 |
ЗАЗ Форум Присвячений автомобілям Запорожець
|
|
|
|
Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Ro968Ma
Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
|
Додано: 06 Жовтень 2009 12:03 Заголовок повідомлення: Ремонт втулок шатунов |
|
|
У зв'язку з відсутністю в моїй місцевості бажаючих заробити в кризовий період, все приходиться робити самому.
Залишилось фактично єдине невирішене питання:
Що робити з втулками шатунів ? Із трьох комплектів шатунів залишився один знятий з мотора який пройшов 70 000 км. гарантований совдеп. Все решту відбраковано з наступними дефектами: притирка кришок шатунів різними кулібіними, корозія посадочного місця під вкладиші, кришка від іншого шатуна, мала маса одного шатуна порівняно з усіма іншими.
При примірці жигульовського пальця він, на мою думку, занадто сильно там шатається. Те саме і ЗАЗ пальці (шатаються чуть-чуть меньше). Ідеально входять "сирі" зазовські але то г...но.
Попередньо вирішив перевтулювати втулки.
1. Аргументи "ЗА":
1.1. Якщо все зроблять добре зазор буде відповідати тому що написано в мануалі і моторчик буде бігати довго й нудно.
2. Аргументи "ПРОТИ" (в дужках конраргументи):
2.1. Заготовки які продають тепер поганої якості
(в мне заготовки куповані ще в 1997 році, а взагалі є багато моторів де перевтулюють втулки в шатунах, десь вони їх беруть).
2.2. Дякуючи Hell-Racer я зрозумів те що написано в мануалі під редакцією Фучаджі -
Цитата: |
"В запасные части поставляют свернутую из ленты заготовку, которую запрессовывают в верхнюю головку шатуна, а затем прошивают гладкой брошью в размер 21,3-21,6 мм." |
По простому продавлюють стальний кальоний шарік відповідного діаметру а вже потім розвертають до відповідного діаметру. Зараз цього ніхто не робить.
(Погуглив зранку на роботі, я зрозумів що тепер основна проблема при таких роботах це несоосність верхньої та нижньої головки шатуна. Втулку тільки запресовують і розводять райбером чи на станках до відповідного діаметру. І лише десь в Росії найшов інформацію про станок, що розвальцовує такі втулки спеціальним валиком.)
Але втулка в роботі зразу дає усадку.
3.3. Кажуть що є негативний досвід таких робіт.
Хотілось би почути поради форумчан і відгуки про власний досвід, а також де поблизу Тернополя мені це все якісно можуть зробити.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Zaz 968 1975 НенАвиЖу RamzesА
Статус: Offline Зареєстрований: 02.06.2009 Повідомлення: 2424 Звідки: от туда Моє авто: Geely mk new comfort 2011 Пежо 301 1,6hdi
|
Додано: 06 Жовтень 2009 18:48 Заголовок повідомлення: |
|
|
Мужичек на работе сам втулил, прогонял шариком, несколько раз а потом, разворучивал райбуром, предварительно проверяя палец во втулке чтобы не прослабить
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
|
|
Ви не можете починати теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете знищити свої повідомлення Ви не можете голосувати в опитуваннях
 |
|
Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group
|