Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Как отличить 45ку от40ки
На сторінку 1, 2  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
Дядька
Камазовод


Статус: Offline
Зареєстрований: 07.06.2007
Повідомлення: 2422
Звідки: г. Горловка. ТД4 Никитовка(Микитiвка) Фосфорное гетто.
Моє авто: ВАЗ 2107

ПовідомленняДодано: 26 Вересень 2007 07:57    Заголовок повідомлення: Как отличить 45ку от40ки Відповісти з цитатою


Sad
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Nazgul



Статус: Offline
Зареєстрований: 14.05.2004
Повідомлення: 2090
Звідки: Сумская обл.

ПовідомленняДодано: 26 Вересень 2007 08:56    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


По карбюратору
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
@rtyom
Племенной Зазовод


Статус: Offline
Зареєстрований: 05.05.2006
Повідомлення: 2558
Звідки: Россия,Владимир

ПовідомленняДодано: 26 Вересень 2007 13:36    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


и воздушному фильтру

_________________
Миру мир!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Антонио
Ленинградский Мститель


Статус: Offline
Зареєстрований: 16.03.2005
Повідомлення: 2811
Звідки: Санкт-Петербург
Моє авто: ЗАЗ-968Мститель

ПовідомленняДодано: 26 Вересень 2007 16:12    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Если имеется в виду штатная 45-ка, то только по карбу и фильтру.
Есть еще штатная 50-ка с головками под 92 бенз.
И то и другое редкость страшная (сам лично никогда не видел).

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Веталь



Статус: Offline
Зареєстрований: 24.09.2006
Повідомлення: 2490
Звідки: Горловка
Моє авто: ЗАЗ 968 цвет: Монтекарло

ПовідомленняДодано: 26 Вересень 2007 18:34    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Дядька имел в виду то, что у меня ЗАЗ 968 (кузов 966) двиг 45 лс (покрайней мере так говорили при покупке (Мой дед и его друзья расказывали) моя машина после покупки в 74 году ни куда не продавалась, тоесть в моём симействе она находится прям с конвеера Very Happy . А у дядьки ЗАЗ 968АЭ и тоже 45 лс, с виду движки одинаковы карбы К127, только у меня нет некоторых тяг (которые написаны во всех мануалах). У меня компрессия на всех горшках более 8,2.
Только у дядьки прёт намного сильнее чем у меня, коробка не гудит (масло ТАД 17) и передачи включаются как у всех, а у меня 4я передача гудит (масло ТАД 17И) и передачи включаются на оборот (зеркальная кулиса).
Вот и интересно какие различия между 40 и 45лс и мне интересно какие различия 50лс (по камасутревсе тех параметры практически одинаковы кроме карба копеечного)


_________________
Оставим дома дела и будни серые. Давай уедем туда, где нету времени!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
I am Hohol



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.10.2006
Повідомлення: 258
Звідки: Казахстан,Астана

ПовідомленняДодано: 26 Вересень 2007 18:40    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Цитата:
А у дядьки ЗАЗ 968АЭ и тоже 45 лс, с виду движки одинаковы карбы К127,


Это сороковки!!! А не 45тки.... Wink Confused как бы тебе этого не хотелось....


_________________
ЗАЗ 968М 1987г.в. (зеленый)
ЗАЗ 968М 1992г.в.(светло синий)
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
I am Hohol



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.10.2006
Повідомлення: 258
Звідки: Казахстан,Астана

ПовідомленняДодано: 26 Вересень 2007 18:42    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


45 и 50 идет ТОЛЬКО с двух камерным карбом...

_________________
ЗАЗ 968М 1987г.в. (зеленый)
ЗАЗ 968М 1992г.в.(светло синий)
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Веталь



Статус: Offline
Зареєстрований: 24.09.2006
Повідомлення: 2490
Звідки: Горловка
Моє авто: ЗАЗ 968 цвет: Монтекарло

ПовідомленняДодано: 26 Вересень 2007 18:57    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Хорошо, но в камасутре написано, что у 40 ки компресия 7 с копейками, а у 45, 50 более 8

_________________
Оставим дома дела и будни серые. Давай уедем туда, где нету времени!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Тёма
Инженер-рационализатор
Инженер-рационализатор


Статус: Offline
Зареєстрований: 22.09.2007
Повідомлення: 1447
Звідки: Светловодск
Моє авто: Жужелёт

ПовідомленняДодано: 26 Вересень 2007 19:37    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ну там (в камасутре), наверное, имеется в виду степень сжатия Very Happy
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Веталь



Статус: Offline
Зареєстрований: 24.09.2006
Повідомлення: 2490
Звідки: Горловка
Моє авто: ЗАЗ 968 цвет: Монтекарло

ПовідомленняДодано: 26 Вересень 2007 22:29    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


2 Доцент
Возможно и степень сжатия (я не помню).

Но тогда вопрос к тем у кого 45 ка, откуда вы знаете, что у вас 45 ка или 50 ка? По карбюратору и водушному фильтру? Тогда получается если внешних отличий нет тогда можно с каждым встречным спорить, что у него не 45 или 50 лс, а например 40... Или всётаки есть отличия хотя бы по внутренему железу?


_________________
Оставим дома дела и будни серые. Давай уедем туда, где нету времени!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
965mmx



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.05.2006
Повідомлення: 2501
Звідки: г. Сочи
Моє авто: 965

ПовідомленняДодано: 27 Вересень 2007 00:06    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


40 ЛС - 133 карб, 76 бенз, стандартный впуск. коллектор под 1камер. карб, на головах написано 968-001.......
45 ЛС -ДААЗ 2120, 76 бенз, специальный коллектор под 2камер. карб, на головах написано 968-001.......
50 ЛС -ДААЗ 2120, 92 бенз, специальный коллектор под 2камер. карб, на головах написано 968А-001.......


_________________
Украина Едина!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
R53



Статус: Offline
Зареєстрований: 11.08.2005
Повідомлення: 326
Звідки: РФ, Боровичи

ПовідомленняДодано: 27 Вересень 2007 00:16    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


В некоторых старых мануалах было описание 968АЭ с 45 сильным двигателем. Что из того помню: бензин АИ-93, карб К-127, инерционно-масляный воздушный фильтр, т.е. просто изменена степень сжатия - другие головки цилиндров, имхо как у М-ских 50-к.
М-ку 45-ку не только видел, но и катался на ней (у родного дяди была, модель по техпаспорту 968М-01), сейчас вся приблуда сорокпяточная эксплуатируется не один год на моём ЛуАЗе за исключением воздушного фильтра. Штатный 45-чный на ЛуАЗе не установить, мешают главные цилиндры тормозов и сцепления, пришлось установить троешную кастрюлю и развернуть карб на 180 градусов. Посмотреть можно здесь http://foto.mail.ru/bk/r53/43/


_________________
Виталий.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відвідати сайт автора ICQ Number
Valentin_ZP_UA



Статус: Offline
Зареєстрований: 17.12.2006
Повідомлення: 1404
Звідки: Запоріжжя
Моє авто: ЗАЗ 968м, Ford Fusion

ПовідомленняДодано: 08 Жовтень 2007 13:31    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


R53 писав(ла):
... и развернуть карб на 180 градусов.


Я недавно обнаружил, что впускной розвернул случайно в спешке на 180 гр. Поставил правильно, и динамика сразу поменялась, раннее небыло слышно как работает 2-я камера. Первая камера должна быть на против дырки (или дырок) в коллекторе.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
965mmx



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.05.2006
Повідомлення: 2501
Звідки: г. Сочи
Моє авто: 965

ПовідомленняДодано: 08 Жовтень 2007 22:06    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Valentin_ZP_UA писав(ла):

Я недавно обнаружил, что впускной розвернул случайно в спешке на 180 гр. Поставил правильно, и динамика сразу поменялась, раннее небыло слышно как работает 2-я камера. Первая камера должна быть на против дырки (или дырок) в коллекторе.

Имеется в виду 45-50 впуск ? а то стоковый 40ный как не крути - полная симметрия.


_________________
Украина Едина!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
SIMON



Статус: Offline
Зареєстрований: 22.02.2004
Повідомлення: 4955
Звідки: Харьков

ПовідомленняДодано: 09 Жовтень 2007 20:41    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Скорее всего имеется в виду переходник на коллектор.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
R53



Статус: Offline
Зареєстрований: 11.08.2005
Повідомлення: 326
Звідки: РФ, Боровичи

ПовідомленняДодано: 09 Жовтень 2007 23:22    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Valentin_ZP_UA писав(ла):
Я недавно обнаружил, что впускной розвернул случайно в спешке на 180 гр. Поставил правильно, и динамика сразу поменялась, раннее небыло слышно как работает 2-я камера. Первая камера должна быть на против дырки (или дырок) в коллекторе.
45-50-й коллектор симметричен и имеет одно овальное отверстие под обе камеры сразу.
965mmx писав(ла):
Имеется в виду 45-50 впуск ? а то стоковый 40ный как не крути - полная симметрия.
Как раз утверждение не совсем верно. Коллектора под 133 карбюратор имеют несимметричную посадочную площадку из за выхода АСХХ в боковом приливе, а выпускавшиеся ранее под 125, 127 были симметричны.
ЗЫ: Разворот карбюратора на ЛуАЗе произведён для исключения обеднения смеси при разгонах из-за отлива топлива в поплавковой камере от жиклёров.


_________________
Виталий.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відвідати сайт автора ICQ Number
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4794
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 25 Грудень 2007 12:19    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


На моем зазике:
К-133 карб, стандартный впуск. коллектор под 1камер. карб, на головах написано 968А-001...
92 бензин юзаю, на 76 и 80м тяга хреновая и детонирует жутко.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
4ico



Статус: Offline
Зареєстрований: 21.11.2007
Повідомлення: 124
Звідки: Львів
Моє авто: ЗАЗ 968м

ПовідомленняДодано: 01 Січень 2008 22:17    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


У мене карбиратор К 127 однокамерний то значит што у мене двиг 45 л.с , или как .Падскажітэ ПЛИЗ

_________________
Україна без Запорожця як корова без молока=)))...
Продам свого Зазіка(((..
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відвідати сайт автора AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Hell-Racer

†


Статус: Offline
Зареєстрований: 18.07.2007
Повідомлення: 6929
Звідки: Івано-Франківськ - Київ - Буча
Моє авто: ЗАЗ-968М, АЕ968М, ГАЗ-21C Volg O ) ) ) VW Transporter T4, Audi A4 Allroad ABT

ПовідомленняДодано: 01 Січень 2008 23:15    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


4ico писав(ла):
У мене карбиратор К 127 однокамерний то значит што у мене двиг 45 л.с , или как .Падскажітэ ПЛИЗ


Якщо у тебе карбюратор к-127, к-125, к-133 або к-133а то це не значить, що двигун має 45 кінських сил. Rolling Eyes Має значення також ступінь стиснення. Тобто твій ЗАЗ може мати ступінь стиснення під 76-й або 92-й бензин. Такі двигуни відрізняються головками циліндрів. Я не пам'таю маркування "піджатих" головок. Здається воно закінчується на "А", тобто "968-...............А". Ці головки стандартно ставились на 50-сильні двигуни, які також комплектувались зміненим впускним колектором, карбом (як у "Копійки" - двокамерний Вебер, але не взаємозаміняємий з ним), повітряним фільтром. Подивись галерею Макса (maxx) - там є фото цих деталей.
На стандартний 45-сильний двигун встановлювався тільки змінений впускний колектор і двокамерний карбюратор із "сухим" повітряним фільтром.
Ну ще є декілька "дрібниць" таких, як приводи "підсоса" і дросельних заслонок.
У тебе скорійше за все двигун 40-ка. Rolling Eyes


_________________
Grants me a world of cold nihility
An endless winter night
A bitter, black frozen hell
For me
Forever...
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
samodelok



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.07.2007
Повідомлення: 227
Звідки: Бровары
Моє авто: 968-Ммм..

ПовідомленняДодано: 02 Січень 2008 02:19    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


вопрос спорный.может ему карбешнык поменяли с впускным.

_________________
Samodelkin +
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку 1, 2  Наст.
Сторінка 1 з 2

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group