львівського авто-фан-клубу "ЗАЗ-КОЗАК" до власників "Горбатих" з Києва, Донецька та Харкова особливо відповідально віднестися до цієї інформації. Можливо, працюючи із спонсорами нам вдасться залучити до експерименту більшу кількість автомобілів. На сьогоднішій день керівництво МеМЗ схиляється до думки, що нові агрегати бажано ставити а спеціально підготовлені ТЮНІНГОВІ екземпляри ЗАЗ-965. Вважають, що це краще сприятиме промоції акції...
Шукаємо власників ЗАЗ-965 охочих приєднатися до нашого експерименту й автопробігу. Промоційна ціна агрегату ще не встановлена. Думаю,наших можливостей достатньо, щоб його зміг придбати кожен охочий
Вперше офіційно інформація буде озвучена для журналістів та автомобільних фахівців на Міжнародній спеціалізованій автомобільній виставці "АвтоТЕХ-2010" у Львові 24 вересня 2010-го. В цей день на виставці - ДЕНЬ ЗАЗ-965.
Дякуємо усім учасника Зльоту присв'яченого 50-річчю випуску Першого ЗАЗ-965. Можливо, акція допомогла активізувати переговори з мотористами. Сподіваємося нам усім разом вдасться відновити в Україні випуск прототипу "New ZAZ GORBATY" як це зробили німці, англійці, італійці чи япошки з своїми авто-легендами...
З повагою, Євгеній Кравс
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Олег Бриллиантовая рука
Статус: Offline Зареєстрований: 23.05.2003 Повідомлення: 3994 Звідки: Вышгород
|
Додано: 06 Вересень 2010 14:15 Заголовок повідомлення: |
|
|
Евгеній! Є запитання. Чому 5-ступку в корпусі 30-ки, а не 40-ки? Для збереження автентичності? Двигун більш потужний, то і коробку треба потужнішу.
_________________ Я люблю Україну! Будь ласка, поважайте нас! |
|
Повернутися до початку |
|
|
Evgeny Засновник ЗАЗ-Козак
Статус: Offline Зареєстрований: 04.11.2009 Повідомлення: 441 Звідки: lviv (Ukraine) Моє авто: zaz-965
|
Додано: 06 Вересень 2010 15:28 Заголовок повідомлення: |
|
|
Олег писав(ла): |
Евгеній! Є запитання. Чому 5-ступку в корпусі 30-ки, а не 40-ки? Для збереження автентичності? Двигун більш потужний, то і коробку треба потужнішу. |
Думаю, це питання скоріше до конструкторів. Думаю, в перспективі знайдеться трохи охочих, щоб поставити такий агрегат на оригінальний корпус ЗАЗ-965 без особливих заморочок, пов'язаних з переробкою.
В мене, наприклад на одному з трьох моїх "Горбатих" стоїть "водяний" двигун фіатовський 900 кубиків (1986 року випуску). До рідної 30-ки кріпиться через перехідну плиту. Чесно кажучи, тридцятка "давить" мотор: обертові моменти коробки нижчі за моторовські. На моторі після "капіталки" наїздив лише 47 тисяч тисяч кілометрів. Якби сильно не перегрів минулого автопробігу до Санкт-Петербурга то їздив би й до нині. А то "повело" головку в Польщі. В Естонії поміняли на нову, але не шліфовану, в Фінляндії знову мав проблеми. А лише в Пітері місцеві хлопці допомогли відремонтувати. Рідний мотор набагато ремонтоздатніший в дорозі. До речі, з Запоріжжя з Хортиці ми поверталися до дому через Крим в неймовірну жару через гірські перевали на "рідних" двигунах. Всі автомобілі до Львова подолали 3333 кілометри власним ходом. Мали по дорозі проблеми з дрібним ремонтом, АЛЕ ВСЕ ВДАЛОСЯ ВІДРЕМОНТУВАТИ...
Якщо фахівці з Мелітополя кажуть, що все буде добре з коробкою (корпус від тридцятки, а в середині будуть чудити), доводиться вірити. А для того й випробування роблять, щоб переконатися на практиці...
|
|
Повернутися до початку |
|
|
X2-bec
Статус: Offline Зареєстрований: 09.12.2005 Повідомлення: 3206 Звідки: Харьков
|
Додано: 06 Вересень 2010 15:30 Заголовок повідомлення: |
|
|
Согласен. Как то шаг назад получается. Корпус 40-овой коробки больше... Хотя мотористам-конструкторам виднее.
Останній раз редагувалося: X2-bec (27 Вересень 2011 10:55), всього редагувалося 1 раз |
|
Повернутися до початку |
|
|
napalm Главврач
Статус: Offline Зареєстрований: 11.04.2003 Повідомлення: 9913 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 06 Вересень 2010 16:10 Заголовок повідомлення: |
|
|
Дууууже цiкава авантюра! Я готовий взяти участь
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Evgeny Засновник ЗАЗ-Козак
Статус: Offline Зареєстрований: 04.11.2009 Повідомлення: 441 Звідки: lviv (Ukraine) Моє авто: zaz-965
|
Додано: 06 Вересень 2010 17:39 Заголовок повідомлення: |
|
|
X2-bec писав(ла): |
Согласен. Как то шаг назад получается. Корпус 4-овой коробки больше... Хотя мотористам-конструкторам виднее. |
Можливо я не зовсім вірно зрозумів технічні умови про коробку. Говорилося, про узгодження обертових моментів двигуна та коробки. Причому, обов'язковою умовою є збереження корпусу 30-очної коробки. Змінюватиметься (точніше - припасовуватметься) внутршність коробки під мотор. Мабуть, для фахівців це особливої проблеми не створить... Суть в тому, щоб ставити агрегат на "Горбатий" без серйозної переробки. А для НЕГОРБАТИХ авто які їздять на 40-овках - тут взагалі не має жодних серйозних проблем - перехідна плита плюс правильно розміщений радіатор (а ще краще два).
Стосовно, песимізму, точніше висловленої нижче думки Napalma, що це авантюрний проект я з ним майже згоден. Але, коли ми починаємо щось новеньке - завжди скептиків набагато більше. Але, якщо нічого не робити, то й само ніколи не зробиться... Прес-служба АвтоЗАЗу скептично ставилося до нашої ідеї зібрати на 50-річчя в Запоріжжі 50-ть автомобілів "Запорожець" а коли приїхало більше ста, то сказали - це фантастика!
Привіт!
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Ramzes духаст вичиславыч
Статус: Offline Зареєстрований: 12.01.2009 Повідомлення: 3203 Звідки: г. Харьков 3 км. трасы Харьков-Симферополь Моє авто: ЗАЗ 968М 1980 г.в., ЗАЗ 965 68 г.в. ИЖ 412,СЗД 1980 г.в кто тут инвалид?
|
Додано: 06 Вересень 2010 18:11 Заголовок повідомлення: |
|
|
evgeny1 писав(ла): |
Переговори авто-фан-клубу "ЗАЗ-КОЗАК" з МеМЗом дали перші позитивні результати. Конструкторське бюро Мелітопольського моторного заводу в співпраці з Мелітопольським ливарним "Автоцветлитом" погодилися в якості експерименту виготовити перших два пробних агрегати на основі водяного "таврійського" двигуна (1103) та п'ятиступінчатої коробки передач в корпусі "30-ки". Екпериментальні мотори будуть встановлені в корпуси "New Gorbaty" (надаються клубом) та разом з оригінальними ЗАЗ-965 пройдуть випробування автопробігом.
Представник нашого клубу в Мелітополі Анатолій Васильович Радюков (колишній працівник МеМЗ) розпочав перші практичні дії.
Автопробіг в разі спішного подальшого ходу роботи заплановано на початок травня 2011-го. За сприяння Міністерства Промислової політики України, ФАУ та Комітету з підготовки ЄВРО-2012 планується Міжнародний автопробіг власників ЗАЗ-965 (тюнінгових та оригінальних) який пройде через 8 міст-господарів ЄВРО-2012 в Україні та Польщі. В разі успіху, в перспективі плануємо більш серйозний автопробіг далеко на Схід до колег росіян...
Прохання від Львівського авто-фан-клубу "ЗАЗ-КОЗАК" до власників "Горбатих" з Києва, Донецька та Харкова особливо відповідально віднестися до цієї інформації. Можливо, працюючи із спонсорами нам вдасться залучити до експерименту більшу кількість автомобілів. На сьогоднішій день керівництво МеМЗ схиляється до думки, що нові агрегати бажано ставити а спеціально підготовлені ТЮНІНГОВІ екземпляри ЗАЗ-965. Вважають, що це краще сприятиме промоції акції...
Шукаємо власників ЗАЗ-965 охочих приєднатися до нашого експерименту й автопробігу. Промоційна ціна агрегату ще не встановлена. Думаю,наших можливостей достатньо, щоб його зміг придбати кожен охочий
Вперше офіційно інформація буде озвучена для журналістів та автомобільних фахівців на Міжнародній спеціалізованій автомобільній виставці "АвтоТЕХ-2010" у Львові 24 вересня 2010-го. В цей день на виставці - ДЕНЬ ЗАЗ-965.
Дякуємо усім учасника Зльоту присв'яченого 50-річчю випуску Першого ЗАЗ-965. Можливо, акція допомогла активізувати переговори з мотористами. Сподіваємося нам усім разом вдасться відновити в Україні випуск прототипу "New ZAZ GORBATY" як це зробили німці, англійці, італійці чи япошки з своїми авто-легендами...
З повагою, Євгеній Кравс |
Ну что если уж на то пошло. Тогда приймите поздравления!! Хотелось бы чтоб такой проект увидел свет.
_________________ Номерок для связи 0636062051 Роман
Зазик это сила |
|
Повернутися до початку |
|
|
thunderrr
Статус: Offline Зареєстрований: 12.11.2006 Повідомлення: 313 Звідки: Львов-Киев Моє авто: ЗАЗ-968 76' 1.3, 70 h.p. water-cooled
|
Додано: 07 Вересень 2010 02:45 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ramzes писав(ла): |
Ну что если уж на то пошло. Тогда приймите поздравления!! Хотелось бы чтоб такой проект увидел свет. |
+1 Жду с нетерпением пятой педерачи) На трассе она так нужна.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
SAHbKA
Статус: Offline Зареєстрований: 30.12.2007 Повідомлення: 17 Звідки: Харьков
|
Додано: 08 Вересень 2010 12:30 Заголовок повідомлення: |
|
|
Че-то я не увидел ни контактов, ничего. сам бы смог выделить своего Горбика под авантюру с именем New Gorbaty:)
Пишите в личку или аську 356592669
_________________ Такая вот телега... |
|
Повернутися до початку |
|
|
Evgeny Засновник ЗАЗ-Козак
Статус: Offline Зареєстрований: 04.11.2009 Повідомлення: 441 Звідки: lviv (Ukraine) Моє авто: zaz-965
|
Додано: 08 Вересень 2010 13:11 Заголовок повідомлення: |
|
|
SAHbKA писав(ла): |
Че-то я не увидел ни контактов, ничего. сам бы смог выделить своего Горбика под авантюру с именем New Gorbaty:)
Пишите в личку или аську 356592669 |
"Не так скоро діло робиться, як слово мовиться" - відома приказка. Проектом у Мелітополі займається Анатолій Радюков (читай вище). Після того, як перші практичні дані будуть у проектантів на моторному заводі, тоді будемо реально підбирати ЗАЗи-965 (ЛИШЕ "ГОРБАТІ"). Нагадую, побажання заводу, щоб це були ТЮНІНГОВАНІ в гарному стані автомобілі, які не стидно буде показати широким масам!
У нас прямий зв'язок з Головним механіком МеМЗ та ливарного заводу (вони робили ливарні деталі для виробництва - дещо з устаткування залишилося), можливо вдасться щось "нарити" з дефіцитного литва...
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Evgeny Засновник ЗАЗ-Козак
Статус: Offline Зареєстрований: 04.11.2009 Повідомлення: 441 Звідки: lviv (Ukraine) Моє авто: zaz-965
|
Додано: 29 Жовтень 2010 12:31 Заголовок повідомлення: |
|
|
el_fuego писав(ла): |
на самом деле, неплохая передача. А представленные герои отражают всю действительность по отношению к Запорожцам. ИМХО, журналисты ничего плохого не сделали
Кстати, ждем комментариев Евгения по поводу разработки нового двигателя для "горбатого" Запорожца |
Переговори з керівництвом МеМЗ про створення сучасногоь агрегау (мотор плюс коробка) ми розпочали давно. Вперше на ЗАЗ-965 Оксана Денис й Григорій Кримеріцин відвідали завод ще 7 років тому.
НА ВІДМІНУ від АвтоЗАЗу директор Мелітопольського моторного ДУЖЕ СЕРЙОЗНО ВІДНІССЯ до нашої пропозиції. (до речі, на заводі чудовоо збережений музей виробництва та є навіть свій ЗАЗ-965)
На сьогодні створено групу з ветеранів конструкторського бюро (більша частина яких вже на заслуженій пенсії, а частина ще працює на заводі. Інтузіастам виділено робочі місця й вони займаються на громадських засадах втіленням цієї програми.
Серед людей досить відомі та поважні в минулому конструктори МеМЗ: ХОРУЖИЙ Олександр Кузимич, ведучий інженер КБ ЕМЕЛЬЯНЦЕВ Сергій Михайлович, КУЛИК Олег Іванович, ЗАГОРКО Анатолій Георгієвич, ВАЩЯН Василь Павлович. В роботі допомагатиме нач конструкторського бюро заводу ГАДЫЛЬШИН Рамиль Камілович.
Організаційно-узгоджувальні дії між МеМЗ та "Цветлітом" покладені на нашого представника в Мелітополі Анатолія Васильовича РОДЮКОВА.
Окрім того частина креслень знаходиться на Львівському експериментальному ДНІ гідрокоробок. Свого часу вони виготовляли коробки передач для ВОЛИНЯНКИ. Директор та головний конструктор інституту ЗАПЕВНИЛИ, що допоможуть в практичній наладці коробок в разі потреби: тут ще з радянських часів залишився станок який дає змогу наладити зазори в парі "хвостовик-планетарка" (на коробку 40-к.с), але можна приспособити й під тридцятку.
Практичну допомогу на кінцевій стадії готовий надати ВАТ Львівський НДІ "Автобуспром" (Голова правління Любомир КРАЙНИК). І, мабуть, найголовніше: В РАЗІ УСПІШНОГО ЗАВЕРШЕННЯ ЕКСПЕРИМЕНТУ ТА ДОРОЖНІХ ВИПРОБУВАНЬ матеріальну допомогу конструкторам-ветеранам готовий надати власник Львівського автобусного заводу Ігор ЧУРКІН.
Як бачите, є багато людей, які думають ТАК ЯК МИ й хочуть щось зробити...
Останній раз редагувалося: Evgeny (29 Жовтень 2010 17:08), всього редагувалося 1 раз |
|
Повернутися до початку |
|
|
sanitar лентяй
Статус: Offline Зареєстрований: 29.11.2005 Повідомлення: 11631 Звідки: Киев Моє авто: 968м
|
Додано: 29 Жовтень 2010 12:41 Заголовок повідомлення: |
|
|
Євген,м'яко кажучи я у шоці від цієї новини.у приємному шоці.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Evgeny Засновник ЗАЗ-Козак
Статус: Offline Зареєстрований: 04.11.2009 Повідомлення: 441 Звідки: lviv (Ukraine) Моє авто: zaz-965
|
Додано: 29 Жовтень 2010 13:03 Заголовок повідомлення: |
|
|
sanitar писав(ла): |
Євген,м'яко кажучи я у шоці від цієї новини.у приємному шоці. |
Тільки що отримали інформацію із Мелітополя, що до експерименту в якості консультанта (за дорученням директора МеМЗ ГОРБАНЯ В.С.) долучили водія-випробувача перших "Запорожців" Івана Павловича КОШКІНА. Кошкін, правда, порадив замість експериментальної коробки поставити модернізовану від 40-ки.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
napalm Главврач
Статус: Offline Зареєстрований: 11.04.2003 Повідомлення: 9913 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 29 Жовтень 2010 13:56 Заголовок повідомлення: |
|
|
Действительно классно, что работа движется.
Останній раз редагувалося: napalm (29 Жовтень 2010 14:32), всього редагувалося 1 раз |
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 29 Жовтень 2010 14:18 Заголовок повідомлення: |
|
|
а на якій стадії зараз проект?
админам: тема важная, отделите от передачи )
|
|
Повернутися до початку |
|
|
napalm Главврач
Статус: Offline Зареєстрований: 11.04.2003 Повідомлення: 9913 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 29 Жовтень 2010 14:33 Заголовок повідомлення: |
|
|
Сообщения, относящиеся к теме нового двигателя, повыбирал из разных тем и собрал в одну.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Evgeny Засновник ЗАЗ-Козак
Статус: Offline Зареєстрований: 04.11.2009 Повідомлення: 441 Звідки: lviv (Ukraine) Моє авто: zaz-965
|
Додано: 29 Жовтень 2010 17:14 Заголовок повідомлення: |
|
|
el_fuego писав(ла): |
а на якій стадії зараз проект?
админам: тема важная, отделите от передачи ) |
Люди працюють. На жаль, не так скоро діло робиться, як слово мовиться
Сподіваємося обкатати перші експериментальні агрегати на автопробігу ЗАЗ-965 в травні 2011-го
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 29 Жовтень 2010 17:38 Заголовок повідомлення: |
|
|
задача ставилася саме під горбаті запорожці чи всі? як буде з узгодженням щодо встановлення?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Hammer Великий Комбинатор
Статус: Offline Зареєстрований: 06.08.2008 Повідомлення: 2524 Звідки: г.Лиман, Донецкая обл, УКРАИНА!!! Моє авто: ЗАЗ 965, 61г.в.- был :(
|
Додано: 29 Жовтень 2010 21:08 Заголовок повідомлення: |
|
|
Как я не мог видить эту тему с сентября, мне стыдно
Хотя форум постоянно открыт и читается
Попал сюда с сования носом одноклубниками совсем с другой темы
Честь и хвала людям учавствующим в реинкарнации нашего Феникса!!!
Готов учавствовать в эксперименте.
_________________ зовут меня- Веталь |
|
Повернутися до початку |
|
|
Lnalex
Статус: Offline Зареєстрований: 21.04.2005 Повідомлення: 795 Звідки: Николаев Моє авто: Camry SXV10
|
Додано: 29 Жовтень 2010 22:16 Заголовок повідомлення: |
|
|
Надо фонд создать и союз объединения клубов для достижения великой цели максимально красиво креативно и доступно.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|